„Kwadrat” z „wąską lampą” i przebiegiem zaledwie 48 tysięcy kilometrów to coś, co zdawałoby się w przyrodzie już nie występować. Okazuje się jednak, że choć to gatunek na wyginięciu, takie samochody wciąż można odnaleźć, i to nawet w Polsce. To BMW 320i E30 prezentuje się wręcz salonowo i jest w całkiem ciekawej wersji, z gładko pracującym sześciocylindrowym silnikiem M20, manualną skrzynią biegów, w pięknym kolorze „luxorbeige-metallic” i z doskonale zachowanym brązowym wnętrzem. Jako prowadzący Giełdę klasyków mogę osobiście ten egzemplarz polecić i zaprosić do jego obejrzenia i zakupu.
BMW 320i E30
Rocznik: 1986
Przebieg: 49500 km
Pojemność: 2000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 129 KM
Wyposażenie:
– szyberdach
Drugi właściciel.
Pierwsza rejestracja w kraju w roku 2011 rok.
Utrzymywany w perfekcyjnym stanie technicznym i wizualnym.
W pełni oryginalna powłoka lakiernicza, bez eksploatacyjnych mankamentów.
Mimo, że auto niemal nie jeździ, każdy zużyty element był tu wymieniany na nowy, zakupiony w ASO, jeżeli tylko dało się zauważyć jego zużycie.
Od 2011 udokumentowane wydatki to ponad 20 tys. złotych (m.in. elementy gumowe zawieszenia, wahacze, tłumik końcowy itd.)
Nowe opony założone w 2017 r.
Pełen komplet dokumentów.
Zachowane są wszystkie rachunki obsługi serwisowej od roku 1987.