BMW 635 CSi E24 może poszczycić się jedną z najbardziej rozpoznawalnych sylwetek w historii marki. Karoseria projektu Paula Bracq’a jest urzekająca, wygląda wspaniale z każdej strony, wielu uważa je nawet za najlepiej wyglądające BMW w historii. Były nawet kręgi, w których samochód nazywano „bawarskim Ferrari” i nie było to określenie pozbawione podstaw. To wóz, który gwarantuje wspaniałe połączenie komfortu i pewnej, stabilnej jazdy. Ten egzemplarz zachowany został w niezwykle oryginalnym stanie. Sprowadzony z Japonii, z niskim przebiegiem, bezwypadkowy, a nawet z niemal w całości pierwszą powłoką lakierniczą. Takich aut można już dziś ze świecą szukać…
BMW 635 CSi E24
Rocznik: 1987
Przebieg: 86062 km
Pojemność: 3430 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 211 KM
BMW E24 635 CSi, które jest przedmiotem ogłoszenia, to egzemplarz wyprodukowany w listopadzie 1987 roku.
Po kilku miesiącach, pod koniec 1988 roku, zostało wyeksportowane i zarejestrowane w Japonii.
Auto zakupiliśmy bezpośrednio na aukcji w Nagoya, jest to pojazd utrzymany w pedantycznym stanie, z małymi śladami użytkowania.
Do dnia eksportu 6’tka zrobiła po ulicach Japonii 86.062 km.
Przy przebiegu 78.374 km został wymieniony licznik na fabrycznie nowy, dlatego też jego wskazanie to 7.688 km (zegary w E24 mają fabryczną wadę pękających trybików, odpowiedzialnych za nabijanie kilometrów).
Na BMW nigdy nie było oszczędzane, jest to samochód bardzo doinwestowany i serwisowany zgodnie ze sztuką.
Dzięki słonecznemu klimatowi w Japonii auto zachowało się w fenomenalnej kondycji blacharskiej, na karoserii nie ma absolutnie żadnych śladów rdzy, co widać na zdjęciach newralgicznych miejsc modelu E24.
Silnik wraz z sportową automatyczną skrzynią biegów tworzą wspaniały duet.
BMW prowadzi się wspaniale, nie czuć w nim śladów zużycia.
Szóstka została sprowadzona z Japonii jako auto całe, jest to pojazd bezwypadkowy, bez żadnej wstydliwej historii.
Biały kolor nadwozia wraz z ciemną kolorystyką wnętrza tworzą ze sobą ciekawą kompozycję kolorystyczną.
Tapicerka zachowana jest w bardzo dobrym stanie, bez uszkodzeń czy śladów zużycia.
Kierownica MOMO-ALPINA jest matowa i bez wytarć.
Wszystkie wykończenia wnętrza również zachowały się bardzo dobrze.
Przedstawiony samochód jest sprawny i gotowy do jazdy.
Powłoka lakiernicza jest również pięknie zachowana, posiada kilka bardzo drobnych śladów użytkowania.
Jeśli to dla kogoś istotne – BMW posiada w 95% wciąż pierwszy – fabryczny lakier (jeden element posiada 150-200 um, poza tym żaden z elementów nie był powtórnie lakierowany).
Spód auta, wnęki kół i komora silnika w stanie perfekcyjnym, zbliżonym do kilkuletniego samochodu.
Elementy zawieszenia są w fabrycznej czarnej farbie – na niektórych zachowały się jeszcze fabryczne naklejki z kodami kreskowymi.
Nadwozie nie przechodziło żadnych napraw blacharskich.