Jaguar Daimler 4.0 XJ40 1993 – SPRZEDANY

Jest brytyjski, jest luksusowy i ciekawy. XJ40 był najdokładniej testowanym pojazdem, jaki kiedykolwiek opracowała firma Jaguar Cars. Jego pierwsze projekty powstały już na początku lat 70-tych, a produkcja wystartowała w 1986 roku. Model zachował odwołania do klasycznych linii modelu XJ, a 6-cylindrowe, rzędowe silniki doskonale pasują do klimatu samochodu. Mają solidny zapas mocy i momentu obrotowego, lecz przede wszystkim czarują wysoką kulturą pracy i delikatnym brzmieniem. To świat brytyjskiego luksusu w najlepszym wydaniu, w tym przypadku zachowany w fenomenalnej formie. Daimler 4.0 to najbogatsza wersja wyposażeniowa Jaguara XJ generacji XJ40. W zestawie mamy tu chromowane listwy na bokach karoserii, inne drewno, rozkładane stoliki w oparciach foteli oraz dodatkowe lampki do czytania. Tak luksusowego i przytulnego zarazem wnętrza nie znajdziemy w żadnym innym samochodzie z tego okresu. Ten egzemplarz pochodzi z rynku szwajcarskiego i wyróżnia się fantastycznym stanem zachowania, będącym następstwem skrupulatnego serwisu i wyjątkowo pieczołowitej opieki jedynego szwajcarskiego właściciela.

Jaguar Daimler 4.0 XJ40
Rocznik: 1993
Przebieg: 100500 km
Pojemność: 3978 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 226 KM

Samochód sprowadzony ze Szwajcarii, od pierwszego właściciela, z kompletną dokumentacją serwisową od nowości, z kompletem książek, z aktualnym szwajcarskim badaniem technicznym MFK.
Pierwsza rejestracja w lutym 1994 (jest to ostatni, najbardziej dopracowany wypust tego modelu).
Najwyższa wersja wyposażeniowa Daimler.
Felgi oryginalne 16 cali, model Aero – dotępny jedynie w ostatnim roku produkcji.

Auto w zjawiskowym stanie, zarówno wizualnym, jaki i technicznym.
Lakier w większości oryginalny.
Wnętrze zachowane znakomicie, wygląda i pachnie przepięknie.
Cała galanteria chromowana w wyśmienitym stanie.
Komora silnika oryginalna i zachowana w idealnym porządku.
Podwozie wygląda znakomicie, zachowany szereg oryginalnych naklejek, stempli i fabrycznych znaczników.

Samochód jeździ perfekcyjnie, wszystkie jego elementy funkcjonują jak w nowym samochodzie.

Po serwisie, w ramach którego:
– zmieniono uszczelniacze zaworowe (wraz ze wszystkimi uszczelnieniami góry silnika),
– zmieniono olej w silniku wraz z filtrami (oleju, powietrza, paliwa),
– zmieniono świece, kopułkę, palec rozdzielacza,
– wymieniono komplet amortyzatorów,
– zmieniono parę opon,
– wykonano serwis klimatyzacji wraz z ozonowaniem.

Samochód zarejestrowany w Polsce 2022.08.16.
Ubezpieczony, z aktualnym badaniem technicznym.