BRP – Bracia Goźlińscy

Mercedes 500 SL AMG R129 1989 – SPRZEDANY

Mercedes 500 SL to mocny i luksusowy roadster o ponadczasowej linii projektu Bruno Sacco, który sprawi przyjemność nie tylko przyspieszeniem, ale i dźwiękiem widlastej ósemki ukrytej pod maską. Najwięcej wizualnego wyrazu miał w pierwszej serii produkcyjnej, ubrany w pełen ostrych linii pakiet AMG i felgi AMG Aero. Ten egzemplarz z początku produkcji, w fenomenalnym kolorze Almandine Red Metallic, przyciągnie uwagę każdego. 320 KM zapewnia wyjątkową dynamikę i sprawia, że po naciśnięciu pedału gazu pięćsetka staje się prawdziwie sportowym samochodem. Ma jednak i drugie oblicze, które spodoba się ludziom delektującym się chwilą, kiedy w słoneczne, ciepłe dach zostaje otwarty, a wiatr wedrze się do kabiny.

Mercedes SL 500 R129 AMG
Rocznik: 1989
Przebieg: 112000 km
Pojemność: 4973 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 326 KM

Rzadki rarytas! Przedliftowy R129 w pełnym pakiecie AMG.

Mercedes 500 SL AMG z 1989 roku w wersji europejskiej, sprowadzony w 2017 roku z Japonii, w idealnej kondycji.
Pojazd dla pedantycznego i bardzo wymagającego klienta. Używany tylko latem w bezdeszczowe dni.
Karoseria zachowana w stanie doskonałym, bez najmniejszej ryski. Brak korozji na elementach nadwozia, a także podwozia. Pojazd jest absolutnie w 100% bezwypadkowy!

Ten egzemplarz z początku produkcji, w fenomenalnym kolorze Almandine Red Metallic, przyciągnie uwagę każdego.

Pełny oryginalny pakiet AMG.
Felgi Aero3 AMG, obniżone zawieszenie Lorinser, tylny spoiler Ducktail AMG i bardziej kanciaste kształty wyróżnią ten pojazd na tle innych R129.
Pakiet tuningowy AMG został zamontowany w japońskim w oddziale AMG na początku lat 90-tych. Ma on znaczący wpływ na wycenę pojazdu (ok. 30-35% ceny pojazdu to pakiet AMG i felgi Aero3).

Technicznie auto jest w bardzo dobrym stanie, silnik pracuje cicho i kulturalnie, skrzynia automatyczna gładko zmienia biegi. Brak niepokojących dźwięków z zawieszenia czy układu napędowego.
Dach działa prawidłowo.

Dostępna duża historia serwisowa w postaci service book’ów oraz faktur.
Pełna lista dokonanych czynności serwisowych składa się z niemal 100 punktów.

Wykonano m.in:
– serwis silnika (m.in. wymiana oleju w silniku i skrzyni biegów, nowe paski, regeneracja alternatora, rozrusznika itp.),
– gruntowny przegląd dachu (wszystkie siłowniki dachu zostały zregenerowane, pompa została sprawdzona, a układ zalany nowym płynem hydraulicznym),
– nowa osłona termiczna maski,
– serwis zawieszenia,
– ustawienie geometrii,
– nowe opony,
– serwis układu ogrzewania (nowa nagrzewnica) i klimatyzacji (nowy parownik, nowe oringi),
– wymiana szyb w dachu materiałowym itp.

Auto posiada dwa dachy, materiałowy oraz HardTop wraz ze specjalnym stojakiem, który ułatwia przechowywanie w garażu. Wnętrze samochodu jest bardzo ładne, skóra nie jest popękana ani wytarta. Elementy drewniane są jak nowe – ładnie błyszczące, nie zmatowiałe.

Samochód jest zarejestrowany.
Usunięto w nim wszelkie bolączki charakterystyczne dla większości 500SL R129 z tamtych lat.