To pomysł tak szalony, że jego sprzedaż ograniczono wyłącznie do chłonnego unikalnych rzeczy rynku JDM. Lancer Evo kojarzony wyłącznie jako sedan z wielkim spojlerem, w swojej IX odsłonie doczekał się również wersji kombi, powstałej z wykorzystaniem dzikiej, 4-napędowej bazy z aktywnym centralnym dyferencjałem ACD. Ma analogiczne, przykuwające uwagę poszerzenia nadwozia, wloty powietrza w zderzaku i maskę z wlotami do intercoolera, dzięki któremu falujące, gorące powietrze będziemy mogli obserwować stojąc na każdych światłach. We wnętrzu fotele Recaro i kierownica Momo, umieszczona jak przystało na JDM oczywiście po prawej stronie. Jazda będzie tu o tyle łatwiejsza, że to wersja GT-A, czyli ze skrzynią automatyczną. Wyposażona w ten sam silnik, co Evo VII GT-A, nie ma układu zmiennych faz rozrządu, co poskutkowało nieco niższą mocą maksymalną i momentem obrotowym, ale pozwoliło uzyskać bardziej płynną charakterystykę jazdy. Na plus za to przysłużyło się wzmocnione w tylnej części nadwozie – wyższa masa poszła tu w parze z lepszym rozkładem mas, a w efekcie Mitsubishi Lancer Evo Wagon jest lepiej wyważone niż zwykły sedan! Jest też bardziej aerodynamiczne, co pozwala mu na uzyskanie większej prędkości na prostej. Tych samochodów zbudowano jedynie 2500 sztuk w wersji z manualną skrzynią i 2500 w wersji z automatem, co czyni z nich ciekawe kolekcjonersko okazy.
Mitsubishi Lancer Evo Wagon GT-A
Rocznik: 2006
Przebieg: 138000 km
Pojemność: 1997 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 272 KM
Oferowany przez nasza firmę egzemplarz to pochodzący z 2006 r. Lancer Evolution z przebiegiem 138 tys. km, jeden z 2500 szt. wyprodukowanych w wersji Wagon, a dokładnie Wagon GT-A, co oznacza ze kultowy dwulitrowy turbodoładowany silnik o mocy 272 KM sprzężony jest z pięciobiegowym, pancernym automatem.
Auto zakupione z Japonii poprzez licytację. Evo całkowicie oryginalne i bezwypadkowe, bez modyfikacji, innych przeróbek itp. Auto po inspekcji mechanicznej (w tym nowe opony letnie), gotowe do eksploatacji.