Ciekawy kolor zdecydowanie ma znaczenie. Dla BMW zdecydowanie jednym z najbardziej kultowych odcieni lat 90-tych jest mocna żółć nazwana przez producenta „Dakar Gelb II”. Ten odcień zdecydowanie dobrze wygląda zwłaszcza na auta z serii M, choćby takim, jak to BMW M3 Coupe E36 oferowane przez braci Goźlińskich. Sztos. Poliftowa wersja z silnikiem 3,2 l, oczywiście napęd na tył i manualna skrzynia biegów. Samochód, który daje mnóstwo satysfakcji z jazdy, a zarazem może być świetną lokatą kapitału. Wzrost cen tych aut w ostatnich latach zdaje się nie mieć końca. Ktokolwiek zasiądzie za kierownicą dobrego egzemplarza, zrozumie te trendy w mig. W tym aucie nic nie jest zrobione na wyrost, wszystko jest świetnie skrojone i dostosowane do szybkiej jazdy.
BMW M3 Coupe E36
Rocznik: 1998
Przebieg: 201820 km
Pojemność: 3201 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 321 KM
BMW E36 M3 Coupe manual wyprodukowany w kwietniu 1998.
Po kilku miesiącach, pod koniec 1998 roku, został wyeksportowany i zarejestrowany w Japonii.
Samochód kupiliśmy osobiście w Kobe.
M3 jest utrzymany w pedantycznym stanie z niewielkimi śladami użytkowania. Do dnia eksportu przejechał 201,820 km po ulicach Japonii, jednak wygląda jakby jego przebieg był przynajmniej 4 razy niższy 😊
Idealny stan wnętrza oraz lakieru.
Przebieg potwierdzony fakturami z BMW (duże pudło z mnóstwem dokumentów).
Ostatnie inspekcje Shaken wykonano na następujących przebiegach:
185.900 km – 2015
200.200 km – 2017
Dzięki słonecznemu klimatowi jaki panuje w Japonii, samochód zachował fenomenalny stan nadwozia. Nie ma na nim absolutnie żadnych śladów korozji, o czym można się przekonać na zdjęciach najbardziej newralgicznych elementów modelu E36.
Silnik i manualna skrzynia biegów tworzą wspaniały duet. BMW prowadzi się doskonale, nie czuć żadnych oznak zużycia.
M3 został importowany z Japonii w całości, nie ma na koncie żadnych wypadków, zero wstydliwej historii.
Żółty kolor karoserii i ciemne kolory wnętrza tworzą bardzo ciekawą kompozycję kolorystyczną.
Tapicerka jest w bardzo dobrym stanie, bez uszkodzeń i śladów zużycia. Kierownica jest matowa i bez śladów zużycia.
Wszystkie element wykończenia w kabinie są również bardzo dobrze zachowane. Samochód jest gotowy do jazdy.
Powłoka lakiernicza jest pięknie zachowana, ma jedynie maleńkie ślady użytkowania. Jeśli dla nabywcy ma to znaczenie: to BMW ma nadal pierwszy fabryczny lakier na 95% powierzchni (tylko jedna część ma 150-200 um, cała pozostała powierzchnia nigdy nie była ponownie lakierowana).
Podwozie, nadkola i komora silnika są w perfekcyjnej kondycji, zupełnie jak w kilkuletnim samochodzie.
Elementy zawieszenia są nadal pokryte fabrycznym czarnym lakierem, na niektórych nadal widać fabryczne naklejki z kodami kreskowymi.
Jest to idealny samochód dla kogoś, kto poszukuje BMW z niskim przebiegiem i w doskonałym stanie.
Ten samochód nie tylko pięknie wygląda, ale może też być świetną inwestycją – w ostatnich latach model M3 E36 stał się popularny i poszukiwany, dlatego jego cena rośnie z roku na rok.
Przebieg potwierdzony w certyfikacie eksportowym i dokumentacji serwisowej. Poświadczamy także autentyczność przebiegu umieszczając te dane na fakturze sprzedażowej.
Opłacone cło i podatki, uregulowane należności akcyzowe.
Auto zarejestrowane na polskie tablice, z aktualnym badaniem technicznym i ubezpieczeniem.
Kupując od nas otrzymujesz zestaw dokumentów wymaganych przy rejestracji. Zapraszamy na indywidualne oględziny samochodu. Możemy także dostarczyć pojazd lawetą na oględziny do Twojego domu.