Archiwum kategorii: Honda

Honda Legend Coupe KA8 1992 – 38000 PLN – Tychy

Honda Legend została zbudowana na bazie trzeciej generacji modelu Accord przy współpracy z brytyjskim koncernem Austin Rover Group. Druga generacja (KA8), zaprezentowana w 1990 roku, podobnie jak u poprzednika oferowała dwa rodzaje nadwozia: sedana i coupé. Legend został wykorzystany jako platforma testowa dla nowych technologii wprowadzanych w modelu NSX, to tutaj debiutowały w Hondzie silniki V6. Wyposażenie Legenda w niczym nie ustępowało europejskim samochodom klasy premium. Honda Legend Coupe drugiej generacji, taka jak ta z ogłoszenia, może być ciekawą alternatywą dla masy niemieckich samochodów. Na pewno wyróżni z tłumu nowego posiadacza i zachwyci stanem zachowania nie tylko znawców marki.
Czytaj dalej Honda Legend Coupe KA8 1992 – 38000 PLN – Tychy

Honda Civic VTI 1994 – 23500 PLN – Kraków

Honda Civic piątej generacji została zaprezentowana w 1991 roku. Wachlarz stosowanych w niej jednostek silnikowych był imponujący, wybierać można było wśród 14 silników o mocy od 75 KM do 170 KM. Już te najsłabsze zapewniały jej dobrą dynamikę, a te najmocniejsze – czyniły z nich niemal auta wyścigowe, dostosowane do poruszania się na zwykłych drogach. Cztery zawory na cylinder, zmienne fazy rozrządu, brak turbosprężarek i nawet 100 koni mechanicznych z litra pojemności. W latach 90-tych taką skuteczność w seryjnych samochodach oferowało jedynie Ferrari… a tu, pod powłoką małego hatchback’a, krył się prawdziwy diabeł. Z latami te samochody poznikały z rynku, a taki wóz jak Honda Civic VTI ze 160-konnym silnikiem B16A2 w stanie bezwypadkowym, to ogromna rzadkość na polskim rynku. Ta zdaje się być wciąż rozsądnie wyceniona i warta uwagi.
Czytaj dalej Honda Civic VTI 1994 – 23500 PLN – Kraków

Honda CX500 Cafe Racer 1982 – 17000 PLN – Katowice

Motocykle przebudowywane w stylu cafe racer mają w sobie to coś. Imponują stylem, przekonują swoją bezkompromisowością, czarują rezygnacją z plebejskiej wygody. To moda która zrodziła się w latach 60-tych ubiegłego stulecia, a dziś w zachodnioeuropejskich miastach przeżywa swój renesans. Honda CX500 nie jest najpopularniejszą bazą do retro modyfikacji, lecz jej atuty związane są zarówno z trwałością konstrukcji, jak i stylistyką. Jej zamontowany wzdłużnie, chłodzony cieczą silnik w układzie V przypomina wyglądem ten z ówczesnego Moto Guzzi. Skupia całą uwagę i prezentuje się fantastycznie, dopełniony umiejętnie detalami. Ten cafe racer to dobry wybór dla indywidualisty, chcącego oderwać się od szarości dnia codziennego.
Czytaj dalej Honda CX500 Cafe Racer 1982 – 17000 PLN – Katowice

Honda Gold Wing 1200 LTD 1986 – 17500 PLN – Brzoza

Honda Gold Wing zaprezentowana została w 1974 roku i w kolejnych generacjach powstaje do dziś. To model flagowy, który zawsze oferował najlepsze warunki w dalekiej podróży. W roku 1985 został przedstawiony model GL 1200 LTD. Standardem był tu elektroniczny wtrysk paliwa, automatyczna regulacja zawieszenia, interkom, tempomat, tylne głośniki, poprawione siedzenie i charakterystyczny, dwutonowy, złoty schemat malowania. Największa wada? Masa, ale jeżeli zdołamy podnieść ją ze stopki, może nas już tylko zachwycać. Szczególnie, jeżeli mówimy o pięknym, zadbanym egzemplarzu.
Czytaj dalej Honda Gold Wing 1200 LTD 1986 – 17500 PLN – Brzoza

Honda Legend Coupe 1994 – SPRZEDANA

Honda Legend zawsze robiła wrażenie. To tu po raz pierwszy zastosowano silniki V6, a wyposażenie w niczym nie ustępowało europejskim samochodom klasy premium. Klimatyzacja, skórzana tapicerka, szklany szyberdach otwierany w dwóch płaszczyznach, pełne wyposażenie elektryczne, do wyboru – w nadwoziu cztero- bądź dwudrzwiowym. Honda Legend Coupe drugiej generacji (KA8, 1990-1996) może być ciekawą alternatywą chociażby dla Mercedesa 300 CE. To komfortowy, świetnie wykończony wóz, który po upływie ćwierćwiecza wydaje się być o wiele nowocześniejszy od niemieckiej konkurencji.
Czytaj dalej Honda Legend Coupe 1994 – SPRZEDANA

Honda Prelude 1990 – 26500 PLN – Białystok

Honda Prelude trzeciej generacji to ciekawy Japończyk z przełomu lat 80-tych i 90-tych. Jej sylwetka łączy aerodynamiczne kształty z modnymi wówczas ostrymi kątami i oferuje pozycję tuż nad ziemią, co zapewnia właściwe, sportowe odczucia zza kierownicy. Jej charakterystyczny smaczek w postaci chowanych reflektorów wciąż prezentuje się efektownie. Za młodu zdobyła trzecie w plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1988, później – serca ponad 160 tysięcy nabywców, a także kolejnych użytkowników, którzy odpowiadają za przetrzebienie jej populacji. Zadbany egzemplarz to dziś rzadki widok, lecz ten prezentuje się doskonale.
Czytaj dalej Honda Prelude 1990 – 26500 PLN – Białystok

Honda Accord Coupe 1995 – SPRZEDANA

Honda Accord piątej generacji w Europie debiutowała w 1993 roku i pochodziła z brytyjskiej fabryki w Swindon. Jej wersja coupe to jednako zupełnie inna historia. Podobnie jak kombi, powstała w oparciu o model oferowany pod ta samą nazwą na amerykańskim rynku. Zamiast na platformie “CB”, została zbudowana na nowocześniejszej i większej platformie “CD”, gwarantującej więcej przestrzeni w kabinie i wyższy komfort. Ze 150-konną, 16-zaworową jednostką 2,2 l, skrzynią automatyczną i welurowymi fotelami to bardzo przyjemny towarzysz podróży. Ten egzemplarz zachowany jest w perfekcyjnym stanie, z bardzo niskim przebiegiem 68,5 tys. km.
Czytaj dalej Honda Accord Coupe 1995 – SPRZEDANA

Honda Goldwing GL 1000 1976 – SPRZEDANA

Honda Goldwing debiutowała w 1974 roku i w ofercie zostaje do dziś, lecz w międzyczasie kompletnie odmieniła swój charakter. W pierwszym, klasycznym wydaniu miała sportowe ambicje i napędzany paskiem, chłodzony cieczą litrowy silnik o czterech cylindrach w układzie przeciwsobnym. Zastosowany wał napędowy i tarcze hamulcowe składały się na techniczne nowatorstwo, niespotykane wówczas u konkurencji. Oryginalnie rozmieszczono tu również podzespoły – zbiornik paliwa wylądował pod kanapą, a na jego tradycyjnym miejscu umieszczono elementy instalacji elektrycznej. Choć motocykl nie wyglądał na krążownika, masa blisko 300 kg predysponowała do spokojnej jazdy na długich trasach. Dzisiejsza oferta rynkowa tych motocykli jest bardzo skromna, lecz ten egzemplarz wyróżnia się wręcz wybitnie. Właściciel włożył tu mnóstwo pracy i środków, by motocykl wyglądał i jeździł jak nowy.
Czytaj dalej Honda Goldwing GL 1000 1976 – SPRZEDANA

Honda Legend Coupe 1991 – SPRZEDANA

Pomijając model NSX, Honda Legend była najdroższym i najbardziej zaawansowanym technologicznie samochodem Hondy. To tu po raz pierwszy zastosowano silniki V6, a wyposażenie w niczym nie ustępowało europejskim samochodom klasy premium. Klimatyzacja, skórzana tapicerka, szklany szyberdach otwierany w dwóch płaszczyznach, pełne wyposażenie elektryczne, do wyboru – w nadwoziu cztero- bądź dwudrzwiowym. Honda Legend Coupe drugiej generacji (KA8, 1990-1996) może być ciekawą alternatywą chociażby dla Mercedesa 300 CE. To komfortowy, świetnie wykończony wóz, po upływie ćwierćwiecza wydaje się być o wiele nowocześniejszy od niemieckiej konkurencji. Na rynkach europejskich Honda Legend mogła być zamówiona z manualną skrzynią biegów, tak jak prezentowany egzemplarz, co pozostawiło zachować w niej sportowy charakter.
Czytaj dalej Honda Legend Coupe 1991 – SPRZEDANA

Honda CBR 600 F2 Classic Sport 1993 – 32000 PLN – Sopot

Choć to maszyna z lat 90-tych, wyglądem nawiązuje do motocykli starszych o dwie dekady, uczestniczących niegdyś w torowej rywalizacji. Ta Honda CBR 600 F2 przebudowana została w duchu klasycznego sportu, z wykorzystaniem elementów aerodynamicznych z klasycznych wyścigowych motocykli oraz współczesnych elementów do indywidualizacji w stylu “cafe racer”. Wszystko zostało ograne z dużą dbałością o szczegóły, zarówno od strony mechanicznej, jak i wizualnej. Motocykl otrzymał krótsze przełożenie oraz mocniejsze hamulce, dzięki czemu, o ile mamy na to odwagę, możemy wykorzystać jego ponadprzeciętne osiągi. Ważniejsze niż cyferki są tu oczywiście szyk i styl. To klasyczny wariat, który z pewnością nie pozostanie niezauważony na mieście.
Czytaj dalej Honda CBR 600 F2 Classic Sport 1993 – 32000 PLN – Sopot