BMW 318is E30 1989 – SPRZEDANE

Dwudrzwiowe nadwozie, tylny napęd, lekki i mocny czterocylindrowy silnik – to zawsze było zestawienie, które z BMW robiło wóz o prawdziwie sportowej duszy, i nie inaczej było z BMW 318is E30. Owszem, wyżej zawsze stało M3, ale nikt nigdy nie miał wątpliwości co do sportowego charakteru iSa. 1,8-litrowy, 16-zaworowy silnik DOHC o mocy 134 KM i momencie obrotowym 127 Nm w 318is był nowością w BMW i choć był słabszy od 325i, był też 90 kg lżejszy, co fenomenalnie przekładało się na poręczność i lekkość prowadzenia samochodu. Producent zadbał tu o odpowiednie przyprawienie samochodu, fabrycznie obniżając zawieszenie, dodając dodatkowe stabilzatory, wzmacniając hamulce, dodając subtelne ospojlerowanie, kierownicę M i czarną podsufitkę. Dziś tem model w dobrym stanie to niezwykle rzadki gość na rynku, a jako duchowy spadkobierca modelu 2002 ma on świetną prognozę cenową.

BMW 318is E30
Rocznik: 1989
Przebieg: 187000 km
Pojemność: 1796 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 136 KM

BMW e30 318is z 1989 roku w takiej kondycji i kolorze to rarytas. Według dostępnych informacji auto nie jeździło w sporcie samochodowym i jest bezwypadkowe. BMW w oryginalnym kolorze Brillant Rot zostało sprowadzone z Belgii w 2020 roku. Posiada przebieg 187.000 km, ślicznie się prezentuje i bardzo dobrze jeździ. W Polsce został wymieniony łańcuch rozrządu oraz wypiaskowano i pomalowano proszkowo zawieszenie. Wszystkie tuleje i sworznie w zawieszeniu są nowe. Tak samo układ wydechowy wygląda bardzo świeżo. Auto ma drugą warstwę lakieru poza maską, dachem, tylną klapą i wszystkimi komorami, gdzie jest jeszcze pierwszy lakier? Na wyposażeniu jedynie szyberdach i zgodne z VINem radio Bavaria C II. Sprzedaż komisowa, auto pochodzi od kolekcjonera, który posiada ponad 100 aut z wysokiej półki, a tym po prostu nie jeździ. Niebawem kolejne auta z tego garażu…