Era transaxle dla Porsche to jeden z najciekawszych etapów rozwoju marki. Spytacie dlaczego? To moment, w którym dążenie do perfekcji stawia pod ścianą, a jedyną szansą aby pójść o krok dalej są radykalne zmiany. Na przełomie lat 70 i 80-tych tak właśnie stało się z Porsche. Z ówcześnie dostępną techniką i technologiami, nie mogli wykrzesać nic więcej z tylnosilnikowej ikony 911, dlatego spróbowano radykalnej zmiany. Porsche 944 jest tego doskonałym przykładem. Dzięki umiejscowieniu silnika z przodu pojazdu, a skrzyni biegów przy tylnej osi, jest doskonale wyważone i fantastycznie się prowadzi. Porsche 944 Turbo zaprezentowane po raz pierwszy w 1985 roku zdawało się być szczytem możliwości modelu. Ten egzemplarz wyposażony jest w szperę, co jeszcze zwiększa doznania z jazdy.
Porsche 944 Turbo
Rocznik: 1987
Przebieg: 231000 km
Pojemność: 2479 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 220 KM
Porsche 944 Turbo Targa z 1987 roku, prawie całe w pierwszym lakierze (Indischrot), bez korozji, w topowym stanie. Udokumentowany przebieg 231.000 km, ale brak zauważalnego zużycia. Nowe amortyzatory bilstein b6, nowe tarcze, klocki, końcówki, nowy rozrząd, nowa chłodnica, nowe węże gumowe, nowa uszczelka pod głowicą, nowe oleje i wiele, wiele innych. Porsche jako nowe zostało sprzedane w Luksemburgu, a od 1992 roku jest w Belgii. Jest do niego książka serwisowa i wydruk belgijskiej historii. Ładne auto, wszystko zgodne z vin.