Są samochody tworzone do celów niskich, do przemieszczania się z punktu A do punktu B, w mniejszym lub większym komforcie, z mniejszą lub większą grupą osób, tańsze i droższe, trwalsze lub badziewne. Po prostu – przedmioty użytkowe. Są również takie, które tworzono z myślą o czymś więcej. Z myślą, by robić to w wyjątkowy sposób, z myślą o przyjemności płynącej z szybkiej jazdy, wywodzące się ze świata motorsportu, sprawiające, że w żyłach szybciej płynie krew. Takie było zawsze BMW M3. Nieodłącznie związane ze światem sportu, pozwalało dostarczyć wyjątkowej przyjemności nie tylko na torze wyścigowym, ale i na zwykłych drogach. BMW M3 Coupe E36 debiutowało latem 1992 roku, po raz pierwszy zostało wyposażone w silnik sześciocylindrowy. Było surowe, tylnonapędowe, wysokoobrotowe, początkowo oferowane wyłącznie z manualna skrzynią, nie miało nawet kontroli trakcji. Czyste 286-konne szaleństwo w lekkim nadwoziu, z wolnossącym silnikiem uzyskującym 95 KM z każdego litra, co było wówczas jednym z najlepszych wyników na świecie. Jeżeli takie auto zdołało przetrwać ćwierć wieku w jednych rękach w nienaruszonym stanie, z wciąż oryginalną i pięknie utrzymaną powłoką lakierniczą, zawsze obdarzone odpowiednią troską techniczną, możemy mieć pewność, że mówimy o egzemplarzu o statusie kolekcjonerskim.
BMW M3 Coupe E36
Rocznik: 1994
Przebieg: 86000 km
Pojemność: 2996 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 286 KM
Wyposażenie:
– tapicerka Anthracite M cloth + Amaretta,
– klimatyzacja automatyczna,
– el. szyby,
– el. lusterka,
– centralny zamek,
– oryginalne radio,
– komputer pokładowy,
BMW z rynku japońskiego, utrzymane w pedantycznym stanie, z w pełni oryginalną powłoką lakierniczą w przepięknym kolorze avusblau-metallic.
Posiada kompletną historią serwisową, udokumentowany przebieg, pełne książki serwisowe i japońskie faktury z serwisu BMW na wykonywane naprawy. Sportowy tłumik końcowy firmy Supersprint zamontowano w Japonii, jest to również udokumentowane.
Auto 5,5 tys. km temu miało ostatni serwis w Japonii.
Po przybyciu do Polski przeszło kolejne prace:
– europejskie lampy,
– wymieniony olej silnikowy i filtry,
– europejskie oryginalne radio,
– nowe świece zapłonowe,
– kompresor klimatyzacji nowy + serwis układu A/C,
– wymieniono gumowe łączniki dolotu (OEM BMW),
– nowy akumulator,
– nowe opony
Auto zarejestrowane w Polsce, po kompletnym serwisie i pracach kosmetycznych.
Przebieg potwierdzony certyfikatem eksportowym oraz książką serwisową.
W zestawie trzy oryginalne kluczyki oraz fabryczny zestaw narzędzi.
Samochód jest własnością i dumą prowadzącego stronę gieldaklasykow.pl.
Sprzedaż na podstawie faktury VAT 23%.
21.04.2020 wykonano raport Autotesto: https://bit.ly/gielda_klasykow_raport
Aby uzyskać dostęp do raportu podaj hasło: 2SSpw8sh