Pierwszy, oryginalny Fiat Panda to dzieło genialnego Giorgetto Giugiaro. Mimo, że wielki mistrz miał na koncie takie arcydzieła, jak Maserati Ghibli, Iso Grifo czy Ferrari 250 GT Bertone, to za jedno ze swoich największych osiągnięć uważał właśnie to małe, miejskie pudełko. Funkcjonalność, optymalne wykorzystanie przestrzeni i oszczędność formy, mała Panda to prawdziwe dzieło sztuki użytkowej. Samochód jest spartański, ale bardzo uniwersalny, wygodnie może przewieźć dwie osoby i dwa… 50-litrowe balony z winem, co było absolutnie nie do pomyślenia w niewiele mniejszym zewnętrznie modelu 126. Nasz Fiat Panda to model po restylingu z 1991 roku, wyposażony w silnik o pojemności 899 cm³, zasilany już układem wtryskowym. Samochód ma przebieg jedynie 46000 km, kolorową tapicerkę we wnętrzu i przyjemny kolor. Jest w przepięknym stanie i budzi uśmiech na twarzy, gdziekolwiek się pojawi.
Fiat Panda 900 Dance
Rocznik: 1993
Przebieg: 46000 km
Pojemność: 899 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 39 KM
Wyposażenie:
– 5-stopniowa skrzynia biegów,
– uchylne tylne okna,
– radio z wyjściem AUX/USB, czytnikiem kart SD,
– tylna wycieraczka,
– podgrzewanie tylnej szyby,
– 4 pasy bezwładnościowe
Samochód z niskim przebiegiem, zadbany, bez korozji.
Pięknie zachowane wnętrze, sterylnie czysta komora silnika.
Poza drzwiami, które zostały poddane profesjonalnej odbudowie blacharskiej i mają nowy lakier, na samochodzie znajduje się wciąż oryginalna powłoka lakiernicza.
Zachowane oryginalne naklejki wersji Dance.
Lakier w perfekcyjnym stanie, pokryty wysokiej jakości woskiem.
Felgi po renowacji.
Auto dopieścił wizualnie Oldschool Detailing Arek Kaźmierczak.
Panda przykuwa uwagę natychmiastowo, gdziekolwiek się pojawi wywołuje sensację.
Można nią pojechać na zlot, wystawę, albo i wykorzystać jako codzienne auto.
W mieście sprawdzi się znakomicie, również w małym biznesie.
Panda to niewielki, lecz bardzo praktyczny i pakowny samochód – przestrzeń bagażowa uzyskana po złożeniu siedzeń na pewno może zaskoczyć.
Kierownica pracuje lekko, hamulce ma absolutnie wystarczające, silnik jest zaskakująco dynamiczny.
Jeździ się bardzo przyjemnie, dzięki doskonale przeszklonej kabinie nawet łatwiej, niż wieloma współczesnymi samochodami.
Samochód sprowadzony z Niemiec, gdzie miał dwóch właścicieli.
Pierwszy użytkował go w latach 1993-95.
Drugi użytkownik (ur. 1930) w latach 1995 – 2018.
Auto nie zostało jeszcze zarejestrowane w Polsce.
Samochód jest po serwisie mechanicznym.
Nowy wtrysk, map sensor, nowy silnik krokowy, nowy pasek rozrządu, wymienione wszystkie płyny i filtry.
Nowe opony wielosezonowe.
Nowe radio.
Samochód po pierwszym przeglądzie technicznym, ubezpieczony, przygotowany do rejestracji.