Subaru Impreza GT to pierwsza turbodoładowana wersja modelu. Samochód o niezwykle sprawnym napędzie na 4 koła, ważący jedyne 1250 kg, wyposażony w pozwalający uzyskać niezrównanie niski środek ciężkości silnik typu bokser, i dzięki tym wszystkim cechom dający absolutnie niezwykłe wrażenia z jazdy. Rzadko dla którego użytkownika Impreza GT była zwykłym pojazdem służącym do spokojnego przemieszczania się z punktu A do punktu B, co w rezultacie bardzo skutecznie przetrzebiło ich populację. Stąd dziś zachowany w oryginale egzemplarz to ogromna rzadkość na rynku, a jeżeli pochodzi jeszcze z limitowanej serii, to radość jest tym większa. Subaru Impreza GT 25 Stars to seria wyprodukowana jedynie w 160 egzemplarzach na rynek holenderski. Posiada niebieskie wstawki tapicerki z czerwoną nicią, złoty znaczek i felgi, i właściwie nie posiada wyposażenia dodatkowego, co w tym przypadku zawsze było odbierane było na plus, bo przecież wszystko co dodatkowo waży, jest wrogiem przyspieszenia. Im Subaru są bardziej surowe – tym lepiej.
Subaru Impreza GT 25 Stars
Rocznik: 1999
Przebieg: 128000 km
Pojemność: 1994 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 218 KM
Subaru Impreza GT 25 Stars z 1999 roku z przebiegiem 128.000 km. Długo szukałem egzemplarza z tak małym i w miarę potwierdzonym przebiegiem. Powstało zaledwie 160 tej limitowanej wersji wypuszczonej na rynek dla uczczenia 25 lat obecności Subaru w Holandii. 25 Stars to mix wersji Nardi Torino (absolutny brak czegokolwiek poza elektryką szyb i centralnym zamkiem) z elementami wnętrza pochodzącymi z ulubionej przez wszystkich 22B – niebieskie wstawki tapicerki i czerwona nić. Dodatkowo auto posiada złoty znaczek i felgi. W kolorze stalowym powstało 120 szt., w kolorze czarnym – 40.
Auto jest oryginalne, posiada nawet seryjny wydech z katalizatorem, który obecnie jest rarytasem. Nie posiada widocznej korozji ani od spodu ani na nadwoziu. Tylne nadkola były naprawiane, auto ma drugi lakier. Zawieszenie to Kayaba AGX z regulacją twardości. Felgi to oryginalne speedline.
W ostatnim czasie auto przeszło serwis za 10.000 złotych – ma nową miskę oleju, chłodnice, zbiorniczek wyrównawczy, świece, wszystkie płyny i oleje, pasek rozrządu, a rozrusznik przeszedł renowację.