Subaru Impreza WRX STI Petter Solberg Edition 2004 – SPRZEDANE

Wielkie spojlery Subaru Imprezy widywane na odcinkach specjalnych Rajdowych Mistrzostw Świata – to były czasy! Czasy, gdy japońskie auto było symbolem WRC, a za kierownicą siadały takie legendy, jak Colin McRae, Richard Burns i oczywiście Petter Solberg. Subaru z okazji zwycięstwa tego ostatniego w Rajdowych Mistrzostwach Świata w 2003 roku, wypuściło limitowaną wersję modelu Impreza. Oficjalnie wyprodukowano 555 sztuk z kierownicą po lewej stronie, a wersja z numerem 000 trafiła do garażu samego Pettera Solberga. Dla kolekcjonerów mocnych wersji Imprezy dziś jest to pozycja obowiązkowa. Przede wszystkim jest to pierwsza wersja skierowana na rynek europejski z kierownicą po lewej stronie, na której pokładzie odnajdziemy aktywny centralny dyferencjał z regulacją (DCCD), żywcem wyciągnięty z samochodów WRC i diametralnie odmieniający wrażenia z jazdy. W zestawieniu z krótką skrzynią i dużym turbo pozwalającym wygenerować 305 koni mechanicznych, jest to prawdziwa rajdowa bestia, która tylko przypadkiem została ubrana w atrybuty normalnego samochodu skierowanego na drogi.

Subaru Impreza WRX STI Petter Solberg Edition
Rocznik: 2004
Przebieg: 122000 km
Pojemność: 1994 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 305 KM

Wyposażenie:
Petter Solberg, czyli DCCD, czarne wnętrze, siatka z przodu, klimatyzacja, nagłośnienie subaru, 305 KM

1 z 555 najbardziej pożądanych wersji Imprezy, a mianowicie Petter Solberg Edition posiadająca m.in. aktywny centralny dyferencjał z regulacją (DCCD), pakiet prodrive gwarantujący 305 KM w dwulitrowym turbodoładowanym bokserze, czarną tapicerkę i aluminiową siateczkę na przednim grillu i zderzaku. Wóz z rynku niemieckiego, ale od nowości w Polsce ze znaną historią. Auto od początku w rękach znanych pasjonatów motorsportu z kujawsko-pomorskiego, 122.000 km, prawie na całej karoserii oryginalny lakier, piękne podwozie po renowacji, brak korozji, w pełni seryjny samochód poza 3 calowym układem wydechowym Remusa z katalizatorem i 18 calowymi felgami Prodrive. Po pełnym udokumentowanym serwisie z rozrządem włącznie. Stan idealny.

Kredyt na klasyka