Maserati Ghibli GT 1997 – SPRZEDANE

Ewolucja modelu Biturbo trwała długo, ale była była ze wszech stron imponująca. Od kapryśnego modelu zasilanego gaźnikami z lat 80. do konstrukcji dojrzałej i niezawodnej z końca lat 90., gdy fabryka była już pod zarządem Ferrari. Maserati Ghibli II debiutowało w roku 1992, a rok 1996 przyniósł finalną wersję modelu, nazwaną Maserati Ghibli GT. Wizualnie? Majsersztyk. Niewielkie, ale niezwykle muskularne nadwozie Maserati Ghibli z poszerzanymi błotnikami a’la Lancia Delta HF Integrale przykuwa uwagę i nie pozostawia obojętnym. Silnik 2,8 l DOHC V6 z 24-oma zaworami, dwiema turbosprężarkami i dwoma intercoolerami brzmi wspaniale i wygląda jak dzieło sztuki, a wnętrze zachwyca jakością skóry Connolly i świetną prezencją drewnianych dekorów. Warto zaznaczyć, że Ghibli GT było ostatnim modelem Maserati wykonywanym ręcznie i w wersji 2.8 zbudowano ich raptem 212 sztuk. I to właśnie te 212 sztuk (i dodatkowe 166 wersji 2.0) miłośnicy uznają za najlepiej ręcznie wykonane modele Maserati w historii. Wyposażone w skrzynię automatyczną to pełnoprawne auto klasy gran turismo, zdolne do pokonywania dalekich dystansów i dawania pełnej satysfakcji z jazdy.

Maserati Ghibli GT
Rocznik: 1997
Przebieg: 105000 km
Pojemność: 2800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 280 KM

Maserati Ghibli II w kolorze Rosso Oriente Micalizzato z czarną skórzaną tapicerką. Samochód sprowadzony z rynku japońskiego i świeżo zarejestrowany w Polsce.
Jest to jedna z zaledwie 212 sztuk ostatniego ręcznie produkowanego Maserati.

Po gruntownym serwisie obejmującym:
– wymianę napędu rozrządu i kompletu pasków wraz z pompą wody,
– wymiana węży podciśnień i węży układu chłodzenia,
– wymiana oleju (10W60), filtrów i płynu chłodniczego,
– wymianę gum stabilizatora,
– wymiana sworzni wahacza,
– rewizja alternatora,
– rewizja sterownika silnika,
– naprawa modułu centralnego zamka,
– nowy akumulator,
– nowy komplet świec.

Maserati po pracach lakierniczych (przelakierowane kilka elementów z powodu odchodzącego klaru) i detailingowych, pokryte wysokiej klasy woskiem.