Mercedes 200E W124 1991 – SPRZEDANY

Jaki jest najtańszy nowy model na rynku? Dacia Logan/Sandero czeka na Was w salonach już w cenie 29500 PLN. Zastanawiające jest, kto wybiera taki model, jeżeli taniej można kupić prawdziwą legendę motoryzacji, która wygląda i jeździ jak nowa. Mercedes 200E W124 dorobił się określenia „baleron”, był synonimem dobrobytu, wspaniałych rozwiązań mechanicznych, doskonałego komfortu i wysokiej trwałości. Był samochodem na lata, choć po kilku dekadach prawdziwą rzadkością są egzemplarze, które wciąż wyglądają jakby dopiero co opuściły bramy salonu. Ten swój aktualny stan zawdzięcza nikłemu przebiegowi i łagodnemu klimatowi Włoch. W kombinacji czarnego lakieru z szarymi bocznymi listwami i jasnym wnętrzem, na oryginalnych 15-otworowych felgach, prezentuje się wyśmienicie.

Mercedes 200E W124
Rocznik: 1991
Przebieg: 86500 km
Pojemność: 1993 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 122 KM

Wyposażenie:
– ABS,
– wspomaganie kierownicy,
– centralny zamek,
– alufelgi,
– elektryczne przednie szyby,
– radiomagnetofon i automatycznie chowana antena,
– elektryczne lusterko,
– składane zagłówki tył,
– podłokietnik przód i tył

Doskonale zachowane i wspaniale jeżdżące W124, sprowadzone z Włoch (Bergamo).
Samochód ma bardzo ciekawą historię – przez pierwszy rok służył we włoskiej policji, później w rękach jednego, wiekowego właściciela.
Z początkowego okresu eksploatacji pozostało mu kilka pamiątek – dodatkowy numer nadwozia, oznaczone felgi i wszystkie szyby specjalnym numerem, instalacja do telefonu, alarm z syreną (aktualnie odłączony).

Samochód zachowany w doskonałym stanie, wszystkie podzespoły zachowane idealnie, adekwatnie do znikomego przebiegu.
W komorze silnika i na podwoziu wciąż można odnaleźć ślady fabrycznego wosku.
Wnętrze zachowane w perfekcyjnym stanie, tapicerka czysta i bez najmniejszych śladów zużycia.
Na tylnych listwach progowych zachowała się nawet fabryczna folia.
Elementy chromowane, listwy okienne, wszystkie uszczelki w znakomitym stanie.
Jedyne ślady eksploatacji to kilka rys na bocznych listwach (zamaskowane drobnymi zaprawkami).

Prowadzi się i wygląda doskonale. Wszystkie elementy wyposażenie pracują bez zarzutu. Jest to oferta dla bardzo wymagającego klienta, poszukującego egzemplarza zachowanego w stanie możliwie bliskim fabrycznemu.

Po zakupie nie wymagał wielu prac – ma wymienione świece, nowy akumulator, nową pompę hamulcową i nowe opony.
Wymieniony olej i filtry.
Z powierzchni lakierniczej zostały usunięte eksploatacyjne rysy.
Pieczołowicie zostało wyczyszczono wnętrze i delikatnie komora silnika – tak, aby usunąć kurz, ale pozostawić oryginalne woski.
Lakier zabezpieczony został powłoką ceramiczną oraz pokryty woskiem.