Alfa Romeo 166 ma włoski styl, sportową duszę i absolutnie ujmującą aparycję. To włoska limuzyna, która przykuwała uwagę zarówno w momencie debiutu, jak i dziś. Wszak uniwersalne poczucie piękna, wyczucie proporcji i równowagi z czasem nie mija, a dobre projekty się nie starzeją. Walter de Silva narysował ją tak sprawnie, że stała się dla niego przepustką do pracy dla Seata, Audi i Volkswagena. To zresztą nie wszystko… drugą mocną stroną tego samochodu na pewno jest wnętrze. Przestronne, wykonane dokładnie i nade wszystko z doskonałą skórzaną tapicerką sygnowaną przez Momo, której jakości pozazdrościć mogłoby wiele marek, nawet tych z wysokiej półki. Wspaniałe jest to, jak samochód jeździ, zwłaszcza z 3-litrowym V6 pod maską. Jednostka konstrukcji Giuseppe Busso urosła już do rangi kultu i legendy. Obezwładniająca brzmieniem, z dużym potencjałem mocy i pięknie wyglądającymi kolektorami, jest dumą każdego właściciela, a często nawet głównym powodem zakupu takiego samochodu. Dla nas to już trzecie auto z Busso w tym roku, dwa poprzednie są już u nowych właścicieli i nie mamy najmniejszych wątpliwości, że i ta pójdzie w ich ślady… a póki co, cieszy nas. Jazda 166 z Busso to przyjemność, a ten sprowadzony ze Szwajcarii doskonale to potwierdza.
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Rocznik: 2000
Przebieg: 209000 km
Pojemność: 2996 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 226 KM
Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna,
– skórzana tapicerka MOMO,
– elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele z pamięcią ustawień fotela kierowcy,
– komputer pokładowy,
– ICS (Integrated Control System),
– tempomat,
– zmieniarka CD,
– nawigacja GPS,
– roleta tylnej szyby,
– 17-calowe felgi aluminiowe.
Auto sprowadzone ze Szwajcarii, od pierwszego właściciela, z kompletną dokumentacją serwisową i potwierdzonym przebiegiem.
Zawsze regularnie eksploatowane i serwisowane.
Zachowane w doskonałym stanie wizualnym i mechanicznym.
Po sprowadzeniu auto przeszło obszerne prace serwisowe, by wszystko funkcjonowało perfekcyjnie.
Prace objęły m.in.:
– nowe świece,
– serwis klimatyzacji wraz z regeneracją sprężarki,
– nowe tylne amortyzatory,
– nowy tylny tłumik,
– nowy olej i filtry.
Samochód świeżo zarejestrowany w Polsce.