Archiwum kategorii: BRP – Bracia Goźlińscy

BRP – Bracia Goźlińscy (Bawaria Racing Power). Nasza firma zajmuje się profesjonalnym importem pojazdów z rynku japońskiego, USA, Kanady, Bliskiego Wschodu oraz całej Europy. Przez ponad 10 lat zajmujemy się biznesem związanym z motoryzacją, tj. sprzedażą oraz skupem ciekawych pojazdów. Importujemy auta do naszej oferty oraz na zlecenie. Pomagamy w budowaniu prywatnych kolekcji, garaży inwestycyjnych, czy też sprzedaży Waszego auta. Ciężko zliczyć ilość samochodów, które sprowadziliśmy od początku istnienia naszej działalności, ale dzięki temu służymy radą oraz doświadczeniem w znalezieniu i zakupie najlepszego auta dla Państwa. Posiadamy własny serwis z dostępem do wszystkich domów aukcyjnych w Japonii, gdzie można zobaczyć aktualnie dostępne pojazdy. Możemy dla Państwa je sprawdzić, wylicytować i sprowadzić. Adres serwisu aukcyjnego: auc.kurumatrader.com

Mercedes E 500 Limited W124 1994 – 199000 PLN netto – Dębe Wielkie

Mercedes E 500 Limited powstał w serii liczącej 500 sztuk i zamykał liczącą 10479 sztuk produkcję opracowanego i montowanego wspólnie z Porsche modelu 500E/E 500, najbardziej szlachetnej odmiany kultowego W124. Połączenie komfortu limuzyny z osiągami wcześniej zarezerwowanym wyłącznie dla supersamochodów było ekscytujące zarówno wtedy, jak i dziś. W tym przypadku dodatkowo dochodzą walory kolekcjonerskie. Wizualnie E 500 Limited wyróżnia charakterystyczny wzór tapicerki, którego autorstwo niektórzy przypisują Andyemu Warhol’owi, oraz felgi identyczne jak w kultowym modelu 190E Evolution II. Do wyboru były tylko dwa kolory karoserii, a oferowany tu i świetnie zachowany samochód w kolorze Saphirschwarz metallic to jedna z zaledwie 200 wyprodukowanych sztuk w tym kolorze. Jest to auto w specyfikacji na rynek niemiecki, które jako trzyletnie auto zostało wyeksportowane do Japonii, aby po latach wrócić znów do Europy.
Czytaj dalej Mercedes E 500 Limited W124 1994 – 199000 PLN netto – Dębe Wielkie

Volkswagen Eurovan Westfalia T4 1993 – 69000 PLN – Dębe Wielkie

VW T4 debiutował w 1990 roku, kompletnie odmieniając wizję Transportera. Był większy, szybszy, bardziej przestronny, cichszy i po raz pierwszy… miał napęd na przód. Same korzyści, choć musiało minąć trochę czasu, by miłośnicy kultowej serii VW uznali go za pełnoprawnego członka “transporterowej” rodziny. Szczególnie z zabudową kamperową jest to wóz, który z łatwością podbije każde serce. Choćby taki egzemplarz jak ten. Volkswagen Eurovan Westfalia sprowadzony z rynku japońskiego. Zdrowiutki, z niskim przebiegiem, zachowany w pełni w oryginalnym stanie. Aż nogi się rwą, by spakować się w niego i uciec na wakacje, gdzieś w bezpieczne miejsce, z daleka od problemów z którymi borykamy się na co dzień.
Czytaj dalej Volkswagen Eurovan Westfalia T4 1993 – 69000 PLN – Dębe Wielkie

BMW M3 E30 1989 – 199000 PLN – Dębe Wielkie

Wypuszczone na rynek w 1986 roku BMW M3 E30 było projektowane specjalnie z myślą o spełnieniu wymogów homologacji FIA. Wizualnie wyróżnia się charakterystycznymi poszerzeniami błotników i tylnym spojlerem, ale to oczywiście nie wszystko. Przyjemność gwarantuje sportowa, czterocylindrowa jednostka S14 o mocy 220 KM, manualna skrzynia i zmodyfikowane zawieszenie. BMW M3 pierwszej generacji to prawdziwa legenda motorsportu, stało się najbardziej utytułowanym modelem BMW, zdobywającym liczne laury zarówno w rajdach, jak i wyścigach, wliczając w to serię DTM. Biały egzemplarz od braci Goźlińskich początkowo dostarczony został na rynek amerykański, ale do Polski trafił przez Japonię. Ma niewielki przebieg, jasne, ładnie zachowane wnętrze i nową powłokę lakierniczą.
Czytaj dalej BMW M3 E30 1989 – 199000 PLN – Dębe Wielkie

Volkswagen Transporter T3 1990 – 45000 PLN – Dębe Wielkie

Podwyższony dach i suwane boczne drzwi wraz z oszkloną kabiną to zawsze jest pokusa, aby Volkswagen Transporter T3 mógł otrzymać funkcję domu na kółkach. Nawet po otrzymaniu podstawowych atrybutów, jak w wersji Multivan, staje się świetnym kompanem do wycieczek, z możliwością noclegu w aucie. Tu zabudowano kilka dodatkowych szafek i nawet jeżeli nie odnajdziemy tu lodówki, kuchenki czy zlewu, dzięki temu auto lepiej sprawdzi się w codziennym użytku. Zresztą, swego czasu firma Westfalia proponowała podobną zabudowę opartą na T3. Nazwano ją Sport Joker i podobnie, mogła posiadać podnoszony lub wysoki dach. W końcu nikt nie lubi na kempingu schylać głowy… Ten egzemplarz pochodzi z ostatniej fazy produkcji, a napędza go ceniony i lubiany turbodiesel o pojemności 1,6 l. Włożono wiele pracy i środków, by mógł się prezentować tak jak dziś.
Czytaj dalej Volkswagen Transporter T3 1990 – 45000 PLN – Dębe Wielkie

BMW 635 CSi E24 1982 – 149000 PLN – Dębe Wielkie

BMW 635 CSi E24 może poszczycić się jedną z najbardziej rozpoznawalnych sylwetek w historii marki. Karoseria projektu Paula Bracq’a jest urzekająca, wygląda wspaniale z każdej strony, wielu uważa je nawet za najlepiej wyglądające BMW w historii. Były nawet kręgi, w których samochód nazywano “bawarskim Ferrari” i nie było to określenie pozbawione podstaw. To wóz, który gwarantuje wspaniałe połączenie komfortu i pewnej, stabilnej jazdy. Ten egzemplarz wyprodukowany został w europejskiej specyfikacji, dużą część swojego życia spędził w słonecznej Kalifornii, a ostatnie jego lata to proces gruntownej renowacji w Polsce. Auto zostało obniżone, usztywnione, udekorowane customowymi felgami i wysokogatunkową skórą. Prezentuje się salonowo, choć z pewnością zapewni ogromną ilość przyjemności nie tylko w statecznym defilowaniu, ale i w szybkiej jeździe. W końcu manualna skrzynia biegów w układzie “dog-leg” to zawsze jest atrybut, który kusi wytrawnych kierowców.
Czytaj dalej BMW 635 CSi E24 1982 – 149000 PLN – Dębe Wielkie

Hartge F36 Compact V8 1997 – Niemcy

Hartge F36 Compact V8 to samochód, który ściera z ust uśmiech wszystkim tym, którzy twierdzą, że compact to nie BMW. De facto to już nie BMW, to Hartge. Jedna z zaledwie dwóch zbudowanych imponujących modyfikacji znanego niemieckiego tunera. Pod jego maską wylądowała 350-konna jednostka V8, zespolona z sześciostopniową manualną skrzynią biegów. Do tego odpowiednio przygotowane zawieszenie, sportowe fotele, układ wydechowy i elementy stylizacji, dobitnie udowadniające, że nie mamy tu do czynienia z wózkiem na zakupy. Jak to musi latać, wprost trudno sobie wyobrazić. To zresztą, że krótkie i lekkie nadwozie compacta doskonale nadaje się do sportowej jazdy, wiedząc wszyscy Ci, którzy obserwowali cykl BMW Challenge. A tutaj przeróbka nie powstała w przydomowym garażu, a w renomowanej formie, która musiała homologować wszystkie swoje wytwory. Tak, w tej cenie można kupić kolekcjonerskie M3, ale można też kupić samochód, który jest jedyny w swoim rodzaju.
Czytaj dalej Hartge F36 Compact V8 1997 – Niemcy

Hartge F1 1988 – Niemcy

Hartge była niezależną firmą tuningową, wyspecjalizowaną w modyfikowaniu samochodów BMW. Specjalnością braci Hartge stało się montowanie dużych silników do małych nadwozi, co pozwalało uzyskać moce i prędkości, o jakich seryjne BMW śnić nie mogły. Tu jednak każdy widzi Mercedesa… przynajmniej, póki nie otworzy maski. To jednostka BMW M88, znany z BMW M1, M635 i E28 M5. Została tutaj jeszcze wzmocniona, w rezultacie oferują 330 KM. Hartge F1 to jedyny w swoim rodzaju egzemplarz. Projekt, który łączy dzieła dwóch największych konkurentów. Projekt, który niegdyś wzbudził sensację prasy, by po wielu latach spędzonych gdzieś w szopie, trafić do polskiego garażu braci Goźlińskich. I forma sprzedaż jest tym razem wyjątkowa. Auto trafiło na aukcję renomowanego domu aukcyjnego RM Sotheby’s. Licytowane będzie w Essen bez ceny minimalnej. Z ogromną ciekawością czekać będziemy na wyniki aukcji.
Czytaj dalej Hartge F1 1988 – Niemcy

Mercedes S 600 AMG W140 1997 – SPRZEDANY

Takimi samochodami zawsze woziły się najgrubsze ryby. Ten Mercedes S 600 AMG W140 żywot swój rozpoczął w Japonii. Na pokładzie otrzymał wszystko, czego dusza zapragnie. Elektrycznie regulowane fotele pompowane na odcinku lędźwiowym wraz z podgrzewaniem, z tyłu dwa osobne fotele zamiast kanapy, roleta tylnej szyby. Są tu również oczywiście elementy charakterystyczne dla AMG. Zegary wyskalowane do 300 km/h z logotypem AMG, popielniczka z logo AMG i podpisem oraz kierownica. Z zewnątrz pakiet stylistyczny, koła AMG, układ wydechowy z charakterystyczną, podwójną, kwadratową końcówką. Pod maską – inny sterownik układu wtryskowego, pozwalający z 6-litrowego V12 wykrzesać 441 koni mechanicznych. Pełen wypas.
Czytaj dalej Mercedes S 600 AMG W140 1997 – SPRZEDANY