BMW 635 CSi E24 może poszczycić się jedną z najbardziej rozpoznawalnych sylwetek w historii marki. Karoseria projektu Paula Bracq’a jest urzekająca, wygląda wspaniale z każdej strony, wielu uważa je nawet za najlepiej wyglądające BMW w historii. Były nawet kręgi, w których samochód nazywano „bawarskim Ferrari” i nie było to określenie pozbawione podstaw. To wóz, który gwarantuje wspaniałe połączenie komfortu i pewnej, stabilnej jazdy. Ten egzemplarz zachowany został w niezwykle oryginalnym stanie. Sprowadzony z Japonii, z niskim przebiegiem, bezwypadkowy, bez napraw blacharskich. Czarny kolor nadwozia wraz z ciemną kolorystyką wnętrza komponują się bardzo elegancko, a wykonany serwis był obszerny. Z pewnością lepszy jest taki zakup, niż podobny wóz do remontu za pół ceny.
Czytaj dalej BMW 635 CSi E24 1988 – 169000 PLN – Dębe Wielkie
BRP – Bracia Goźlińscy
BRP – Bracia Goźlińscy (Bawaria Racing Power). Nasza firma zajmuje się profesjonalnym importem pojazdów z rynku japońskiego, USA, Kanady, Bliskiego Wschodu oraz całej Europy. Przez ponad 10 lat zajmujemy się biznesem związanym z motoryzacją, tj. sprzedażą oraz skupem ciekawych pojazdów. Importujemy auta do naszej oferty oraz na zlecenie. Pomagamy w budowaniu prywatnych kolekcji, garaży inwestycyjnych, czy też sprzedaży Waszego auta. Ciężko zliczyć ilość samochodów, które sprowadziliśmy od początku istnienia naszej działalności, ale dzięki temu służymy radą oraz doświadczeniem w znalezieniu i zakupie najlepszego auta dla Państwa. Posiadamy własny serwis z dostępem do wszystkich domów aukcyjnych w Japonii, gdzie można zobaczyć aktualnie dostępne pojazdy. Możemy dla Państwa je sprawdzić, wylicytować i sprowadzić. Adres serwisu aukcyjnego: auc.kurumatrader.com
BMW 840Ci E31 1997 – 199000 PLN – Dębe Wielkie
BMW 840Ci E31 Individualselection Japan to wersja specjalna, przygotowana przez japońskiego importera marki. Charakterystyczne dla tych samochodów jest zastosowanie czarnego dachu, a także skórzana tapicerka Nappa z wszywanymi na oparciach i boczkach drzwi paskami w kolorach M Motorsport, antracytowa podsufitka, a także dywaniki welurowe Japan Individual z symbolami M. Z zewnątrz auta te otrzymały pakiet aerodynamiczny składający się z przedniego zderzaka, tylnego dyfuzora i lusterka zewnętrznego M. Zamówiono i sprzedano tych samochodów 299 sztuk i wszystkie one miały kierownicę z lewej strony, co być może nie było najbardziej poręczne w lewostronnym japońskim ruchu, ale za to podkreślało europejskie pochodzenie samochodu i jego egzotyczny charakter. Wersja dostępna była tylko w 3 kolorach nadwozia. Wyprodukowano: 155 sztuk w kolorze ARKTISSILBER METALLIC, 21 sztuk HELLROT i 123 sztuki AVUSBLAU METALLIC, czyli takie jak prezentowane.
Czytaj dalej BMW 840Ci E31 1997 – 199000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes 450 SLC C107 1981 – 49900 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes 450 SLC C107 to niemiecki przedstawiciel klasy Gran Turismo. Zbudowany na bazie roadstera SL, otrzymał wydłużony rozstaw osi i charakterystyczne osłony za tylnymi szybami – dodane, aby możliwe było całkowite opuszczenie tylnej szyby. Jego sylwetka jest niezwykle smukła, co łatwo podkreślić kilkoma modyfikacjami. Właściciel tego egzemplarza obniżył mu zawieszenie, dodał 17-calowe felgi AMG Zauber, przyciemnił szyby i zmienił kolor na czerwony. To plus emblematy 500 SLC i AMG na tylnej klapie bez wątpienia dodały mu charakteru i pokazały, jak drapieżne może stać się to luksusowe auto.
Czytaj dalej Mercedes 450 SLC C107 1981 – 49900 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes 250 SL Automatic W113 Pagoda 1967 – 565000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes SL od dawna reprezentuje wyrafinowany symbol dwumiejscowej motoryzacji wysokiej klasy z otwartym dachem. Drogi, ekskluzywny i stylistycznie wysmakowany, jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych klasyków na świecie. Mercedes 250 SL W113 wychodził z fabryki od grudnia 1966 do stycznia 1968 roku, czyli tylko nieco ponad rok. W rezultacie wyprodukowano tylko 5196 sztuk, co czyni z 250-tki zdecydowanie najrzadszą wersję z trzech serii produkcyjnych modelu Pagoda. Zmiany w stosunku do 230 SL obejmowały zwiększenie skoku tłoka o 6 mm, zmianę z czterech na siedem łożysk głównych, sztywniejsze zawieszenie oraz zastosowanie tylnych hamulców tarczowych i ulepszonych pasów bezpieczeństwa. Moc pozostała taka sama, ale moment obrotowy wzrósł o prawie 15 lbs-ft. Ten egzemplarz został gruntownie odrestaurowany, by mógł cieszyć jak nowy.
Czytaj dalej Mercedes 250 SL Automatic W113 Pagoda 1967 – 565000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes SL 320 R129 1997 – 169000 PLN – Dębe Wielkie
Sformułowanie stan kolekcjonerski często pojawia się w opisach ogłoszeń, i choć tu go nie odnajdziemy, nie ma wątpliwości, że właśnie taki okaz w pełni na ten tytuł zasługuje. Ten Mercedes SL 320 R129 ma 24 lata i zaledwie 23610 km potwierdzonego przebiegu. Każdy element zgodny jest ze specyfikacją fabryczną i prezentuje się wyśmienicie. To niewątpliwie gratka dla każdego miłośnika marki.
Czytaj dalej Mercedes SL 320 R129 1997 – 169000 PLN – Dębe Wielkie
Fiat 1800 B 1964 – 33000 PLN – Dębe Wielkie
Sześć cylindrów pod maską w latach 60-tych to było coś. Wyróżnik, świadczący o tym, że mamy do czynienia z samochodem ponadprzeciętnym, służącym nie tylko do przemieszczania się z punktu A do punktu B, ale i zapewniającym komfort i relaks, i podkreślającym wysoki status społeczny właściciela. W tej lidze grał wówczas także włoski Fiat 1800 B, dostępny w tej wersji (wzbogaconej o wzmocniony silnik i 4 hamulce tarczowe) od 1961 roku czterodrzwiowy sedan. Stylistyka? Ostre linie, tylne płetwy, duża ilość chromu. Wygląda nieco jak Peugeot 404 czy Austin A99, co spowodowane było tym, że wszystkie trzy modele wyszły ze studio Pininfarina z Turynu. Łączną produkcję modeli 1800/2100 Fiata szacuje się na około 150000 sztuk.
Czytaj dalej Fiat 1800 B 1964 – 33000 PLN – Dębe Wielkie
Porsche 911 Turbo 996 2001 – 329000 PLN – Dębe Wielkie
Porsche 911 Turbo – ta nazwa zawsze działała na wyobraźnię, podkreślając wyjątkowość modelu i jego wyśrubowane osiągi. Również wygląd nadąża tu za mechaniką, oferując kształty, które są zapowiedzią świetnych osiągów i fantastycznych wrażeń z jazdy. Szersze tylne bioderka, usztywnione zawieszenie i wzmocnione hamulce, a także napęd na wszystkie koła. To maszyna, która wprost wgryza się w asfalt i gwarantuje niezapomniane przeżycia, chodź gdy prowadzona jest spokojnie, może z powodzeniem towarzyszyć w długiej trasie, nie męcząc i zapewniając właściwy komfort. Ta dwoistość natury i konsekwentnie przez dziesięciolecia używany język stylistyki sprawiają, że jest to na wskroś poszukiwany model, będący pewną inwestycją. Gdy patrzymy na ten pięknie utrzymany egzemplarz, nie może nas to dziwić.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 996 2001 – 329000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes 500 SE W126 1979 – 34900 PLN – Dębe Wielkie
Choć kojarzony jest z epoką lat 80-tych, jego debiut to jeszcze lata 70-te, a dokładne wrzesień 1979 roku. Zaledwie przez kilka miesięcy powstawały te samochody z datą produkcji 1979, stąd w ogłoszeniach to bardzo rzadki widok. Ten egzemplarz jednak jest wyjątkiem. Srebrny Mercedes 500 SE W126 musiał tuż po debiucie robić szokujące wrażenie na ulicach. O wiele nowocześniejszy stylistycznie od poprzednika, barokowego W116, otrzymał szereg udoskonaleń zarówno od strony technicznej, jak i w kwestii bezpieczeństwa. Silnik V8 o pojemności 5 litrów był wówczas jednostką z samej góry cennika. Ten egzemplarz przed lata przeszedł kilka „udoskonaleń” – fotele Recaro, 15-calowe felgi i cyrkle na nadkolach musiały tu trafić w latach późniejszych i pewnie warto zadbać o przywrócenie do pełnej oryginalności, jeżeli zdecydujemy się na zakup i renowację samochodu.
Czytaj dalej Mercedes 500 SE W126 1979 – 34900 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes 560 SEL W126 1987 – 79900 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes 560 SEL W126 bez wątpienia jest ikoną lat 80-tych. Obłędnie luksusowy i bogato wyposażony, był prawdziwą dumą niemieckiej marki. Do dziś uznaje się go za szczytowe osiągnięcie epoki i doskonałe połączenie jakości wykonania i komfortu. Z największym silnikiem o pojemności 5,6 l oferowany był jedynie w drugiej serii produkcyjnej. Ten egzemplarz ma na pokładzie między innymi regulowaną elektrycznie tylną kanapę, tempomat, automatyczną klimatyzację i podgrzewane fotele. Ma też świetną welurową tapicerkę, co dla wielu będzie wyborem lepszym od skóry. Samochód sprowadzony został z Japonii i do dziś przejechał jedynie 71378 kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes 560 SEL W126 1987 – 79900 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes G55 AMG Kompressor W463 2007 – 329000 PLN – Dębe Wielkie
Mercedes klasy G drugiej generacji (W463) znajdował się w produkcji w latach 1990–2018. Nawet gdy był wciąż dostępny w salonach, uznawany był za przyszłego klasyka, a dziś coraz częściej wybierany jest jako auto kolekcjonerskie, okazjonalnie sprawiające przyjemność, lecz przede wszystkim będące pewną lokatą kapitału. Jaki egzemplarz wybrać, by z czasem zyskać jak najwięcej? Warto szukać możliwie rzadkich wersji, w możliwie doskonałym stanie. Mercedes G 55 AMG Kompressor napędzany silnikiem M113 z doładowaniem mechanicznym produkowany był w latach 2004-2012. Zważając na jego wymiary, masę i aerodynamikę, osiągi miał absurdalne. W latach 2006-2008 było to 500 KM, 700 NM, pierwsza setka w 5,5 s i prędkość maksymalna ograniczona elektronicznie do 210 km/h.
Czytaj dalej Mercedes G55 AMG Kompressor W463 2007 – 329000 PLN – Dębe Wielkie