BRP – Bracia Goźlińscy

BRP – Bracia Goźlińscy (Bawaria Racing Power). Nasza firma zajmuje się profesjonalnym importem pojazdów z rynku japońskiego, USA, Kanady, Bliskiego Wschodu oraz całej Europy. Przez ponad 10 lat zajmujemy się biznesem związanym z motoryzacją, tj. sprzedażą oraz skupem ciekawych pojazdów. Importujemy auta do naszej oferty oraz na zlecenie. Pomagamy w budowaniu prywatnych kolekcji, garaży inwestycyjnych, czy też sprzedaży Waszego auta. Ciężko zliczyć ilość samochodów, które sprowadziliśmy od początku istnienia naszej działalności, ale dzięki temu służymy radą oraz doświadczeniem w znalezieniu i zakupie najlepszego auta dla Państwa. Posiadamy własny serwis z dostępem do wszystkich domów aukcyjnych w Japonii, gdzie można zobaczyć aktualnie dostępne pojazdy. Możemy dla Państwa je sprawdzić, wylicytować i sprowadzić. Adres serwisu aukcyjnego: auc.kurumatrader.com

Volkswagen T2 Westfalia Typ 23 1974 – 199900 PLN – Dębe Wielkie

Volkswagen T2 Westfalia to fabryczny kamper. Idealny na dłuższe wycieczki lub na kemping, ma uroczą tapicerkę w kratę, szafki i rozkładane stoliki Westfalia, fabryczny podnoszony dach, a także rozkładane łóżko, małą kuchenkę, zlew, podumowując – wszystko co trzeba, by pojechać w Bieszczady, do Toskanii, Portugalii, czy gdziekolwiek dusza zapragnie. Wszędzie będzie przyjęty ciepło i z uśmiechem. Przedstawiony egzemplarz w zieleni prezentuje się świetnie. Dopiero co przeszedł kompletną renowację i od tego czasu przejechał mniej niż 1000 kilometrów. Jest to rocznik 1974, czyli tzw. T2b z kierunkowskazami umieszczonymi już nad światłami. Napędza go silnik typ 4 o pojemności 1,8 l i mocy 67 KM.
Czytaj dalej Volkswagen T2 Westfalia Typ 23 1974 – 199900 PLN – Dębe Wielkie

Volkswagen T2 Microbus 1970 – 179900 PLN – Dębe Wielkie

Volkswagen T2 zadebiutował w 1967 roku jako następca „bulika”. Znany na całym świecie, produkowany był Niemczech, Meksyku i Argentynie, a w Polsce przylgnęło do niego określenie „ogórek”. Występował jako furgon, pick-up, pick-up z kabiną załogową (doka), mikrobus czy niezliczone wersje kempingowe. Popularność zyskał ogromną, do 1979 roku wyprodukowano ich 4,5 miliona. Prezentowany egzemplarz to rocznik 1970 i tzw. model T2a, czyli pochodzący z pierwszej serii produkcyjnej. Z przodu posiada jeszcze kierunkowskazy umieszczone pod reflektorami, z tyłu małe światła i mniejsze wloty powietrza. To mikrobus w bardzo gustownym zestawieniu kolorystycznym zielonego lakieru i brązowego wnętrza z tapicerką w kratę. Pomieścić może sześciu pasażerów, gwarantując im dużo przestrzeni.
Czytaj dalej Volkswagen T2 Microbus 1970 – 179900 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes 300 TE-24 S124 1992 – 59000 PLN – Aleksandrówka

Mercedes 300 TE-24 S124 to ponadczasowa sylwetka, świetna mechanika, sześciocylindrowy silnik generujący 220 KM i na deser uniwersalne nadwozie typu kombi. Czy na co dzień, czy na weekendowy wyjazd – auto idealne, sprawiające przyjemność zarówno ponadczasowym wystrojem wnętrza, jak i komfortem jazdy. Ma wszystko co trzeba, by zakwalifikować je do najbardziej pożądanych youngtimerów i dlatego też rosnące z latami ceny najbardziej zadbanych egzemplarzy nie powinny nikogo dziwić. Podobnie, jak fakt położenia kilka lat temu nowej powłoki lakierniczej na tym egzemplarzu. Niech jeździ i podoba się jak najdłużej.
Czytaj dalej Mercedes 300 TE-24 S124 1992 – 59000 PLN – Aleksandrówka

Volkswagen T2 Microbus 1971 – 179900 PLN – Dębe Wielkie

Volkswagen T2 zadebiutował w 1967 roku jako następca „bulika”. Znany na całym świecie, produkowany był Niemczech, Meksyku i Argentynie, a w Polsce przylgnęło do niego określenie „ogórek”. Występował jako furgon, pick-up, pick-up z kabiną załogową (doka), mikrobus czy niezliczone wersje kempingowe. Popularność zyskał ogromną, do 1979 roku wyprodukowano ich 4,5 miliona. Prezentowany egzemplarz przeszedł pełen proces renowacji. Jest to rocznik 1971 i tzw. model T2a, czyli pierwszej serii. Z przodu posiada jeszcze kierunkowskazy umieszczone pod reflektorami, z tyłu małe światła i mniejsze wloty powietrza. Posiada drobne modyfikacje – stylowe felgi, skórzaną tapicerkę, 5 miejsc siedzących i dużo przestrzeni za nimi. Ma też świetny bagażnik dachowy z drabinką i mocowaną nad przednią szybą gustowną osłonę przeciwsłoneczną.
Czytaj dalej Volkswagen T2 Microbus 1971 – 179900 PLN – Dębe Wielkie

Volkswagen T2 Pritsche 1971 – 119000 PLN – Dębe Wielkie

Rok 1967 to początek nowej ery, gdy druga generacja słynnego Transportera zastąpiła pierwszą. Zniknęła dzielona przednia szyba, samochód został wydłużony o 10 cm, a moc silnika o pojemności 1,6 wzrosła do 47 KM. W roku 1968 wyprodukowano już 2 miliony transporterów, a w 1971 roku pękła kolejna granica – 3 miliony. Z tego właśnie roku pochodzi prezentowany Volkswagen T2 Pritsche. To wersja skrzyniowa, z opuszczanymi metalowymi burtami, bodaj najbardziej poszukiwana przez kolekcjonerów. Choć ten egzemplarz ostatnie lata po prostu przestał w garażu, prezentuje się świetnie. Jego przebieg to 18 tys. km i według opisu sprzedającego dotyczy dystansu pokonanego po odbudowie.
Czytaj dalej Volkswagen T2 Pritsche 1971 – 119000 PLN – Dębe Wielkie

Rolls Royce Silver Spur III 1996 – 249000 PLN – Dębe Wielkie

Rolls Royce Silver Spur III to model dostępny wyłącznie w latach produkcyjnych 1994 i 1995, zbudowano ich tylko 465 sztuk, przyczym z kierownicą po lewej stronie mowa o jednym z jedynie 289 egzemplarzy. Jest to następca modelu Silver Spur II, wyróżniający się dwiema poduszkami powietrznymi i charakterystycznymi felgami z malowanymi pierścieniami. To niemal 2,5 tony obłędnego brytyjskiego luksusu, ręcznie wykonane z najlepszych materiałów wnętrze oraz jednostka V8 o pojemności 6,75 l i mocy 304 koni mechanicznych. Ten egzemplarz przejechał dotąd zaledwie 15 tys. km i prezentuje się niemal tak, jak prawie 3 dekady temu, kiedy wyjeżdżał z fabryki.
Czytaj dalej Rolls Royce Silver Spur III 1996 – 249000 PLN – Dębe Wielkie

Rolls Royce Silver Spur Non Division Park Ward 1998 – 449000 PLN – Dębe Wielkie

Szybka dołożona między przednimi a tylnymi drzwiami tej limuzyny nie zostawia wątpliwości – to Rolls-Royce Silver Spur, który fabrycznie został przedłużony o 36 centymetrów dla uzyskania możliwie luksusowej przestrzeni wewnąrz. Ten egzemplarz to jeden z 6 przygotowanych na rynek japoński, jeden z 14 z kierownicą po lewej stronie i jednocześnie jeden z 20 w ogóle wyprodukowanych w wersji „Non Division”, czyi bez ścianki oddzielającej przestrzeń pasażerską od kabiny kierowcy. To jeden z najbardziej luksusowych samochodów na świecie końca XX wieku, przygotwany i skonfigurowany na specjalne zamówienie. Ten egzemplarz wyprodukowany był jako trzecia sztuka i do dziś prezentuje się wspaniale.
Czytaj dalej Rolls Royce Silver Spur Non Division Park Ward 1998 – 449000 PLN – Dębe Wielkie

Porsche 911 Carrera S 997 2006 – 249000 PLN – Dębe Wielkie

Idąc za ciosem i chcąc powtórzyć sprzedażowy sukces modelu Carrera S i Carrera 4S w modelu 996, również w jego następcy zaproponowano wersję o stopień mocniejszą. S generacji 997 wprowadzono w 2005 roku, podnosząc moc o 29 KM w porównaniu do bazowej Carrery. Zwiększono również pojemność silnika (3,8 l vs 3,6 l), zastosowano obniżone zawieszenie z PASM (Porsche Active Suspension Management, czyli regulowane amortyzatory), 19-calowe koła, zmodyfikowany układ hamulcowy, sportowy wydech i dodano aluminiowe wykończenie we wnętrzu. To legendarny samochód sportowy, którym z powodzeniem można się wybrać również w dłuższą trasę.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera S 997 2006 – 249000 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes C 220 W202 1993 – 99900 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes W202 to następca „Baby-Benza”, czyli popularnej 190-tki. Debiutujący w 1993 roku samochód wystylizowany został w klasyczny sposób, tak aby trafiał w gusta klientów kochających „stare, dobre Mercedesy”. Okazał się być równie dobry mechanicznie co jego poprzednik. Utrzymał też trend z gwiazdą na szczycie maski. Chociaż przed debiutem A klasy w 1997 roku, W202 był najmniejszym i najtańszym modelem w ofercie, względem poprzednika nieco urósł, zarówno we wnętrzu, jak i na zewnątrz. Poprawie uległ komfort oraz elementy standardowego wyposażenia, wśród których znalazły się poduszka powietrzna kierowcy, system ochrony przy bocznym uderzeniu, ABS, wspomaganie kierownicy oraz centralny zamek. W202 spotkał się z dużym uznaniem wśród klientów, stąd i dziś wielu może wpaść w zachwyt, widząc egzemplarz zachowany niemal w fabrycznym stanie. Ten ma jedynie 3639 kilometrów przebiegu i prezentuje się wyśmienicie.
Czytaj dalej Mercedes C 220 W202 1993 – 99900 PLN – Dębe Wielkie

BMW M635CSI Iding E24 1984 – 295000 PLN – Dębe Wielkie

Sława i historia japońskiego tunera Iding owiana jest legendą. Firma zasłynęła między innymi z tuningu Ferrari Enzo, a rodziła się cztery dekady temu, w 1985 roku. Jej szef lekcje pobierał u źródeł, w Schnitzer Motorsport i BMW Motorsport. Przedstawiony projekt Idingpower powstał na bazie BMW M635CSI generacji E24, choć niestety nic nie wiemy o zakresie zmian tuningowych oraz momencie, kiedy były wykonane prace. Iding zawsze słynął z tworzenia strokerów, czyli zwiększania mocy silnika na bazie powiększania pojemności skokowej. To brzmi zachęcająco, ale co zostało tu wykonane, nie dowiesz się, póki nie rozbierzesz silnika. Co ciekawe, oryginalny manual zgodnie z japońskimi zwyczajami zastąpiony został w tym projekcie skrzynią automatyczną. Ciekawostką jest, że wzór 18-calowych kutych felg, w które wyposażony jest samochód, oferowany był od 1992 roku, a za jego produkcję odpowiadała firma BBS.
Czytaj dalej BMW M635CSI Iding E24 1984 – 295000 PLN – Dębe Wielkie