W czasach, gdy strach przemieszczać się komunikacją miejską, do łask wracają środki indywidualnego transportu. A kiedy w dużych miastach podróż autem wymaga stania godzinami w korkach, tym bardziej łaskawym okiem patrzymy na taki wynalazek, jak skuter. Gdy te urocze i stylowe jednoślady przebojem podbijały rynek w latach 50-tych i 60-tych, kojarzone były z wolnością, swobodą i nieskrępowaną radością, a powiew wiosennego wiatru budził każdego do życia. Prym w produkcji tych jednośladów wiodła firma Piaggio z modelem Vespa, choć i inne firmy nie pozostawały jej dłużne. Peugeot S55 wszedł na rynek w roku 1955, a współcześnie Peugeot Django nawiązuje do jego stylu, będąc w pełni funkcjonalną i odpowiednio dynamiczną maszyną. To oczywiste nawiązanie do stylu retro, również w kolorystyce, możliwości indywidualizacji i choćby takich dodatków akcesoryjnych, jak chromowany przedni bagażnik. Oczywiście i dziś nie uniknie on porównań do włoskiej Vespy. W bezpośrednim porównaniu – Peugeot jest szybszy, ma bardziej wygodna kanapę, jest bardziej pewny w prowadzeniu i… tańszy.
Peugeot Django 125
Rocznik: 2016
Przebieg: 1560 km
Pojemność: 125 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 10 KM
Peugeot Django 125 w niedostępnej już kolorystyce „Dragon Red” – kremowy na gorze, czerwony na dole.
W pełni sprawny technicznie, z minimalnym przebiegiem.
Był nietrafionym prezentem, stąd większość czasu spędził w garażu.
Jest bardzo dynamiczny, świetnie się prowadzi.
System synchronicznego sterowania hamulcami (SBC) sprawia, że nawet niedoświadczony kierowca może skutecznie i bezpiecznie zahamować.
Motocyklem można kierować z uprawnieniami kategorii B.
Nowy akumulator.
Badanie techniczne do 22.10.2021.