Seat Ibiza Cupra 20VT to czystej krwi hot hatch, wyjątkoo ostra odmiana drugiej generacji modelu, zaprojektowanej przez Giorgetto Giugiaro i zbudowanej na bazie platformy Volkswagena A03. W ofercie pojawił się wraz z liftem w 1999 roku i był oferowany tylko przez 2,5 roku. Najlepsze doznania z jazdy gwarantuje tu niska masa i potężne serce – legendarna jednostka 1,8 l z dwoma wałkami rozrządu w 20-zaworowej głowicy, z turbosprężarką i intercoolerem. W efekcie – pierwsza setka jest tu w zasięgu w czasie poniżej 8 sekund, auto idzie jak szatan z każdych obrotów, a dzięki subkompaktowym rozmiarom jest super poręczne. To duchowy spadkobierca takich aut, jak Peugeot 205 GTI czy VW Golf GTI z czasów, gdy ten ostatni utył i stracił swój pierwotny charakter. Ten egzemplarz w atrakcyjnym kolorze LS5N Aquamarinblau Metallic niedawno przybył do Polski ze Szwajcarii. Zachowany w oryginalnym stanie, bez będących zawsze plagą w tego typu autach modyfikacji tuningowych, ma potwierdzony dokumentacją przebieg jedynie 52 tys. km. Po sprowadzeniu przeszedł niebędne prace serwisowe i jest gotowy do drogi.
Seat Ibiza Cupra 20VT
Rocznik: 2002
Przebieg: 52000 km
Pojemność: 1781 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 156 KM
Wyposażenie:
X4B National sales program Switzerland
B0F Component parts set, complying with vehicle type for Switzerland, various parts
MH2 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/115 kW 20V base engine is T0Y
G0C 5-speed manual transmission
1AT Electronic stabilization program (ESP)
8GD Alternator 90A
J1L Battery 280 A (60 Ah)
CF1 Alloy wheels 6J x 16
H6H Tires 195/45 R16 V
1G6 Space-saving spare wheel
1NL Covers for alloy wheels
8YQ Radio HIGH
8L3 Roof antenna
8RL 6 speakers (passive)
8JM Twin headlight for driving on the right,with integrated high beam
8WD Integrated front fog light
8TF Rear fog lights, left and right
Q1X Sports front seats with integrated storage trays
2ZL Leather steering wheel for air bag system with mass damper
3D1 Center console
3MJ Standard floor covering
6SC Tufted trunk floor covering
1BE Sports suspension/shock absorption
2B4 Additional exterior noise suppression (hood and dash panel)
5J7 Body-colored rear spoiler (version 4)
5SL Left exterior mirror: aspherical
5RQ Right exterior mirror: convex
0GE Emission standard EU3
Bogate wyposażenie, obejmujące automatyczną klimatyzację, półskórzane fotele kubełkowe, radio ze zmieniarką CD.
Samochód sprowadzony ze Szwajcarii od właściciela ur. w 1956 r.
Zakupiony w 2002 roku w salonie w Brunegg w kantonie Argau i tam serwisowany do 2007 roku.
Pożniej serwis niezależny, auto nieeksploatowane od 2015 roku.
Przebieg potwierdzony wpisami w książce serwisowej oraz wpisami z badań MFK w Szwajcarii.
Przeprowadzone prace po imporcie w maju 2022:
– nowy olej,
– nowy płyn chłodniczy,
– nowy filtr oleju, filtr powietrza, filtr paliwa, filtr kabinowy,
– komplet świec irydowych,
– wymieniony kompletny układ napędu rozrządu,
– nowy pasek wielorowkowy,
– serwis klimatyzacji wraz z ozonowaniem,
– prace detailingowe,
– nowe opony.
Zarejestrowany w Polsce 2022.07.04.
Auto oczywiście z ważnym ubezpieczeniem OC i badaniem technicznym.
Samochód jest własnością prowadzącego stronę gieldaklasykow.pl.
Sprzedaż na podstawie faktury VAT marża, brak obowiązku opłaty podatku PCC po zakupie.