Archiwum kategorii: Lexus

Lexus SC 400 1995 – SPRZEDANY

Lexus SC 400 na rynku obecny był w latach 1994-2001, jak na japoński cykl produkcyjny niezwykle długo, zwłaszcza, że auto nie przechodziło zmian liftingowych. Dobrych rzeczy wszak zmieniać nie warto, a ten projekt sprawdził się znakomicie. To dzieło kalifornijskiego oddziału projektowego Toyoty, Calty Design Research, działającego od lat 70-tych i odpowiedzialnego za wiele świeżych i odmiennych dla marki projektów, jak choćby model Celica drugiej generacji czy późniejszy minivan Previa. Głównym zadaniem studia projektowego było zaspokojenie oczekiwań amerykańskiego odbiorcy. W przypadku nowo powstającej, luksusowej marki Lexus, modelowym odbiorcą miał być 43-letni, biały mężczyzna, zarabiający 100000 USD rocznie. Zerwano całkowicie z jeszcze przed chwilą modnymi kantami, dość powiedzieć, że szukając kształtu samochodu jego wstępną formę tworzono ugniatając wypełniony elastycznym gipsem balon. Sportowe kształty modelu spowodowały rozłam w kierownictwie marki. Ostatecznie czterodrzwiowy LS dostał rozwinięty w bardziej konserwatywnym kierunku schlebiającym gustom japońskich menadżerów, a coupe wyglądało tak, jak oczekiwano tego w Kalifornii. Od strony mechanicznej to oczywiście wyśmienity samochód, dopracowany w fenomenalnym stopniu. Dość powiedzieć, że w ówczesnym teście magazyn „Car & Driver” napisał, że jest sfrustrowany, nie mogąc znaleźć rzeczy, którą w coupe Lexusa można by zrobić lepiej.
Czytaj dalej Lexus SC 400 1995 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 1996 – SPRZEDANY

Lexus LS 400, który zadebiutował w 1990 roku, to prawdziwie luksusowy sedan koncernu Toyoty. Prace nad gamą LS zaczęły się już w 1983 roku, kiedy to Eiji Toyoda zebrał sztab specjalistów o łącznej liczbie około 3900 osób, aby rozpocząć projekt o kryptonimie F1. Z tego właśnie tajnego projektu później wyłonił się Lexus LS 400. Ten fantastyczny egzemplarz wyróżnia się minimalnym przebiegiem 91 tysięcy kilometrów, piękną konfiguracją kolorystyczną i doskonałym stanem zachowania.
Czytaj dalej Lexus LS 400 1996 – SPRZEDANY

Lexus LS 430 2001 – 39900 PLN – Poznań

Lexus LS 430 to przedstawiciel trzeciej generacji luksusowego japońskiego modelu, oferowany w latach 2000-2006. Dopracowany w każdym szczególe i niezwykle trwały, świetne wrażenie robi nawet po dwóch dekadach. Co niezwykle ważne, jego eksploatacja to statystycznie niższy koszt niż jakiegokolwiek innego auta tej klasy z tego okresu. Japończycy wykonali doskonałą robotę, auto praktycznie nie ma słabych punktów. Wyposażenie jest kompletne, jakość wykonania i materiały wykończeniowe pierwszorzędne, przyspieszenie wspaniałe, a kultura pracy jednostki V8 DOHC – wprost bajeczna. Do tego komfort, który dzięki zastosowaniu pneumatycznego zawieszenia stoi na najwyższym poziomie. Ten egzemplarz ma świetne zestawienie kolorystyczne i niewysoki przebieg. Kto kupi – może z miejsca poczuć się prezesem.
Czytaj dalej Lexus LS 430 2001 – 39900 PLN – Poznań

Lexus LS 400 UFC20 1996 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 UFC20 ma wszystko co trzeba, by przyjąć go w garażu. Elegancki, komfortowy i dopracowany od A do Z, nie boi się żadnej konkurencji. Jego silnik V8 to dzieło sztuki, potrafiące pogodzić ogień z wodą, czyli gładką i równą pracę z niskim spalaniem paliwa i świetnymi osiągami. Model debiutował w 1989 roku, na zawsze zmieniając obraz rynku marek klasy premium. Taki egzemplarz ze szwajcarskim rodowodem, od pierwszego właściciela, z pełną dokumentacją, z niewysokim przebiegiem, w pięknej konfiguracji kolorystycznej granatowego lakieru z beżową, skórzaną tapicerką, z pewnością stanowi ogromną pokusę.
Czytaj dalej Lexus LS 400 UFC20 1996 – SPRZEDANY

Lexus GS 300 2004 – SPRZEDANY

Lexus GS 300 to samochód stworzony do sprawiania przyjemności kierowcy. Świetnie wyciszony, komfortowy, dopracowany tak jak rzadko który japoński samochód. Stanowi kwintesencję dalekowschodniej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Klasa E Mercedesa i numer 5 od BMW nie mają nic, czym mogłyby zaimponować Lexowi. W wersji GS 300 pod jego maską pracuje legendarny silnik 2JZ, czyli „silnik Supry”. Uznawany za jednostkę z największym potencjałem do tuningu w historii, w seryjnej wersji czaruje aksamitnym sposobem pracy i wysoką trwałością. To na pewno lepszy i bardziej dalekowzroczny wybór niż turbo o pojemności o połowę mniejszej, jakimi raczą nas dziś sprzedawcy w salonach. No i kosztuje nie więcej, niż kilka rat w leasingu nowego samochodu…
Czytaj dalej Lexus GS 300 2004 – SPRZEDANY

Lexus GS 430 2000 – SPRZEDANY

Jeżeli lubisz samochody przełomy wieków i wygodę segmentu E, zapewne znasz takie samochody, jak Mercedes generacji w210, BMW E39 czy Audi A6. To niemieccy producenci zawładnęli tym segmentem, lecz to wcale nie znaczy, że jako jedyni oferowali godne uwagi samochody. Lexus GS 430 zdecydowanie może zadziwić. Wykonany jest doskonale, materiały wykończeniowe są świetne, a wisienką na torcie jest wyśmienity silnik V8. Mocny, pracujący praktycznie bez wibracji, cichy i względnie ekonomiczny. Jeżeli nie lubicie przeładowanych elektroniką współczesnych samochodów ani małych, wysilonych jednostek – poczujecie się tu znakomicie. Ten egzemplarz pochodzi ze szwajcarskiego rynku, jest w pięknej konfiguracji kolorystycznej, z niewysokim przebiegiem. To wszystko brzmi jak wystarczające argumenty, by wybrać go zamiast BMW, Mercedesa czy Audi, nieprawdaż?
Czytaj dalej Lexus GS 430 2000 – SPRZEDANY

Lexus GS 300 2000 – SPRZEDANY

Lexus GS 300 stał w cenniku niżej niż LS, ale to nie znaczy, że można mu cokolwiek zarzucić. W każdym aspekcie czuć, że to samochód klasy wyższej, świetnie wyciszony oraz wykonany, gwarantujący pierwszorzędne wrażenia z jazdy. Stanowi kwintesencję japońskiej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Ta prawdziwa oaza spokoju zapewnia komfort podróżowania na najwyższym poziomie, a zadowoleni z niej będą miłośnicy komfortu, tylnego napędu i pewnego prowadzenia. Okaz wystawiony na sprzedaż ma obecnie niespełna 69 tysięcy kilometrów przebiegu. Używany był przez tylko jedną właścicielkę w Szwajcarii, która pomimo ponad 80 wiosen na karku zdołała zachować auto w nienaruszonym stanie. Lexus niedawno uzyskał nowe badanie techniczne MFK w Szwajcarii, a wygląda jak dwuletni samochód. Z automatyczną skrzynią biegów i 3 litrowym silnikiem generującym 219 KM przyjemność może sprawić obecnie każdemu, niezależnie od wieku.
Czytaj dalej Lexus GS 300 2000 – SPRZEDANY

Lexus GS 300 1999 – SPRZEDANY

Lexus GS 300 to samochód stworzony do sprawiania przyjemności kierowcy. Świetnie wyciszony, komfortowy, dopracowany tak jak rzadko który japoński samochód. Stanowi kwintesencję dalekowschodniej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Klasa E Mercedesa i numer 5 od BMW nie mają nic, czym mogłyby zaimponować Lexowi. W wersji GS 300 pod jego maską pracuje legendarny silnik 2JZ, czyli „silnik Supry”. Uznawany za jednostkę z największym potencjałem do tuningu w historii, w seryjnej wersji czaruje aksamitnym sposobem pracy i wysoką trwałością. To na pewno lepszy i bardziej dalekowzroczny wybór niż turbo o pojemności o połowę mniejszej, jakimi raczą nas dziś sprzedawcy w salonach. No i kosztuje nie więcej, niż kilka rat w leasingu nowego samochodu…
Czytaj dalej Lexus GS 300 1999 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 UFC10 1992 – SPRZEDANY

Lexus LS 400 UFC10 ma wszystko co trzeba, by przyjąć go w garażu. Elegancki, komfortowy i dopracowany od A do Z, nie boi się żadnej konkurencji. Jego silnik V8 to dzieło sztuki, potrafiące pogodzić ogień z wodą, czyli gładką i równą pracę z niskim spalaniem paliwa i świetnymi osiągami. Model debiutował w 1989 roku, na zawsze zmieniając obraz rynku marek klasy premium. Tak egzemplarz ze szwajcarskim rodowodem, z pełną dokumentacją, w pięknej konfiguracji kolorystycznej ciemnozielonego lakieru z beżową, skórzaną tapicerką, z pewnością stanowi ogromną pokusę.
Czytaj dalej Lexus LS 400 UFC10 1992 – SPRZEDANY

Lexus GS 430 2002 – SPRZEDANY

Lexus GS 430 to samochód stworzony do sprawiania przyjemności kierowcy. Świetnie wyciszony, komfortowy, dopracowany tak jak rzadko który japoński samochód. Stanowi kwintesencję dalekowschodniej motoryzacji z jej najlepszego okresu. Klasa E Mercedesa i numer 5 od BMW nie mają nic, czym mogłyby zaimponować Lexowi. W wersji z silnikiem V8 mocy jest zawsze pod dostatkiem, a zużycie paliwa wręcz przyjemnie może zaskoczyć. Okaz wystawiony na sprzedaż ma obecnie jedynie 97 tysięcy kilometrów przebiegu, a wyposażenie wręcz imponuje. Nagłośnienie Mark Levinson to najlepsze audio, jakie tylko możemy spotkać w samochodach osobowych.

Czytaj dalej Lexus GS 430 2002 – SPRZEDANY