Archiwum kategorii: Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Seat 600 E 1971- 25000 PLN – Obrowiec

Seat 600 pochodził z Hiszpanii i był licencyjną wersją genialnego projektu Dante Giacosa. Jego pierwowzór, Fiat 600, był niezwykle popularny, w latach 1955-1969 w fabryce Mirafiori w Turynie powstał w ilości 2,6 miliona sztuk. Jego wyższości nad popularną “pięćsetką” nie trzeba długo dowodzić. Chłodzony cieczą, czterocylindrowy silnik, nadwozie mogące bez problemu pomieścić 4 osoby i bagaż, prędkość maksymalna sięgająca 110 km/h. Jego racjonalność, solidność, niezawodność i zarazem skromność sprawiają, że model jest uznawany za jeden z najlepszych przedstawicieli swojej klasy. Dość powiedzieć, że pracownicy Seata żegnali produkcję modelu transparentem “Urodziłeś się księciem i umierasz królem”. Przedstawiony egzemplarz to przedstawiciel drugiej serii produkcyjnej, oznaczonej literą “E”. Wyróżnia się zawiasami drzwi przeniesionymi na przedni słupek, powiększonymi przednimi i tylnymi światłami oraz zmienionymi detalami wnętrza.
Czytaj dalej Seat 600 E 1971- 25000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 320 Sportline Coupe C124 1993 – 49000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 320 Sportline C124 to eleganckie coupe, którym mimo upływu blisko trzech dekad wciąż świetnie się jeździ. Mocy mu nie brakuje, i choć “Sportline” może sugerować ukierunkowanie auta w stronę sportu, w tym samochodzie nie kłóci się to z wizerunkiem marki i modelu. Dzięki delikatnie obniżonemu i usztywnionemu zawieszeniu oraz mniejszej kierownicy prowadzi się nieco bardziej precyzyjnie, lecz auto pozostaje wygodne i komfortowe. To dobry wybór dla tych, którzy nie odnajdują się wśród wytworów nowoczesnej motoryzacji i dla których ponadczasowa, dwudrzwiowa sylwetka Mercedesa wciąż wygląda efektownie. Ten egzemplarz zdecydowanie może do siebie przekonać. Kultowy kolor “bornit”, bardzo niski przebieg, świetnie zachowane wnętrze i bogate wyposażenie. Wyśmienicie.
Czytaj dalej Mercedes E 320 Sportline Coupe C124 1993 – 49000 PLN – Obrowiec

Mercedes 200D W124 1986 – 15000 PLN – Obrowiec

Mało jest samochodów, które po przebyciu odległości 9-krotnego obwodu Ziemi mogą ujmować swoim stanem. Taki właśnie może być Mercedes 200D W124, o ile tylko miał tyle szczęścia, by trafić w odpowiednie ręce. Zaprojektowany bez oszczędności i wykonany bez prowizorki, może jeździć, jeździć i jeździć, wciąż służąc komfortem i niezawodnością. Wbrew obiegowym opiniom jego 72 KM są absolutnie wystarczające, jeżeli nie chcemy z nikim ścigać się na drodze. W zamian zostaniemy wynagrodzeni niskim spalaniem – w tej karoserii diesel jest zdecydowanie lepszym wyborem niż benzyna zasilana wtryskiem mechanicznym, jeżeli ta ostatnia miałaby współpracować z instalacją gazową.
Czytaj dalej Mercedes 200D W124 1986 – 15000 PLN – Obrowiec

Renault 5 1983 – 19000 PLN – Obrowiec

Renault 5 było projektowane jako popularny, miejski samochód. Choć mechanicznie wykorzystywało w dużej mierze układ poprzednika, Renault 4, z przednim napędem i nietypowo umieszczoną skrzynią biegów przed silnikiem, w momencie debiutu w 1972 roku było niezwykle nowoczesne i fascynujące. Sylwetka Michela Boué była spójna i stylowa, przestrzeń w kabinie większa niż u konkurencji, a nadwozie hatchback po raz pierwszy uzyskało tylną klapę takiej wielkości, sięgającą aż do zderzaka (po raz pierwszy we francuskim samochodzie – wykonanym z tworzywa, a nie ze stali). To był bardzo zmyślnie zaprojektowany samochód. Jego koło zapasowe zmieszczono z przodu pod maską, nie ograniczając tym samym przestrzeni w kabinie. Przestrzeń bagażowa wynosząca 370 litrów, którą po złożeniu tylnej kanapy można było powiększyć do 900 l? Wow, to nawet dziś robi wrażenie. Nic nie stoi na przeszkodzie, by dalej korzystać z niego w miejskim ruchu. Miękkością swoich foteli i zawieszenia urzeka. To praktyczny, niewielki samochód, który utrzymany we właściwym stanie przykuwa niemałą uwagę na ulicy, pozostając przy tym niedrogim w eksploatacji. Ten egzemplarz ma nie tylko świetnie zachowaną blachę i lakier, ale również wnętrze, a na jego pokładzie odnajdziemy nawet skrzynię automatyczną. Bajka!
Czytaj dalej Renault 5 1983 – 19000 PLN – Obrowiec

MG MGB Roadster 1977 – 49000 PLN – Obrowiec

Jest brytyjski, niewątpliwie rasowy i ma sportowy charakter. MG MGB to jeden z najpopularniejszych, klasycznych roadsterów. Produkowany od 1962 do 1980 powstał w ponad pół miliona sztuk, z których wiele służy do dziś. Rzadko który jednak prezentuje się dziś tak efektownie, jak ten. Piękny lakier, świetnie zachowane wnętrze, piękny porządek pod maską. Egzemplarz pochodzi z ostatniego etapu produkcji, wyróżniającego się zastosowaniem zderzaków z tworzywa. Wyposażony jest w opcjonalny nadbieg (“overdrive”), pozwalający obniżyć obroty przy autostradowych prędkościach i uruchamiany przyciskiem na dźwigni zmiany biegów. Oprócz normalnego soft topu w zestawie oferowane jest tzw. tonneau, pozwalające na zabezpieczenie wnętrza przed deszczem w czasie postoju.
Czytaj dalej MG MGB Roadster 1977 – 49000 PLN – Obrowiec

Mercedes S 320 CDI W220 2001 – 27000 PLN – Obrowiec

Mercedesy klasy S od zawsze reprezentowały to co najbardziej luksusowe, wygodne i niezawodne w gwieździstej marce. Nie inaczej było z W220, która od października 1998 roku zastąpiła kultową już serię W140. Do 2002 roku podstawowym modelem w Europie był 320 CDI, który nie bez przyczyny stał się najlepiej sprzedającym się samochodem w serii. Do dziś zresztą samochody te cieszą się uznaniem kierowców… i mechaników, którzy nauczyli się już je naprawiać i sprawiać, że służą wiernie i długo. Mercedes S 320 CDI W220 z oferty Komfort Trans to zdecydowanie zadbane auto, oferowane wraz z obszerną historią serwisową. Silnik diesla R6 o pojemności 3,2 litra i mocy 197 KM, sprzężony z automatyczną skrzynią biegów, zapewni miłe podróże, które budżetu nie nadszarpną tak jak jednostki benzynowe, a świeżo zregenerowane pneumatyczne zawieszenie zapewni komfort wyższy, niż w jakimkolwiek innym aucie w podobnej cenie.
Czytaj dalej Mercedes S 320 CDI W220 2001 – 27000 PLN – Obrowiec

Morris Mini 850 1974 – 17000 PLN – Obrowiec

Mini to coś więcej niż samochód, to prawdziwy pomnik brytyjskiej motoryzacji i ikona stylu. Pojazd, który zmotoryzował Wielką Brytanię i przez dziesięciolecia zdobył swoich fanów na całym świecie. Genialny projekt Aleca Issigonisa produkowany był przez British Motor Corporation (BMC) i jej następców od 1959 aż do 2000 roku. Ten egzemplarz ze słonecznej Hiszpanii wyprodukowany został w 1974 roku. To przedstawiciel trzeciej serii produkcyjnej, wyróżniającej się zamaskowanymi zawiasami drzwi, powiększone tylne klosze i większą tylną szybę. Wciąż odnajdziemy w nim prędkościomierz umieszczony na środku deski rozdzielczej i malutkie, 10-calowe koła. Choć sprzedający zastrzega, że auto nie jest idealne, samochód bez wątpienia urzeka swoją patyną, świetnym odcieniem lakieru i pięknie zachowanym wnętrzem.
Czytaj dalej Morris Mini 850 1974 – 17000 PLN – Obrowiec

Seat 600 D 1966 – 19000 PLN – Obrowiec

Seat 600 to niewielki, dwudrzwiowy fastback, produkowany od maja 1957 roku do sierpnia 1973 roku na licencji Fiata. Samochód, który był częścią cudu gospodarczego w powojennej Hiszpanii, walnie przyłożył się do zmotoryzowania Półwyspu Iberyjskiego, podobnie, jak u nas Fiat 126p, choć tam wszystko zaczęło się prawie dwie dekady wcześniej i mogło zaoferować więcej tak pod względem przestrzeni w kabinie, jak i osiągów. Seat 600 ważył jedynie 580 kg, ale za to mógł wygodnie pomieścić 4 osoby. Napędzany był silnikiem umieszczonym z tyłu i napędzającym koła tylne, w odróżnieniu jednak od mniejszego Fiata 500, tu jednostka mimo niewielkiej pojemności miała już 4 cylindry i była chłodzona cieczą. Seat 600 D to druga seria produkcyjna tego modelu, oferowana w lata 1963-70, ostatnia, w której odnaleźć można drzwi otwierane pod wiatr, czyli tzw. “kurołapki”. Dysponuje silnikiem powiększonym do pojemności 767 cm³ o mocy zwiększonej do 25 KM. W Hiszpanii wszyscy nazywali te samochody “ombligo” (pępek), ponieważ wszyscy je mieli 🙂 W Polsce bardziej znana była inna licencyjna odmiana 600tki, czyli Zastava 750, choć co ciekawe, w tamtych latach również partia Seatów trafiła na polski rynek.
Czytaj dalej Seat 600 D 1966 – 19000 PLN – Obrowiec

Mercedes 230 W123 1979 – 26000 PLN – Obrowiec

Mercedes 230 W123 serwuje nam klasyczną niemiecką motoryzację w świetnym wydaniu. Czterocylindrowy silnik 2,3 l zasilany gaźnikiem Stromberg’a w ofercie był w latach 1976-80, czyli głównie w pierwszej serii produkcyjnej, z której pochodzi prezentowany egzemplarz. Wyróżniki pierwszej serii to m.in. tapicerka z materiałem ze wzorem warkocza, większa kierownica i większe zagłówki. Ten egzemplarz ma na pokładzie automatyczną skrzynię biegów, szyberdach, ma też wzorową powierzchnię lakierniczą, pięknie zachowane wnętrze i wzorowy porządek pod maską. Taki samochód to pewny zakup na długie lata, który odpowiednio utrzymywany tracić na wartości z pewnością nie będzie.
Czytaj dalej Mercedes 230 W123 1979 – 26000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Obrowiec

Tam, gdzie są pieniądze, pojawiają się szczególne pomysły, projekty i sposoby na ich realizację. Ten Lexus LS 400 L powstał na zamówienie arabskiego szejka i zbudowany został tak, by maksymalnie uprzyjemnić warunki podróży. Jego nadwozie zostało przedłużone w środkowej części, by uzyskać dodatkowe miejsce na rozprostowanie nóg. Wnętrze wyposażono tak luksusowo, jak to tylko w latach 90-tych było możliwe, zwracają uwagę nie tylko elektroniczne gadżety, ale i grubsze wykładziny czy pięknie wykonane zasłonki wokół całej przestrzeni pasażerskiej. Połączenie tak wspaniale wykonanej kabiny pasażerskiej z właściwą Lexusom wspaniałą, aksamitną lekkością jazdy pozwoliło uzyskać wóz imponujący w każdym calu, szczególnie, gdy uwzględnimy również fakt, że Lexus ma na liczniku zaledwie 15000 km i zachował wręcz fabryczną świeżość.
Czytaj dalej Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Obrowiec