Archiwum kategorii: Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Mercedes E 320 CDI W211 2003 – 39900 PLN – Obrowiec

Mercedes W211 pojawił się na światowych rynkach w 2002 roku jako następca popularnego “okulara”, stając się jednym z najchętniej kupowanych samochodów w całej palecie niemieckiej marki. W nowym modelu udało się usunąć największe wady poprzednika, zachowując styl i klasę charakterystyczną dla marki oraz gwarantując fantastyczny komfort. Mercedes E 320 CDI W211 to wersja z sześciocylindrowym silnikiem wysokoprężnym OM 648. Zasilany listwą Common Rail, łączy imponujące osiągi z oszczędnym spalaniem. Z jednej strony dawał do dyspozycji 500 Nm, a z drugiej – spalanie potrafiące zejść do 7 l / 100 km. To było jak spełnienie marzeń i sprawdzało się w codziennych trudach eksploatacji. Dziś do takich konstrukcji się już wzdycha. Brak filtra PDF, trwały automat – to wszystko działa długo i bezproblemowo. Jedynym wyzwaniem może być tylko znalezienie odpowiednio zadbanego egzemplarza, lecz ten prezentuje się wyśmienicie.
Czytaj dalej Mercedes E 320 CDI W211 2003 – 39900 PLN – Obrowiec

BMW 740i E38 1997 – REZERWACJA

To jest nie tylko samochód, to jest spełnienie marzeń. Fabrycznie nowe BMW 740i E38 to obiekt pożądania nie tylko dla miłośników marki, lecz dla każdego kochającego motoryzację lat 90-tych. Taki samochód w takim stanie to rzecz niemal nie do znalezienia. I nie chodzi tu tylko o fakt nieużytkowania samochodu, lecz również o stan jego zachowania. Wszak historia zna wiele przypadków “maluchów”, które porzucone na dziesięciolecia w stodołach przedstawiały obraz nędzy i rozpaczy, skonsumowane przez rdzę pomimo nieodpalania ich silników. Tu jednak sytuacja prezentuje się zgoła odmiennie. Samochód był zawsze w rękach osób, które wiedziały, jak o niego zadbać. Jako naoczny świadek mogę potwierdzić fakt, że to BMW zachowało wprost fabryczną świeżość, a właściciel nie porusza się nim ani o metr bez przykrycia fotela ręcznikiem. Auto wręcz pachnie fabryką, a na negocjację ceny raczej nie ma co liczyć. To jest prawdziwy skarb, który może zostać przekazany tylko w ręce odpowiedniego miłośnika, zdecydowanego zapłacić określoną cenę.
Czytaj dalej BMW 740i E38 1997 – REZERWACJA

Opel Corsa A 1992 – 8200 PLN – Obrowiec

Opel Corsa A to wciąż praktyczny i ekonomiczny samochód, który z powodzeniem sprawdzi się w mieście. Produkcję rozpoczęto w 1982 roku w Saragossie, co pozwoliło podbić niezwykle nasycony małymi samochodami rynek hiszpański. Ponieważ debiutował w nowym dla firmy segmencie, musiał być możliwie dopracowany. Szacuje się, że zanim wprowadzono go do produkcji, prototypy pokonały dystans około 2,5 miliona kilometrów. Przednionapędowy hatchback, a także sedan, były ogromnym sukcesem, w sumie zbudowano ich 3,1 miliona sztuk. Model przeszedł dwa stylistyczne liftingi w 1987 i 1990 roku. Ten prezentowany pochodzi już z finalnej serii, ma podstawowy silnik 1 l, a o wyposażenie lepiej nie pytać. Jego urok to prostota i doskonały stan zachowania. Egzemplarz bezwypadkowy, bez korozji, bez przeróbek, z przebiegiem zaledwie 49 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej Opel Corsa A 1992 – 8200 PLN – Obrowiec

Audi A8 2.5 TDI D2 2001 – SPRZEDANE

Audi A8 D2 oferuje świetny komfort, wiele przestrzeni w kabinie i niezłe osiągi, niezależnie od wersji silnikowej. W tym egzemplarzu nie odnajdziemy napędu quattro, a pod maską dzielnie pracuje 2.5 TDI, który w mocniejszej wersji oferował 179 KM. Mało? W tym przypadku oznacza to 8,8 s do pierwszej setki i prędkość maksymalną na poziomie 227 km/h, czyli całkiem nieźle, ale… pamiętajmy, że to nie jest auto do bicia rekordów, chyba, że będziemy walczyć o jak najdłuższy dystans na jednym baku… to tutaj przejechać można nawet ponad 1200 kilometrów. Ten egzemplarz to świetny wybór dla tych, którzy nie lubią głęboko sięgać do kieszeni. I nie chodzi tu tylko wydatki na zakup i paliwo, ale i o serwis. Tu po prostu nie było nigdy zaniedbań eksploatacyjnych, co przy utrzymaniu odpowiedniego reżimu, pozwoli z pewnością jeszcze przebyć wiele szczęśliwych kilometrów.
Czytaj dalej Audi A8 2.5 TDI D2 2001 – SPRZEDANE

Lexus LS 430 2001 – 35000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 430 to uczta dla zmysłów. Pięknie wyściełana skórą i drewnem kapsuła, która zdaje się płynąć ponad szosą. To absolutnie ponadczasowa limuzyna, gotowa spełnić oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. W czasach jej produkcji największym zaskoczeniem było to, że powstała w Japonii. Dzisiaj nikogo to już nie dziwi. Lexus na stale wszedł do pierwszej ligi potęg w motoryzacyjnej branży. Zadbany egzemplarz to zakup na długie lata. Komfort Trans wyspecjalizował się w ich sprowadzaniu. Ta sztuka to już 66-ty Lexus przez nich zaoferowany.
Czytaj dalej Lexus LS 430 2001 – 35000 PLN – Obrowiec

Mercedes 300D W124 1990 – SPRZEDANY

6 cylindrów? Jest. Klekot? Oczywiście. Klimatyzacja? Automatyczna. Piękny lakier i efektowna prezencja? I owszem. Ten Mercedes 300 D W124 spełnia wszystkie najważniejsze punkty na liście u większości osób poszukujących tego modelu. Na dodatek ma niewysoki przebieg, pięknie zachowane wnętrze i jest po pracach serwisowych. Czy można oczekiwać czegoś więcej? Ortodoksyjni miłośnicy modelu pewnie zakrzykną – oryginalnej kierownicy – lecz jej wymiana po zakupie z pewnością będzie czystą przyjemnością, podobnie jak i dalsza eksploatacja.
Czytaj dalej Mercedes 300D W124 1990 – SPRZEDANY

Renault 5 1983 – 19000 PLN – Obrowiec

Renault 5 było projektowane jako popularny, miejski samochód. Choć mechanicznie wykorzystywało w dużej mierze układ poprzednika, Renault 4, z przednim napędem i nietypowo umieszczoną skrzynią biegów przed silnikiem, w momencie debiutu w 1972 roku było niezwykle nowoczesne i fascynujące. Sylwetka Michela Boué była spójna i stylowa, przestrzeń w kabinie większa niż u konkurencji, a nadwozie hatchback po raz pierwszy uzyskało tylną klapę takiej wielkości, sięgającą aż do zderzaka (po raz pierwszy we francuskim samochodzie – wykonanym z tworzywa, a nie ze stali). To był bardzo zmyślnie zaprojektowany samochód. Jego koło zapasowe zmieszczono z przodu pod maską, nie ograniczając tym samym przestrzeni w kabinie. Przestrzeń bagażowa wynosząca 370 litrów, którą po złożeniu tylnej kanapy można było powiększyć do 900 l? Wow, to nawet dziś robi wrażenie. Nic nie stoi na przeszkodzie, by dalej korzystać z niego w miejskim ruchu. Miękkością swoich foteli i zawieszenia urzeka. To praktyczny, niewielki samochód, który utrzymany we właściwym stanie przykuwa niemałą uwagę na ulicy, pozostając przy tym niedrogim w eksploatacji. Ten egzemplarz ma nie tylko świetnie zachowaną blachę i lakier, ale również wnętrze, a na jego pokładzie odnajdziemy nawet skrzynię automatyczną. Bajka!
Czytaj dalej Renault 5 1983 – 19000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 250 Diesel W124 1994 – 36000 PLN – Obrowiec

Lubiany, szanowany i doceniany za szereg przymiotów Mercedes E 250 Diesel W124 to ostatnie wydanie legendarnego “balerona”. Litera E w jego oznaczeniu nie wskazywała już na wtrysk, w maju 1993 roku po liftingu serii 124, Mercedes zapoczątkował klasę E. Pod maską E 250 Diesel W124 umieszczono pięciocylindrową, 20-zaworową jednostkę wysokoprężną, która zapewniała nie tylko gładkie brzmienie, ale także niskie spalanie. Wygoda, praktyczność i ekonomiczność – to główne przyczyny popularności modelu, zarówno w latach 90-tych, jak i dziś. Okaz Mercedesa E 250 Diesel W124 z ogłoszenia to przykład tego, jak można zadbać o samochód, aby po 25 latach dalej przyciągał spojrzenia. Zestawienie klasycznej bieli karoserii z czarnym wnętrzem prezentuje elegancko, a samo wnętrze wygląda wręcz jak nowe. A kiedy dodamy do tego elementy wyposażenia, takie jak klimatyzacja, automatyczna skrzynia biegów oraz nowy, nigdy nieużywany hak Oris – tworzy się nam ciekawa koncepcja samochodu, który sprawdzi się nie tylko na zloty, ale i na co dzień oraz na długie wakacyjne trasy, nawet z przyczepą kempingową.
Czytaj dalej Mercedes E 250 Diesel W124 1994 – 36000 PLN – Obrowiec

Saab 9-5 Aero 2002 – 19900 PLN – Obrowiec

Saab 9-5 I YS3E to następca modelu 9000. Od strony technicznej był dalekim krewniakiem Vectry, lecz Szwedzi zrobili wszystko, by nadać mu zupełnie innego, indywidualnego charakteru. Był chłodny w stylistyce, świetnie wypadał w statystykach bezpieczeństwa. Najbardziej zachwycał w swoich najmocniejszych, najlepiej wyposażonych, turbodoładowanych odmianach, jako Saab 9-5 Aero. To nie jest samochód, do którego trzeba kogokolwiek przekonywać. Swoich miłośników miał zawsze i ma do dziś. Ich indywidualizm podkreśla dziś fakt, ze nowych samochodów tej marki już się nie da kupić. A wśród tych, które są na rynku, z pewnością najlepiej wybrać te najbardziej zadbane, najlepiej w turbodoładowanej benzynie. 250 koni mechanicznych z pewnością pozwoli zrozumieć, dlaczego Saabom tak blisko do świata lotnictwa.
Czytaj dalej Saab 9-5 Aero 2002 – 19900 PLN – Obrowiec

Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Obrowiec

Tam, gdzie są pieniądze, pojawiają się szczególne pomysły, projekty i sposoby na ich realizację. Ten Lexus LS 400 L powstał na zamówienie arabskiego szejka i zbudowany został tak, by maksymalnie uprzyjemnić warunki podróży. Jego nadwozie zostało przedłużone w środkowej części, by uzyskać dodatkowe miejsce na rozprostowanie nóg. Wnętrze wyposażono tak luksusowo, jak to tylko w latach 90-tych było możliwe, zwracają uwagę nie tylko elektroniczne gadżety, ale i grubsze wykładziny czy pięknie wykonane zasłonki wokół całej przestrzeni pasażerskiej. Połączenie tak wspaniale wykonanej kabiny pasażerskiej z właściwą Lexusom wspaniałą, aksamitną lekkością jazdy pozwoliło uzyskać wóz imponujący w każdym calu, szczególnie, gdy uwzględnimy również fakt, że Lexus ma na liczniku zaledwie 15000 km i zachował wręcz fabryczną świeżość.
Czytaj dalej Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Obrowiec