Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

Lexus GS 430 2000 – 25000 PLN – Zdzieszowice

Dla wtajemniczonych i obeznanych z japońską motoryzacją Lexus GS 430 bez dwóch zdań jest samochodem kultowym. Najlepiej wyciszony wóz w swojej klasie, wyposażony w doskonały system audio, jest prawdziwą oazą spokoju, w wyśmienity sposób relaksującą za kierownicą. Dodatkowo mocniejsza z dwóch wersji odmiana z silnikiem V8 brzmi świetnie, zapewnia doskonałe osiągi i spala przy tym mniej paliwa, niż sugerowałyby wrażenia z jazdy. To był fenomen, który niegdyś inżynierowie w Monachium, Stuttgarcie i Ingolstadt rozbierali na czynniki pierwsze, by poznać jego tajemnice. Zachowany w idealnym stanie, błogi uśmiech na ustach każdego motomaniaka będzie budził również dziś.
Czytaj dalej

Mercedes 500 SEC C126 1985 – 130000 PLN – Zdzieszowice

Kierunki działalności i kreatywność osób sprowadzających do Polski klasyki zdają się nie mieć granic. Okazuje się, że piękne samochody można znaleźć w przeróżnych miejscach na świecie i warto to wykorzystać. Ten Mercedes 500 SEC C126 ma arcyciekawą konfigurację, przebieg zaledwie 83 tysiące kilometrów i przyjechał do Polski z Chorwacji. Przez ponad 30 lat służył u jednego właściciela, dyplomaty, który używał go głównie podczas pobytu na placówce w Kalifornii. To wóz z końcówki pierwszej serii produkcyjnej, w niezwykle efektownym połączeniu srebrnego lakieru z niebieskim, skórzanym wnętrzem. Wyprodukowany w europejskiej specyfikacji, posiada niezwykle ciekawy element oryginalnego wyposażenia dodatkowego w postaci lodówki w bagażniku. Ta niezwykle przydatna w ciepłym klimacie opcja kosztowała wówczas astronomiczne 4000 DM.
Czytaj dalej

Mercedes 300 SE W140 1991 – 59000 PLN – Zdzieszowice

Ten Mercedes 300 SE W140 z samego początku produkcji to jeden z tych przypadków, gdzie przepiękna konfiguracja spotyka się po latach z absolutnie fantastycznym stanem zachowania. Miałem przyjemność zobaczyć ten samochód na żywo i robił on na mnie ogromne wrażenie. Jego jasna skórzana tapicerka jest nieskazitelna, wszelkie tworzywa w kabinie zachowały przyjemnie matową powierzchnię, a przebywanie w kabinie sprawia wielką przyjemność. Tu nawet zapach zachował się fabryczny i właściwie wystarczy odrobina kosmetycznych prac, by samochód prezentował się jako nowy. Takie W140 to dziś rzadkość. Imponuje, i zapewniam, że obcując z takim egzemplarzem nie przyjdzie nam do głowy, że mógłby mieć więcej cylindrów albo dłuższy rozstaw osi.
Czytaj dalej

BMW 528i AC Schnitzer E39 1997 – 37000 PLN – Zdzieszowice

BMW 528i AC Schnitzer E39 to druga „piątka”, której kompleksową modyfikacją zajął się słynny niemiecki tuner. Na tym egzemplarzu odnajdziemy kompletny pakiet aerodynamiczny AC7 obejmujący zderzaki wraz z dokładkami, progi, daszek na tylnej szybie i trzyczęściowy spojler na tylnej klapie, charakterystyczną grafikę po bokach karoserii, a także układ wydechowy i felgi AC Schnitzer Typ II. Wszystko w celu zoptymalizowania aerodynamiki, dodania sportowego charakteru i zindywidualizowania wyglądu. Wszystko założone już od nowości i wpisane w niemiecką kartę pojazdu. To z pewnością ciekawa alternatywa dla o wiele częściej spotykanego M-Pakietu. Co ważne z kolekcjonerskiego punktu widzenia – występująca tu oryginalnie z autem, które zachowane zostało do dziś w imponującym stanie, z niewysokim przebiegiem.
Czytaj dalej

Lexus LS 400 1996 – 49000 PLN – Zdzieszowice

Mało było w historii motoryzacji samochodów, które okazywały się być o wiele lepsze, niż spodziewali się początkowo użytkownicy i konkurencja. Nie ma tu jednak miejsca na przypadek. Lexus LS 400 jest owocem trwającego 6 lat projektu, przy którym pracowało niemal 4 tysiące osób. Powstawał w japońskim dążeniu do perfekcji, bez oglądania się na koszty, z wiarą w końcowy sukces. W efekcie gwarantował świetną jakość wykonania i doskonały komfort, lecz najbardziej zadziwiające jest jego serce. 32-zaworowe V8 należy do najlepiej wyważonych konstrukcji w historii i zadowala się zdecydowanie mniejszą ilością paliwa, niż wskazywałaby pojemność silnika i spalanie konkurencji. Wynik 9 l/100 km przy autostradowych prędkościach zdecydowanie przekraczających te dozwolone w Polsce jest tu absolutnie na porządku dziennym.
Czytaj dalej

Lexus LS 400 1995 – 19000 PLN – Zdzieszowice

Rynek samochodów używanych daje nam ogromne możliwości. Możemy wybierać wśród klasyków zachowanych w idealnym stanie, jak i takich, które mają już swoje kilometry za sobą. Grunt w tym, że jeżeli już odpuścimy najlepsze egzemplarze, wciąż pozostać przy tych które były we właściwy sposób eksploatowane. Lexus LS 400 to przedstawiciel klasy aut luksusowych. W tym segmencie nie można oszczędzać na serwisowaniu, gdyż to może nawet po jedynie kliku latach doprowadzić samochód do stanu, w którym wyprowadzenie go na prostą znacznie przekroczy wartość samochodu i będzie po prostu nieopłacalne. Komfort Trans służy swoim doświadczeniem, proponując egzemplarz od pierwszego właściciela, eksploatowany regularnie i tak też serwisowany. Z pewnością może jeszcze długo i wiernie posłużyć.
Czytaj dalej

Mercedes 500 SEC C126 1987 – 69000 PLN – Zdzieszowice

Biały kolor lakieru na karoserii to najlepszy egzamin, by sprawdzić jak ze swojego zadania wywiązał się zespół projektowy. Flagowe coupe niemieckiej marki, Mercedes 500 SEC C126, test ten zdaje śpiewająco. Dostojny, ekskluzywny i elegancki, w bieli prezentuje się wręcz bajecznie. Podczas debiutu był niezwykle nowoczesny, lecz dzięki wyważonym i proporcjonalnym liniom po latach bez wątpienia się nie zestarzał. Z pewnością Bruno Sacco może być dumny ze swojego dzieła, które z czasem stało się jednym z symboli lat 80-tych. Egzemplarz od Komfort Trans to model poliftowy, smakowicie dopełniony we wnętrzu niebieskim welurem.
Czytaj dalej

Mercedes 250D W124 1993 – SPRZEDANY

Cichy diesel o komfortowym wnętrzu, niesamowicie ekonomiczny, obdarzony klasyczną sylwetką W124, Mercedes 250D. Ten stworzony do długich tras okaz o białym nadwoziu i szarej materiałowej tapicerce ucieszy niewątpliwie fanów komfortu, elegancji i dostojnego podróżowania. Mimo, że ma niemal ćwierć wieku, z powodzeniem może zastąpić dowolne bardziej współczesne auto. Mercedes z ogłoszenia na pokładzie ma nawet klimatyzację, co w zestawieniu z tym silnikiem nie zdarzało się często. Technicznie doprowadzony został do perfekcji i dzięki odpowiedniemu zabezpieczeniu antykorozyjnemu z pewnością służyć będzie nowemu właścicielowi przez wiele wiosen.
Czytaj dalej

Mercedes 230E W124 1987 – SPRZEDANY

Mercedes 230E W124 to samochód, który można śmiało polecić każdemu, kto myśli o rozpoczęciu przygody z klasyczną motoryzacją. Świetnie zaprojektowany i wykonany, trwały mechanicznie, komfortowy. Tu w ogłoszeniu przedstawiciel pierwszej serii produkcyjnej, z tzw. „wąską listwą”, w ładnie zachowanym stanie, z niskim przebiegiem, z trwałym i niezawodnym silnikiem M102. Za takim Mercedesami wszyscy tęsknią i warto kupić, aby przekonać się dlaczego. Do pełni szczęścia potrzebuje nowych opon i przedniej szyby, i warto ponieść takie inwestycje, by móc się cieszyć egzemplarzem o przebiegu kilkukrotnie mniejszym od tych, które na co dzień poruszają się po polskich drogach.
Czytaj dalej

Buick Special Series 40 Model 41 1937 – 95000 PLN – Zdzieszowice

Zapewne każdy z was kojarzy potężne krążowniki szos od Buick z lat ’50 i ’60 – długie, „skrzydlate”, z wielkimi silnikami i chromowanymi grillami. Dziś mamy okazję poznać ich dziadka 😉 Buick Special Series 40 pierwszy raz pokazał się na rynku już w 1930 roku, wówczas jako najtańszy samochód marki. Po dwuletniej przerwie, w 1936 roku, wznowiono jego produkcję, lecz dalej w starym stylu nadwozia. Buick Special aż do ’39 roku zachował urok przedwojennej stylizacji, znany powszechnie jako Seria 40. Był pierwszym, który otrzymał nazwę Special, zamiast zwykłej numeracji. Okaz z ogłoszenia prezentuje się bajecznie i nawet na zdjęciach potrafi przenieść w czasie. W pełni oryginalny, przedwojenny samochód to obecnie rarytas, który nie często się zdarza, a ten wymaga jedynie zabiegów kosmetycznych, by powrócić do pełnej świetności.
Czytaj dalej