Archiwum kategorii: Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

MG B GT 1979 – 25000 PLN – Zdzieszowice

MG B GT to brytyjskie auto, którego kształty opracowali włoscy styliści. Powstało w oparciu o roadster – MG B, za projekt którego odpowiedzialny był Giovanni Michelotti. Jego wersja zamknięta otrzymała sporą przestrzeń bagażową i dużą tylną klapę, pozwalającą na optymalny dostęp do bagażnika. To umiejętne połączenie stylu coupe z uniwersalnością hatchback’a to dzieło kolejne włoskiej firmy – Pininfarina. Samochód debiutował w 1965 roku, kiedy takie rozwiązania były rzadkością. Dość powiedzieć, że powszechnie uważane za pierwszego hatchbacka Renault 16 zadebiutowało dokładnie w tym samym roku, podobnie jak nasza prototypowa Syrena 110. Niemniej pociągające od jego praktycznych aspektów z pewnością są atuty sportowe – niska masa, tylny napęd i niemal stukonna jednostka napędowa zapewniają tu świetne wrażenia zza kierownicy. Produkcję zakończono w 1980 roku, a prezentowany egzemplarz pochodzi z przedostatniego roku produkcji, wyróżniającego się już zderzakami z tworzywa. Ma kierownicę umieszczoną w brytyjskiej konfiguracji, jest w dobrym stanie, i ma rozsądnie skalkulowaną cenę.
Czytaj dalej MG B GT 1979 – 25000 PLN – Zdzieszowice

Renault 5 1983 – 25000 PLN – Zdzieszowice

Renault 5 było projektowane jako popularny, miejski samochód. Choć mechanicznie wykorzystywało w dużej mierze układ poprzednika, Renault 4, z przednim napędem i nietypowo umieszczoną skrzynią biegów przed silnikiem, w momencie debiutu w 1972 roku było niezwykle nowoczesne i fascynujące. Sylwetka Michela Boué była spójna i stylowa, przestrzeń w kabinie większa niż u konkurencji, a nadwozie hatchback po raz pierwszy uzyskało tylną klapę takiej wielkości, sięgającą aż do zderzaka (po raz pierwszy we francuskim samochodzie – wykonanym z tworzywa, a nie ze stali). To był bardzo zmyślnie zaprojektowany samochód. Jego koło zapasowe zmieszczono z przodu pod maską, nie ograniczając tym samym przestrzeni w kabinie. Przestrzeń bagażowa wynosząca 370 litrów, którą po złożeniu tylnej kanapy można było powiększyć do 900 l? Wow, to nawet dziś robi wrażenie. Nic nie stoi na przeszkodzie, by dalej korzystać z niego w miejskim ruchu. Miękkością swoich foteli i zawieszenia urzeka. To praktyczny, niewielki samochód, który utrzymany we właściwym stanie przykuwa niemałą uwagę na ulicy, pozostając przy tym niedrogim w eksploatacji. Ten egzemplarz ma nie tylko świetnie zachowaną blachę i lakier, ale również wnętrze, a na jego pokładzie odnajdziemy nawet skrzynię automatyczną. Bajka!
Czytaj dalej Renault 5 1983 – 25000 PLN – Zdzieszowice

Saab 900 Turbo 1986 – 39000 PLN – Zdzieszowice

Saab 900 Turbo to model wyjątkowy sam w sobie, lecz egzemplarz taki jak ten to prawdziwy ewenement. Niski, potwierdzony przebieg, przepięknie zachowane wnętrze i idealna karoseria, a to wszystko w nadwoziu przedliftowego, dwudrzwiowego sedana. 155 KM zestawione z jego chętnym do szybkiej jazdy zawieszeniem daje wyjątkową przyjemność jazdy, szczególnie gdy zasiądziemy na tak pięknie zachowanym welurze. Ktokolwiek zna te samochody bądź przeprowadzał renowację takiego samochodu wie, że cena wcale nie jest wygórowana. Decydując się na odbudowę słabszego egzemplarza wydatki poniesiemy większe, a efekt zazwyczaj nawet nie będzie zbliżony do pięknie zachowanego oryginału.
Czytaj dalej Saab 900 Turbo 1986 – 39000 PLN – Zdzieszowice

BMW 740i E38 1997 – 490000 PLN – Zdzieszowice

To jest nie tylko samochód, to jest spełnienie marzeń. Fabrycznie nowe BMW 740i E38 to obiekt pożądania nie tylko dla miłośników marki, lecz dla każdego kochającego motoryzację lat 90-tych. Taki samochód w takim stanie to rzecz niemal nie do znalezienia. I nie chodzi tu tylko o fakt nieużytkowania samochodu, lecz również o stan jego zachowania. Wszak historia zna wiele przypadków “maluchów”, które porzucone na dziesięciolecia w stodołach przedstawiały obraz nędzy i rozpaczy, skonsumowane przez rdzę pomimo nieodpalania ich silników. Tu jednak sytuacja prezentuje się zgoła odmiennie. Samochód był zawsze w rękach osób, które wiedziały, jak o niego zadbać. Jako naoczny świadek mogę potwierdzić fakt, że to BMW zachowało wprost fabryczną świeżość, a właściciel nie porusza się nim ani o metr bez przykrycie fotela ręcznikiem. Auto wręcz pachnie fabryką, a na negocjację ceny raczej nie ma co liczyć. To jest prawdziwy skarb, który może zostać przekazany tylko w ręce odpowiedniego miłośnika, zdecydowanego zapłacić określoną cenę.
Czytaj dalej BMW 740i E38 1997 – 490000 PLN – Zdzieszowice

Mercedes 500 SEC C126 1985 – 149000 PLN – Zdzieszowice

Kierunki działalności i kreatywność osób sprowadzających do Polski klasyki zdają się nie mieć granic. Okazuje się, że piękne samochody można znaleźć w przeróżnych miejscach na świecie i warto to wykorzystać. Ten Mercedes 500 SEC C126 ma arcyciekawą konfigurację, przebieg zaledwie 83 tysiące kilometrów i przyjechał do Polski z Chorwacji. Przez ponad 30 lat służył u jednego właściciela, dyplomaty, który używał go głównie podczas pobytu na placówce w Kalifornii. To wóz z końcówki pierwszej serii produkcyjnej, w niezwykle efektownym połączeniu srebrnego lakieru z niebieskim, skórzanym wnętrzem. Wyprodukowany w europejskiej specyfikacji, posiada niezwykle ciekawy element oryginalnego wyposażenia dodatkowego w postaci lodówki w bagażniku. Ta niezwykle przydatna w ciepłym klimacie opcja kosztowała wówczas astronomiczne 4000 DM.
Czytaj dalej Mercedes 500 SEC C126 1985 – 149000 PLN – Zdzieszowice

Mercedes 300D W124 1991 – 69000 PLN – Zdzieszowice

Polska to nie jest kraj, gdzie można liczyć na to, że przez trzy dekady drogi samochód może być utrzymywany w idealnym stanie. A jednak, czasami cuda się zdarzają. Ten Mercedes 300D W124 został sprowadzony z Niemiec w 1991 roku na zamówienie dyrektora kopalni. Zakupiony od salonu Mercedes-Benz, w latach 1992-2017 był pod troskliwą opieką warsztatu “Schoen Józef Mechanika pojazdowa Mercedes” w Katowicach i przejechał dotąd jedynie 132 tysiące kilometrów. Ma efektowny kolor Impala Braun, tapicerkę w karo oraz klimatyzację. Wciąż prezentuje się zjawiskowo, wygląda jakby wyjechał wprost z salonu. Nie jest tani, lecz sprzedający jest do tego stopnia pewny jego stanu, że oferuje 3-letnią gwarancję bez limitu kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes 300D W124 1991 – 69000 PLN – Zdzieszowice

Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Zdzieszowice

Tam, gdzie są pieniądze, pojawiają się szczególne pomysły, projekty i sposoby na ich realizację. Ten Lexus LS 400 L powstał na zamówienie arabskiego szejka i zbudowany został tak, by maksymalnie uprzyjemnić warunki podróży. Jego nadwozie zostało przedłużone w środkowej części, by uzyskać dodatkowe miejsce na rozprostowanie nóg. Wnętrze wyposażono tak luksusowo, jak to tylko w latach 90-tych było możliwe, zwracają uwagę nie tylko elektroniczne gadżety, ale i grubsze wykładziny czy pięknie wykonane zasłonki wokół całej przestrzeni pasażerskiej. Połączenie tak wspaniale wykonanej kabiny pasażerskiej z właściwą Lexusom wspaniałą, aksamitną lekkością jazdy pozwoliło uzyskać wóz imponujący w każdym calu, szczególnie, gdy uwzględnimy również fakt, że Lexus ma na liczniku zaledwie 15000 km i zachował wręcz fabryczną świeżość.
Czytaj dalej Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Zdzieszowice

BMW 316iA E30 1990 – 26000 PLN – Zdzieszowice

BMW 316iA E30 to wersja idealna… idealna do relaksującej jazdy w ciepły dzień. Mocy ma wystarczająco, by zgrabnie rozpędzać lekkie nadwozie, a automatyczna skrzynia biegów wyręcza lewą stopę i prawą rękę w czasie jazdy, pozwalając na pełny, leniwy relaks. Choć nie są to wrażenia, które powszechnie kojarzone są z marka BMW, za kierownicą tego samochodu doświadczyć możemy ich w pełni, ciesząc się piękną, mechaniczną pracą wszystkich podzespołów. To jeden z najlepiej zrealizowanych projektów małego, miejskiego sedana lat 80-tych. W bardzo dobrym stanie i z niewysokim przebiegiem zdobędzie uznanie każdego miłośnika prawdziwej motoryzacji.
Czytaj dalej BMW 316iA E30 1990 – 26000 PLN – Zdzieszowice

Mercedes E 250 Diesel W124 1994 – 39900 PLN – Zdzieszowice

Lubiany, szanowany i doceniany za szereg przymiotów Mercedes E 250 Diesel W124 to ostatnie wydanie legendarnego “balerona”. Litera E w jego oznaczeniu nie wskazywała już na wtrysk, w maju 1993 roku po liftingu serii 124, Mercedes zapoczątkował klasę E. Pod maską E 250 Diesel W124 umieszczono pięciocylindrową, 20-zaworową jednostkę wysokoprężną, która zapewniała nie tylko gładkie brzmienie, ale także niskie spalanie. Wygoda, praktyczność i ekonomiczność – to główne przyczyny popularności modelu, zarówno w latach 90-tych, jak i dziś. Okaz Mercedesa E 250 Diesel W124 z ogłoszenia to przykład tego, jak można zadbać o samochód, aby po 25 latach dalej przyciągał spojrzenia. Zestawienie klasycznej bieli karoserii z czarnym wnętrzem prezentuje elegancko, a samo wnętrze wygląda wręcz jak nowe. A kiedy dodamy do tego elementy wyposażenia, takie jak klimatyzacja, automatyczna skrzynia biegów oraz nowy, nigdy nieużywany hak Oris – tworzy się nam ciekawa koncepcja samochodu, który sprawdzi się nie tylko na zloty, ale i na co dzień oraz na długie wakacyjne trasy, nawet z przyczepą kempingową.
Czytaj dalej Mercedes E 250 Diesel W124 1994 – 39900 PLN – Zdzieszowice

Lexus LS400 1990 – 39000 PLN – Zdzieszowice

Zastanawiacie się pewnie, dlaczego Lexus LS400 jest do dziś tak cenionym samochodem… odpowiedź nie jest trudna. Nad jego powstaniem pracowało 60 projektantów, 1400 konstruktorów, 2300 techników i 200 pracowników pomocniczych… i byli oni Japończykami. Zbudowali oni 450 prototypów nadwozia, prawie 900 prototypów silników i ponad 400 prototypowych pojazdów. Kierowcy testowi przejechali Lexusami 2,7 miliona kilometrów w skrajnych warunkach, od zimowej Europy aż po pustynie Arizony, Australii czy Arabii Saudyjskiej. To nie był przypadek, jego powstanie zostało okupione masą pracy i pieniędzy na badania i rozwój. Czy było warto tworzyć konkurencję dla Mercedesa, BMW czy Jaguara? My sądzimy, że tak. Dzięki temu dziś możemy się cieszyć tak niezwykłymi okazami, jak ten z ogłoszenia.
Czytaj dalej Lexus LS400 1990 – 39000 PLN – Zdzieszowice