Archiwum kategorii: Komfort Trans

Komfort Trans to ludzie z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, które zapoczątkowała ich pasja do samochodów klasycznych. Kluczem do osiągnięcia wyników sprzedaży jest dla nich wieloletnia praca i rzetelność, która pozwoliła im pozyskać wielu stałych klientów w całej Polsce. Na koncie niektórych z nich widnieje już kilkanaście samochodów od Komfort Trans. Zdobywanie pozytywnych opinii pozwala zdobywać zaufanie nowych klientów, którzy potrafią dostrzec w oferowanych samochodach najlepszy stosunek ceny do jakości.

BMW 750iL E32 1991 – 69000 PLN – Obrowiec

BMW 750iL E32 jest szybkie, komfortowe i niezwykle eleganckie. Jego projektantem był Włoch – Ercole Spada, który umiejętnie podchwycił charakterystyczny dla marki styl, nadając sylwetce lekkości, jakiej nie spodziewalibyśmy się po ponad 5-metrowej limuzynie. Zadbany egzemplarz z każdym rokiem jest coraz trudniejszy do znalezienia, lecz czasami pojawiają się na rynku perełki takie jak ta. Oto egzemplarz, który niemal 3 dekady spędził w ciepłym klimacie Hiszpanii, pełniąc posługę jako auto dyplomatyczne. To auto w wersji z długim nadwoziem, ubrane w klasyczną czerń, z pięknym skórzanym wnętrzem, które zdaje się wręcz zatrzymywać czas. Łatwo ulec jego czarowi. To do takich aut będziemy wzdychać za kolejne 3 dekady, kiedy samo wspomnienie 12-cylindrowego spalinowego silnika budzić będzie nostalgię i dreszcz emocji.
Czytaj dalej BMW 750iL E32 1991 – 69000 PLN – Obrowiec

Opel Corsa A 1992 – 9900 PLN – Obrowiec

Opel Corsa A to wciąż praktyczny i ekonomiczny samochód, który z powodzeniem sprawdzi się w mieście. Produkcję rozpoczęto w 1982 roku w Saragossie, co pozwoliło podbić niezwykle nasycony małymi samochodami rynek hiszpański. Ponieważ debiutował w nowym dla firmy segmencie, musiał być możliwie dopracowany. Szacuje się, że zanim wprowadzono go do produkcji, prototypy pokonały dystans około 2,5 miliona kilometrów. Przednionapędowy hatchback, a także sedan, były ogromnym sukcesem, w sumie zbudowano ich 3,1 miliona sztuk. Model przeszedł dwa stylistyczne liftingi w 1987 i 1990 roku. Ten prezentowany pochodzi już z finalnej serii, ma podstawowy silnik 1 l, a o wyposażenie lepiej nie pytać. Jego urok to prostota i doskonały stan zachowania. Egzemplarz bezwypadkowy, bez korozji, bez przeróbek, z przebiegiem zaledwie 49 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej Opel Corsa A 1992 – 9900 PLN – Obrowiec

Renault 5 1983 – 19000 PLN – Obrowiec

Renault 5 było projektowane jako popularny, miejski samochód. Choć mechanicznie wykorzystywało w dużej mierze układ poprzednika, Renault 4, z przednim napędem i nietypowo umieszczoną skrzynią biegów przed silnikiem, w momencie debiutu w 1972 roku było niezwykle nowoczesne i fascynujące. Sylwetka Michela Boué była spójna i stylowa, przestrzeń w kabinie większa niż u konkurencji, a nadwozie hatchback po raz pierwszy uzyskało tylną klapę takiej wielkości, sięgającą aż do zderzaka (po raz pierwszy we francuskim samochodzie – wykonanym z tworzywa, a nie ze stali). To był bardzo zmyślnie zaprojektowany samochód. Jego koło zapasowe zmieszczono z przodu pod maską, nie ograniczając tym samym przestrzeni w kabinie. Przestrzeń bagażowa wynosząca 370 litrów, którą po złożeniu tylnej kanapy można było powiększyć do 900 l? Wow, to nawet dziś robi wrażenie. Nic nie stoi na przeszkodzie, by dalej korzystać z niego w miejskim ruchu. Miękkością swoich foteli i zawieszenia urzeka. To praktyczny, niewielki samochód, który utrzymany we właściwym stanie przykuwa niemałą uwagę na ulicy, pozostając przy tym niedrogim w eksploatacji. Ten egzemplarz ma nie tylko świetnie zachowaną blachę i lakier, ale również wnętrze, a na jego pokładzie odnajdziemy nawet skrzynię automatyczną. Bajka!
Czytaj dalej Renault 5 1983 – 19000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 430 2001 – 35000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 430 to uczta dla zmysłów. Pięknie wyściełana skórą i drewnem kapsuła, która zdaje się płynąć ponad szosą. To absolutnie ponadczasowa limuzyna, gotowa spełnić oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. W czasach jej produkcji największym zaskoczeniem było to, że powstała w Japonii. Dzisiaj nikogo to już nie dziwi. Lexus na stale wszedł do pierwszej ligi potęg w motoryzacyjnej branży. Zadbany egzemplarz to zakup na długie lata. Komfort Trans wyspecjalizował się w ich sprowadzaniu. Ta sztuka to już 66-ty Lexus przez nich zaoferowany.
Czytaj dalej Lexus LS 430 2001 – 35000 PLN – Obrowiec

Mercedes E 250 Diesel W124 1994 – 36000 PLN – Obrowiec

Lubiany, szanowany i doceniany za szereg przymiotów Mercedes E 250 Diesel W124 to ostatnie wydanie legendarnego “balerona”. Litera E w jego oznaczeniu nie wskazywała już na wtrysk, w maju 1993 roku po liftingu serii 124, Mercedes zapoczątkował klasę E. Pod maską E 250 Diesel W124 umieszczono pięciocylindrową, 20-zaworową jednostkę wysokoprężną, która zapewniała nie tylko gładkie brzmienie, ale także niskie spalanie. Wygoda, praktyczność i ekonomiczność – to główne przyczyny popularności modelu, zarówno w latach 90-tych, jak i dziś. Okaz Mercedesa E 250 Diesel W124 z ogłoszenia to przykład tego, jak można zadbać o samochód, aby po 25 latach dalej przyciągał spojrzenia. Zestawienie klasycznej bieli karoserii z czarnym wnętrzem prezentuje elegancko, a samo wnętrze wygląda wręcz jak nowe. A kiedy dodamy do tego elementy wyposażenia, takie jak klimatyzacja, automatyczna skrzynia biegów oraz nowy, nigdy nieużywany hak Oris – tworzy się nam ciekawa koncepcja samochodu, który sprawdzi się nie tylko na zloty, ale i na co dzień oraz na długie wakacyjne trasy, nawet z przyczepą kempingową.
Czytaj dalej Mercedes E 250 Diesel W124 1994 – 36000 PLN – Obrowiec

Saab 9-5 Aero 2002 – 27000 PLN – Obrowiec

Saab 9-5 I YS3E to następca modelu 9000. Od strony technicznej był dalekim krewniakiem Vectry, lecz Szwedzi zrobili wszystko, by nadać mu zupełnie innego, indywidualnego charakteru. Był chłodny w stylistyce, świetnie wypadał w statystykach bezpieczeństwa. Najbardziej zachwycał w swoich najmocniejszych, najlepiej wyposażonych, turbodoładowanych odmianach, jako Saab 9-5 Aero. To nie jest samochód, do którego trzeba kogokolwiek przekonywać. Swoich miłośników miał zawsze i ma do dziś. Ich indywidualizm podkreśla dziś fakt, ze nowych samochodów tej marki już się nie da kupić. A wśród tych, które są na rynku, z pewnością najlepiej wybrać te najbardziej zadbane, najlepiej w turbodoładowanej benzynie. 250 koni mechanicznych z pewnością pozwoli zrozumieć, dlaczego Saabom tak blisko do świata lotnictwa.
Czytaj dalej Saab 9-5 Aero 2002 – 27000 PLN – Obrowiec

BMW 750i E32 1991 – 69000 PLN – Obrowiec

BMW 750i E32 to jeden z rzadkich w historii przypadków, kiedy cechy limuzyny zostały umiejętnie połączone z przyjemnością, jaką odczuwa kierowca. Niezależnie od tego, czy zdecydujemy się zająć miejsce z przodu czy z tyłu, przywita nas doskonały komfort, piękne szemranie 12-cylindrowego silnika oraz wysokiej jakości materiały we wnętrzu. To prawdziwy technologiczny majstersztyk, dowód kunsztu inżynierów z Monachium, który w momencie debiutu w 1987 roku był wzorem nowoczesności i dosłownie zmiótł całą konkurencję. Jednocześnie nie można zapominać, że to bardzo zaawansowana konstrukcja, która nie znosi oszczędności w serwisowaniu. Dlatego tutaj, jeszcze bardziej niż w przypadku innych samochodów, tak istotne jest, by kupić najlepszy egzemplarz, jaki tylko uda nam się odnaleźć. Ten zapowiada się imponująco.
Czytaj dalej BMW 750i E32 1991 – 69000 PLN – Obrowiec

Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Obrowiec

Tam, gdzie są pieniądze, pojawiają się szczególne pomysły, projekty i sposoby na ich realizację. Ten Lexus LS 400 L powstał na zamówienie arabskiego szejka i zbudowany został tak, by maksymalnie uprzyjemnić warunki podróży. Jego nadwozie zostało przedłużone w środkowej części, by uzyskać dodatkowe miejsce na rozprostowanie nóg. Wnętrze wyposażono tak luksusowo, jak to tylko w latach 90-tych było możliwe, zwracają uwagę nie tylko elektroniczne gadżety, ale i grubsze wykładziny czy pięknie wykonane zasłonki wokół całej przestrzeni pasażerskiej. Połączenie tak wspaniale wykonanej kabiny pasażerskiej z właściwą Lexusom wspaniałą, aksamitną lekkością jazdy pozwoliło uzyskać wóz imponujący w każdym calu, szczególnie, gdy uwzględnimy również fakt, że Lexus ma na liczniku zaledwie 15000 km i zachował wręcz fabryczną świeżość.
Czytaj dalej Lexus LS 400 L 1998 – 190000 PLN – Obrowiec

BMW 740i E38 1997 – Obrowiec

To jest nie tylko samochód, to jest spełnienie marzeń. Fabrycznie nowe BMW 740i E38 to obiekt pożądania nie tylko dla miłośników marki, lecz dla każdego kochającego motoryzację lat 90-tych. Taki samochód w takim stanie to rzecz niemal nie do znalezienia. I nie chodzi tu tylko o fakt nieużytkowania samochodu, lecz również o stan jego zachowania. Wszak historia zna wiele przypadków “maluchów”, które porzucone na dziesięciolecia w stodołach przedstawiały obraz nędzy i rozpaczy, skonsumowane przez rdzę pomimo nieodpalania ich silników. Tu jednak sytuacja prezentuje się zgoła odmiennie. Samochód był zawsze w rękach osób, które wiedziały, jak o niego zadbać. Jako naoczny świadek mogę potwierdzić fakt, że to BMW zachowało wprost fabryczną świeżość, a właściciel nie porusza się nim ani o metr bez przykrycia fotela ręcznikiem. Auto wręcz pachnie fabryką, a na negocjację ceny raczej nie ma co liczyć. To jest prawdziwy skarb, który może zostać przekazany tylko w ręce odpowiedniego miłośnika, zdecydowanego zapłacić określoną cenę.
Czytaj dalej BMW 740i E38 1997 – Obrowiec

Komfort Trans – przygoda, która przerodziła się w sukces

Historia wielu fascynatów motoryzacji zaczyna się podobnie, czyli od pierwszego skromnego samochodu, który wymarzyli sobie, uzbierali na niego pieniądze albo otrzymali w prezencie. Pod tym względem historia naszego bohatera wpisuje się w kanon, lecz jej rozwój prezentuje się nad wyraz imponująco. Poznajcie Tomka, właściciela Komfort Trans.
Czytaj dalej Komfort Trans – przygoda, która przerodziła się w sukces