BMW 3.0 CSi E9 1973 – 549000 PLN – Warszawa

BMW E9 to wariant coupé serii E3, który był budowany między grudniem 1968 a grudniem 1975 na zlecenie BMW w fabryce Karmann Rheine. Gama napędzana była wyłącznie sześciocylindrowymi silnikami rzędowymi z serii M30 o pojemności od 2,5 do 3,2 litra i mocy od 150 do 206 KM. Jesienią 1971 roku pojawiło się BMW 3.0 CSi z wtryskiem Bosch D-Jetronic. Model ten ma moc 200 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,7 sekundy i rozwija prędkość maksymalną 220 km/h. Poza tym wygląda oszałamiająco! Jeżeli kiedykolwiek pochyliliście się nad zakupem tego modelu, pewnie wiecie, że jest jednym z najcięższych do renowacji samochodów klasycznych. Przy obecnych cenach usług specjalistów warto więc zainwestować i kupić egzemplarz, którego renowacja została już przeprowadzona. Ten wygląda świetnie, a na dodatek ma szczególny kolor – BMW taiga – to z pewnością jeden z najciekawszych odcieni w ówczesnej palecie BMW. Na licytowanie pozostało Wam już niewiele czasu, więc jeśli szukacie ciekawego egzemplarza, musicie się spieszyć.

Cena: 549000 PLN

This 1973 BMW 3.0CSi is a European-market example that was refurbished in 2020, including a repaint in Taiga Green. Power is supplied by a fuel-injected 3.0-liter inline-six paired with a five-speed manual transmission, and the car is equipped with 14″ Alpina-style wheels, a power sunroof, front crank windows, rear power windows, wood trim, and a push-button radio. This 3.0CSi is now offered by the selling dealer in Germany with a DEKRA certificate, refurbishment photos, and German registration, which lists the car as being first registered in 1974.

The Karmann-built body was disassembled and repainted Taiga Green around 2020. Exterior details include an electric sunroof, quad headlamps, faux front fender vents, and dual chrome side mirrors.

Alpina-style 14″ wheels are fitted with 195/70 Vredestein Sprint Classic tires. The stock spare wheel is mounted with a 195/70 Fulda Y-2000 tire.

The cabin features black leather upholstery, salt-and-pepper loop carpets, and wood trim on the dashboard, shift knob, and door panels. Additional appointments include crank front windows, power rear windows, and a BMW Bavaria push-button radio. There is a tear in the headliner.

The wood-rimmed steering wheel frames a 240-km/h speedometer, a tachometer, a clock, and auxiliary gauges. The odometer shows 2,700 kilometers (~1,700 miles). Total mileage is unknown.

The 3.0-liter M30B30 inline-six features Bosch D-Jetronic fuel injection and is said to have been refreshed during the work in 2020.
Power is sent to the rear wheels through a five-speed manual transmission.

Dodatkowo oferujemy pełne przygotowanie do eksploatacji i opiekę nad samochodem:
– zapewniamy kontakt do serwisów z którymi współpracujemy na terenie Polski i zagranicy,
– kompleksowy detailing samochodu, zabezpieczenia ceramiczne,
– transport na terenie Europy i świata,
– opiekę door-to-door,
– doradztwo inwestycyjne w zakresie samochodów i nieruchomości,
– rejestracja na samochód zabytkowy,
– rejestracja samochodu w imieniu klienta,
– pomoc w dalszej odsprzedaży, możliwość wymiany samochodu kupionego u nas na inny z naszej oferty.

Oferujemy leasing na samochody zabytkowe.
Zapewniamy finansowanie na samochody zabytkowe i ubezpieczenie OC + AC.

Telefon: +48 601 612 755
Miejscowość: Warszawa