Citroen zawsze wiedział, jak zaskakiwać rynek i nabywców. Design wnętrza, kształty nadwozia, nowoczesne rozwiązania i to z czego znany jest od 1955 roku – hydropneumatyczny układ zawieszenia. W marcu 2005 roku, podczas genewskiego salonu, Citroen zaprezentował model C6, który stał się flagowym, najbardziej ekskluzywnym i reprezentacyjnym modelem marki. Dzięki odważnemu designowi i zaawansowanym technologiom, C6 został znakomicie przyjęty na rynku. Ta limuzyna klasy wyższej zapewnia komfort godny najlepszych samochodów na świecie. Zawieszenie Hydractive 3+ o 16 stopniach tłumienia, aktywna aerodynamika i head-up display, to były nowinki po raz pierwszy zastosowane we francuskim aucie. Nawet dziś auto absolutnie czaruje swoim zachowaniem na drodze, doskonałą jakością wykonania i wyciszeniem. Z powodzeniem może służyć na co dzień, u każdego kto lubi nieszablonowe samochody i pragnie wyróżnić się na ulicy. To ostatni taki Citroen, zamykający pewną erę w historii i posiadający dzięki temu już status przyszłego klasyka. W garażu Giełdy klasyków uzupełnił trylogię nowoczesnych hydropneumatyków, dołączając do modeli CX i XM.
Citroen C6
Rocznik: 2006
Przebieg: 193000 km
Pojemność: 2720 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 208 KM
Wyposażenie:
– skórzana tapicerka,
– automatyczna klimatyzacja,
– fotele i lusterka regulowane elektrycznie,
– podgrzewane fotele i tylna kanapa,
– head-up display,
– tempomat,
– czujniki parkowania,
– szyby bezramkowe, elektryczne,
– system audio z odtwarzaczem CD i zmieniarką,
– zawieszenie hydropneumatyczne z systemem AMVAR,
– aktywna aerodynamika,
– 18-calowe felgi,
– lampy biksenonowe.
Citroen C6 2.7 HDi Biturbo sprowadzony z Francji.
Lakier w bardzo dobrym stanie, wnętrze świetnie zachowane.
Felgi bez uszkodzeń.
Bezwypadkowy, niemal w całości w pierwszej powłoce lakierniczej (powtórnie lakierowana maska).
Po naprawie i serwisie obejmującym:
– regeneracja pompy LDS,
– naprawa elektryczna zamka drzwi i dmuchawy,
– wymiana oleju silnikowego i hydraulicznego,
– serwis klimatyzacji wraz z ozonowaniem,
– nowe opony.
Citroen jest w pełni sprawny, wszystkie systemy funkcjonują prawidłowo.
Auto dopieszczone wizualnie, po pracach detailingowych.
Lakier pokryty wysokiej jakości woskiem.
Auto świeżo zarejestrowane w Polsce.
Samochód stanowi część kolekcji prowadzącego stronę gieldaklasykow.pl.