BMW

BMW 740i Sport E38 2000 – 58000 PLN – Białystok

BMW 740i Sport E38 to trzecia generacja kultowej siódemki, w tej wersji łącząca w sobie elegancję, luksus i sportowe doznania. W pakiecie M Sport udoskonalone właściwości jezdne, w połączeniu z pełną klasy stylistyką, zachwycą nie tylko fanów Bawarii. Obniżone i usztywnione zawieszenie, 286 KM, żwawe przełożenia skrzyni biegów, sportowe fotele, większe felgi i szersze opony dodają temu jachtowi charakteru łodzi motorowej. Skóra, drewno, pełna elektryka i jedynie 81000 km przebiegu – to z pewnością egzemplarz warty zainteresowania. Kto gotów spróbować?
Czytaj dalej

BMW 635 CSi E24 1987 – 86000 PLN – Białystok

BMW 635 CSi E24, eleganckie dwudrzwiowe coupe, ma styl i charakter, a jego ponadczasowa sylwetka potrafi odwrócić wiele głów na ulicach. Elegancki granat nadwozia i ciemne welurowe wnętrze w dobrym stanie zachowania, napędzane są przez 218 KM. Automatyczna skrzynia biegów pozwoli zarówno leniwie przetoczyć się przez miasto, jak i bez zmęczenia przejechać dłuższą trasę. Bawarskie Ferrari z 1987 roku, po ostatnim dużym liftingu, podczas którego zmieniono przednie lampy i zderzak, czeka na nowego właściciela przygotowane do jazdy.
Czytaj dalej

BMW 530i E39 2002 – 66000 PLN – Dębica

BMW 530i E39 to dla wielu wciąż wzór auta idealnego. Pięknie wyważone w kształtach i proporcjach, szczególnie czaruje w wersjach o podkreślonym charakterze sportowym, wyposażonym w tzw. M-Pakiet, czyli pakiet stylistyczny obejmujący zderzaki, felgi M, a także zmodyfikowane zawieszenie i elementy wnętrza. Trzeba przyznać, że taki samochód w klasycznej bieli, ze skórzanym czarnym wnętrzem, wciąż prezentuje się doskonale, szczególnie jeżeli uda nam się odnaleźć egzemplarz zachowany tak doskonale, jak w ogłoszeniu. Tu jedyne 22 tysiące kilometrów przebiegu zrobiły swoje. Samochód wręcz zachwyca, wciąż prezentuje się tak, jakby dopiero co wyjechał z salonu, mimo, że nigdy nie przechodził prac renowacyjnych. Wciąż posiada oryginalną powłokę lakierniczą i pięknie zachowane wnętrze. Cena może wydawać się wysoka tylko do momentu, kiedy nie zerkniemy np. na rynek niemiecki. Tam takie egzemplarze dostępne są jedynie w najbardziej ekskluzywnych salonach i wyceniane są zdecydowanie powyżej granicy 20 tys. euro.
Czytaj dalej

BMW 540i E39 1999 – 59900 PLN – Radlin

BMW 540i E39 wyposażone w M Pakiet przykuwa uwagę sylwetką i porusza osiągami. To samochód, w którym wręcz trudno się nie zakochać. Potężne V8 pozwala poruszać się z ogromną lekkością, tu nie trzeba nawet w połowie wykorzystywać możliwości silnika, by czuć pełną satysfakcję z jazdy i z brzmienia silnika. Choć prezentowany egzemplarz osiągnął już pełnoletność, jego stan jest fenomenalny. Jedyne 57 tysięcy kilometrów przebiegu na liczniku i wciąż zachowany fabryczny lakier czynią z niego maszynę o dużym potencjale kolekcjonerskim.
Czytaj dalej

BMW 840Ci E31 1995 – 89000 PLN – Jasło

BMW 840Ci E31 to bardzo ciekawy przedstawiciel serii 8, po raz pierwszy pokazany we Frankfurcie w roku 1989. E31 zostało zbudowane w zespole głównego projektanta BMW, Clausa Luthe, a za jego nadwozie odpowiadał Klaus’a Kapitza, współpracujący także z Fordem przy projektach Capri III, Escort’a i Sierry. Pod maskę tego wyjątkowego BMW wsadzono czterolitrową jednostkę V8 o mocy 286 KM, co w połączeniu z tylnym napędem dało niezły fun i piękne brzmienie. Okaz wystawiony na sprzedaż w głębokiej zieleni oxfordgruen i z kontrastującą jasną tapicerką przykuwa uwagę, a automatyczna skrzynia biegów zapewnia wygodę podróżowania. Samochód w dobrym stanie, z niewielkim przebiegiem, powinien zainteresować nie tylko fanów Bawarii.
Czytaj dalej

BMW 525i E60 2003 – 69500 PLN – Wrocław

BMW 525i E60 pochodzi z piątej generacji modelu, która w 2003 roku zastąpiła model E39. Nowa „piątka” była dłuższa, szersza, wyższa i cięższa od poprzednika, lecz przede wszystkim zrywał z tradycyjnymi cechami marki. W nadwoziu pojawił się szereg przetłoczeń i obłości, we wnętrzu było więcej miejsca, lecz zniknął charakterystyczny element w postaci kokpitu skierowanego na kierowcę, na środku deski pojawił się duży wyświetlacz i manipulator iDrive, który upodabniał obsługę samochodu do obsługi komputera. Nowe BMW spełniało nową filozofię marki, wprowadzoną przez Amerykanina Chrisa Bangle’a, lecz dla konserwatywnych miłośników marki stało się obiektem drwin i powszechnej niechęci. Choć dziś ma trwałe i oczywiste miejsce w historii i rozwoju marki, jest wciąż zdecydowanie za wcześnie, by nazwać je klasykiem. Ten egzemplarz pojawia się na Giełdzie klasyków ze względu na stan zachowania… zaledwie 29 tysięcy kilometrów przebiegu i regularne, coroczne serwisy w ciągu lat kilkunastu lat eksploatacji w samochodzie wysokiej klasy to rzecz niezwykle rzadko spotykana i warta uwagi.
Czytaj dalej

BMW 730i E32 1989 – 59700 PLN – Sosnowiec

BMW E32 to druga generacja serii 7, następca BMW E23, wyposażona w najnowocześniejsze technologie tamtych lat. Samochód ten wyprzedzał swoje czasy, naszpikowany był elektroniką, jak żaden inny ze swojej epoki. Kultowa linia, rekinia morda, eleganckie wnętrze i dobre osiągi – czego można chcieć więcej? Co ciekawe w plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1987 model zajął 3. pozycję tuż za Oplem Omegą A i Audi 80 B3. Na sprzedaż wystawiony został egzemplarz BMW 730i E32 z roku 1989, posiadający trzylitrowy silnik o mocy 188 KM, a wyposażony w automatyczną skrzynię biegów. Skomponowany przez zamawiającego w kolorze BMW Alpin White – 218 z ciemno niebieskim wnętrzem Indygo Stoff – 0218, prezentuje się olśniewająco, tym bardziej, że zarówno wnętrze, jak i lakier pozostały w fabrycznym stanie. To klasyczne BMW w dobrych rękach już nigdy nie straci na wartości, a nowy właściciel radość czerpać będzie mógł nie tylko z jazdy nim, ale również ze stanu w jakim się znajduje.
Czytaj dalej

BMW 545i E60 2004 – 88700 PLN – Sosnowiec

Następca wersji E39, model serii 5 o kodzie fabrycznym E60, na rynek wszedł w 2003 roku. Jego zawieszenie składa się niemal wyłącznie z aluminiowych komponentów, na które składają się stabilizatory różnej grubości, regulowane amortyzatory i aktywny układ kierowniczy. Tą serię wyposażono również w szereg elektronicznych dodatków, takich jak iDrive, head-up display czy aktywny tempomat. W przeciwieństwie do trzech poprzednich generacji serii 5, konsola centralna E60 nie jest ustawiona pod kątem do kierowcy. BMW 545i wystawione na sprzedaż pochodzi z rynku japońskiego, na niewielki przebieg, pod maską wspaniałą V-ósemkę o mocy 333 KM oraz automatyczną skrzynię biegów. Wzrok przykuwa świetny stan zachowania karoserii, jak i wnętrza samochodu. Nowy właściciel otrzyma zatem możliwość jazdy praktycznie nowym, choć trzynastoletnim samochodem.
Czytaj dalej

BMW 328Ci E46 1999 – 25000 PLN – Wrocław

Jest spójne stylistycznie, narysowane łagodnie, lecz z charakterem. Kierowca czuje się tu jak w centrum dowodzenia, a napęd trafia na właściwą oś. BMW serii 3 dla wielu przez lata i kolejne generacje było niezmiennie wzorem samochodu szytego na miarę, idealnego dla kierowców, którzy po prostu kochają prowadzić. BMW 328Ci E46 to przedliftowy egzemplarz w nadwoziu coupe. Napędzane kultową, sześciocylindrową rzędówką o mocy 193 KM zapewni mnóstwo radości za kierownicą. Zadbany egzemplarz z pewnością będzie cieszył oczy właściciela i innych miłośników marki.
Czytaj dalej

BMW 520i E34 1995 – 21000 PLN – Wrocław

BMW 520i E34 w ostatnim etapie produkcji otrzymało możliwość podrasowania wyglądu. Pakiet Executive obejmował dokładki progowe i listwy dolne drzwi jak w wersji M, lakierowane doły zderzaków, 16-calowe felgi i drewniane wykończenie wnętrza. W pełni oryginalny egzemplarz w zestawieniu z szerokim grillem, czarnym lakierem Cosmosschwarz i wykończeniem Shadow line (bez chromu na listwach) prezentuje się bardzo smakowicie. To klasyczne elegancja, która pięknie zachowana robi dziś piorunujące wrażenie.
Czytaj dalej