BMW

BMW 528i E28 1983 – 26900 PLN – Wrocław

Zanim w ofercie pojawiły się wersje z 3,5-litrowym silnikiem, BMW 528i było topową wersją odmianą w karoserii E28, ostatniej stylizowanej nosem „rekina”. Gdy pierwszy właściciel konfigurował ten egzemplarz, zdecydowanie nie oszczędzał. Oprócz najmocniejszej jednostki, wybrał również klimatyzację i jasne wnętrze. Dzięki temu, że samochód ten całe lata spędził w łagodnym klimacie Teneryfy, samochód nie ucierpiał tak, jak większość egzemplarzy służących w naszej szerokości geograficznej i wciąż szczycić się może zdrową blacharką. W połączeniu z tylnym napędem i manualną skrzynią biegów wciaż zachęca do szybkiej i energicznej jazdy, choć z drugiej strony z racji słusznego już wieku prosi o raczej rozsądne przejażdżki. O tym, jaka będzie jego przyszłość zadecyduje nabywca. Patrząc na rozsądną cenę, nie powinno długo na niego czekać.
Czytaj dalej

BMW 2002 Automatic 1969 – 18000 PLN – Rokietnica

BMW 2002 w latach 60-tych odmieniło wizerunek marki. Bawarska firma wraz z Alfą Romeo stworzyła nową klasę samochodów – małych sedanów o sportowym charakterze, wyposażonych w nowoczesne silniki i świetnie się prowadzących. Do dziś nie mają one problemu z utrzymaniem tempa miejskiego ruchu, przyspieszając przy okazji tempo bicia serca kierowcy. Dziś konkursowo odrestaurowane BMW 2002 są wyceniane już na ok. 80 tys. zł, choć wóz do remontu można kupić w rozsądnej cenie i co ważniejsze – dzięki wsparciu fabrycznych magazynów – jest on względnie łatwy w odbudowie.
Czytaj dalej

BMW 735i E38 1996 – 21900 PLN – Wrocław

BMW 735i E38 może zaoferować wiele. Komfort, bogate wyposażenie, dostojna sylwetka i piękne brzmienie silnika o widlastym układzie cylindrów. Choć to limuzyna, charakter ma taki, że wciąż prosi o głębsze dociśnięcie gazu. Zachowana w bardzo dobrym stanie wzbudzi uśmiech każdego kierowcy. Egzemplarz przedliftowy zachowany w oryginale to duża rzadkość – a brak jakiegolowiek tuningu w tym wieku to sprawa nieoczywista i zawsze godna pochwały.
Czytaj dalej

BMW L7 E38 1998 – 69900 PLN – Radlin

Oto limuzyna inna niż wszystkie, stworzona z rozmachem, którego żaden wcześniejszy wóz z fabryki w Monachium nie widział. 540 cm, jakie mierzy, to o 25 cm więcej od modelu 750iL. BMW L7 zostało zbudowane w zaledwie 899 sztukach w latach 1996-2001. Techniczne oparcie konstrukcji na popularnym E38 pozwala na utrzymanie eksploatacji tego potwora na rozsądnym poziomie, a wrażenie na drodze samochód wciąż robi doskonałe, kosztując ułamek ceny nowego.
Czytaj dalej

BMW M3 E36 1993 – 79000 PLN – Warszawa

BMW M3 E36 w wersji coupe to bez wątpienia youngtimer, który przyspiesza bicie serca i może być pewną lokatą kapitału. Manualna skrzynia, tylny napęd i 286 KM uzyskane z trzylitrowej szóstki gwarantują świetne wrażenia, choć takie połączenie wymaga rozsądku i odpowiedzialności. Szukając takiego samochodu po niemal ćwierćwieczu najtrudniejszym zadaniem jest wyszukanie odpowiedniego egzemplarza. Oryginalnego, bez tuningowych przeróbek, bez poważnych historii powypadkowych, z niewysokim przebiegiem, odpowiednio doinwestowanego. Ten po pracach renowacyjnych prezentuje się tak okazale, że właściciel zdecydował się zafundować mu sesję fotograficzną w profesjonalnym studio. Efektu nie powstydziłby się żaden magazyn motoryzacyjny. Klasyczne, sportowe linie w kolorze Dakar Gelb prezentują się wyśmienicie.
Czytaj dalej

BMW 740i E38 2000 – 49900 PLN – Białystok

BMW 740i E38 łączy sportowy styl i elegancję z doskonałymi właściwościami jezdnymi. W kolorze Alpinweiss to rzadkość, wybitnie wyróżniająca się na ulicy. Ten egzemplarz przekonuje do siebie zarówno konfiguracją, jak i stanem zachowania. Mimo niewielkiego przebiegu, doprowadzenie go do idealnego stanu kosztowało wiele uwagi i wydatków. Teraz wygląda tak, jakby był zdolny podbić każdy salon świata. To kusząca propozycja. Z pozycji kierowcy to wciąż gwarantowana przewaga odczuć ze świata mechaniki i fizyki, nad tymi z ery gier komputerowych, które nierozłącznie związane są z coraz młodszymi samochodami.
Czytaj dalej

BMW 540i E39 1997 – SPRZEDANE

BMW 540i E39 to typowy sleeper. Z zewnątrz sprawia wrażenie samochodów jakich wiele, jednak silnik V8 pozwala mu na ostre harce. Dla tych miłośników marki, którzy nie akceptują kierunku projektowania BMW wytyczonego przez Chrisa Bangle’a, BMW E39 to obowiązkowy wybór. Z każdym rokiem o tak zadbany egzemplarz będzie coraz trudniej. Ten imponuje pięknym stanem zachowania i świetnym połączeniem dyskretnego koloru Aspensilber metallic z jasną, skórzaną tapiecerką.
Czytaj dalej

BMW 850i E31 1992 – 87900 PLN – Sopot

BMW 850i E31 łączy piękną linię nadwozia z doskonałym komfortem jazdy. To do tego samochodu, a nie nowego BMW 2, przynależy miano Gran Tourer… w końcu stylową podróż odbywać należy w klasycznym coupe z wielkim, pięknie brzmiącym silnikiem, a nie minivanem. Tu zamiast nikczemnych trzech cylindrów w rzędzie pod maską pięknie gra pięciolitrowy silnik V12, którego charakterystyka pracy i gładkie brzmienie oczarować może każdego miłośnika motoryzacji i którego nie zrównoważy żaden układ turbo w nowoczesnym samochodzie. Świat motoryzacji się zmienia, ale najbardziej dopracowane samochody lat 80-tych i 90-tych mają trwałe miejsce w naszych sercach i z pewnością przed najlepszymi egzemplarzami wciąż jest świetlana przyszłość. W końcu kto by nie chciał pieścić takiego okazu we własnym garażu?
Czytaj dalej

BMW 530i E34 1993 – 29500 PLN – Nowy Targ

Każdy chciałby widzieć niski przebieg w swoim samochodzie, jednak mało przejechanych kilometrów nie zawsze musi być zaletą. Ważne, aby samochód był odpowiednio serwisowany i jeżeli mówimy o trwałych konstrukcjach, te nie boją się przez lata pokonywać długich tras. Licznik tego BMW 530i E34 wskazuje, że mogłoby już jedenastokrotnie okrążyć kulę ziemską, jednak wizualnie ciężko mu cokolwiek zarzucić. Fotele wyglądają jak nowe, wciąż oryginalny lakier prezentuje się bardzo dobrze, a jedynie niewielkie ślady zużycia odkryć możemy na kierownicy. Pod jego maską pracuje silnik V8 połączony ze skrzynią manualną – zestawienie, dzięki któremu jazda z pewnością jest przyjemnością, której nikt sobie przecież nie musi odmawiać.
Czytaj dalej

BMW 535i E39 1998 – 26000 PLN – Wrocław

Kolor Aspensilber metallic należy do jednych z najciekawszych w palecie BMW, a w zestawieniu ze skórzanym wnętrzem o fioletowym odcieniu Aubergine tworzy połączenie niezwykle efektowne i ciekawe. BMW 535i E39 przekonać może również tym, co kryje pod maską. Jednostka V8 M62B35 doskonale sprawdza się w tym nadwoziu, gwarantując solidną dawkę mocy i piękne brzmienie. Ten egzemplarz wciąż posiada niewysoki przebieg i zachowany jest w bardzo dobrym stanie. Wymienione przez sprzedającego mankamenty można uznać za kosmetyczne, a cena nie jest wysoka, zważywszy na klasę samochodu i jego stan zachowania.
Czytaj dalej