Archiwum kategorii: BMW

BMW 540i E39 2002 – 44000 PLN – Niemodlin

BMW 540i E39 to przedstawiciel czwartej generacji serii 5 z potężnym, 4,4-litrowym V8 pod maską. Samochód ma ponadczasową sylwetkę i doskonałe maniery na drodze. Tylny napęd, piękne brzmienie widlastej jednostki, sportowe geny BMW – przyjemność z jazdy jest gwarantowana. Ten egzemplarz z ostatniego etapu produkcji wyposażony jest w elementy wyposażenia Exclusive Edition, dostępne wyłącznie w dwóch ostatnich latach produkcji (m.in. chrom na listwach zewnętrznych i ramkach zegarów, indywidualny wzór tapicerki, wykończenie drewniane kierownicy, dźwigni hamulca ręcznego i zmiany biegów). Ma piękny kolor lakieru Topasblau Metallic i doskonale kontrastujące, jasne, skórzane wnętrze. To mocny i ponadczasowy samochód, w świetnej konfiguracji i bardzo dobrym stanie.
Czytaj dalej BMW 540i E39 2002 – 44000 PLN – Niemodlin

BMW 740i E38 1994 – 35900 PLN – Białystok

BMW 740i E38 łączy mocny silnik, elegancką prezencję i wysoki komfort. Przylgnęło do niej miano ostatniej prawdziwej “siódemki” – w odróżnieniu od jego futurystycznego następcy to samochód z krwi i kości, w którym skupiamy się na jeździe, a nie obsłudze elektronicznych gadżetów. Tu egzemplarz przedliftowy w bardzo ładnym stanie i w odpowiedniej do stanu cenie, w charakterystycznym dla BMW kolorze Navarraviolett Metallic, z fioletową skórzaną tapicerką i niewielkim przebiegiem. Pod maską odnajdziemy tu czterolitrowy silnik M60B40 – jeszcze bez układu zmiennych faz rozrządu VANOS, co oznacza mniej serwisowych zmartwień.
Czytaj dalej BMW 740i E38 1994 – 35900 PLN – Białystok

BMW M3 Coupe E36 1994 – 159900 PLN – Poznań

Są samochody tworzone do celów niskich, do przemieszczania się z punktu A do punktu B, w mniejszym lub większym komforcie, z mniejszą lub większą grupą osób, tańsze i droższe, trwalsze lub badziewne. Po prostu – przedmioty użytkowe. Są również takie, które tworzono z myślą o czymś więcej. Z myślą, by robić to w wyjątkowy sposób, z myślą o przyjemności płynącej z szybkiej jazdy, wywodzące się ze świata motorsportu, sprawiające, że w żyłach szybciej płynie krew. Takie było zawsze BMW M3. Nieodłącznie związane ze światem sportu, pozwalało dostarczyć wyjątkowej przyjemności nie tylko na torze wyścigowym, ale i na zwykłych drogach. BMW M3 Coupe E36 debiutowało latem 1992 roku, po raz pierwszy zostało wyposażone w silnik sześciocylindrowy. Było surowe, tylnonapędowe, wysokoobrotowe, początkowo oferowane wyłącznie z manualna skrzynią, nie miało nawet kontroli trakcji. Czyste 286-konne szaleństwo w lekkim nadwoziu, z wolnossącym silnikiem uzyskującym 95 KM z każdego litra, co było wówczas jednym z najlepszych wyników na świecie. Jeżeli takie auto zdołało przetrwać ćwierć wieku w jednych rękach w nienaruszonym stanie, z wciąż oryginalną i pięknie utrzymaną powłoką lakierniczą, zawsze obdarzone odpowiednią troską techniczną, możemy mieć pewność, że mówimy o egzemplarzu o statusie kolekcjonerskim.
Czytaj dalej BMW M3 Coupe E36 1994 – 159900 PLN – Poznań

BMW Z3 M Coupe 1999 – 270600 PLN – Bydgoszcz

BMW Z3 M Coupe wielokrotnie nazywane było jednym z najbardziej fascynujących samochodów w historii marki. Rozpływali się nad nim Top Gear (zarówno jako magazyn, jak i jako program telewizyjny), Jalopnik, Autoevolution, Road & Track, Autoblog, Car and Driver i wielu innych, i to zarówno, gdy auto było nowe, jak i po latach. Wybitnie wyróżnia się zarówno oryginalną stylistyczną formą, jak i możliwościami drogowymi, szczególnie wyostrzonymi w wersji //M. Przedliftowy model z silnikiem S50 wyprodukowany został w ilości ledwie 2178 sztuk, co pozwoliło błyskawicznie zbudować wartość kolekcjonerską najlepszych egzemplarzy. Prezentowany egzemplarz w kolorze Cosmosschwarz Metallic z tapicerką Evergreen jest jednym z zaledwie 67 sztuk w tej kombinacji kolorystycznej. Z niewysokim przebiegiem, z bezwypadkową historią, w idealnym stanie, w całości oryginalny, z pewnością pozostaje marzeniem niezliczonych fanów marki.
Czytaj dalej BMW Z3 M Coupe 1999 – 270600 PLN – Bydgoszcz

BMW 735i E38 1997 – 30000 PLN – Wrocław

BMW 735i E38 w kolorze Oxfordgruen, ze skórzanym beżowym wnętrzem, to prawdziwy wzór niemieckiej elegancji lat 90-tych. Nie ma się co dziwić, że aktualny właściciel tego samochodu dokonał takiego wyboru, aby odwiedzać swoich niemieckich kontrahentów z branży motoryzacyjnej. Taka limuzyna w pięknym stanie zdecydowanie zasługuje na szacunek, a silnik V8 na autostradzie zapewnia wyłącznie przyjemne doznania. Samochód zarejestrowany jest na żółtych tablicach samochodu zabytkowego, co podkreśla jego wyjątkowy już dzisiaj status. Co ciekawe, wyposażony został w instalację LPG, co pozwoliło obniżyć koszty paliwa i zmniejszyć emisję szkodliwych substancji do atmosfery. Tak, to jest odejście od oryginalności, ale również emisja nawet 40% mniej tlenków azotu, do 75% mniej tlenków węgla oraz do 85% mniej ciężkich węglowodorów.
Czytaj dalej BMW 735i E38 1997 – 30000 PLN – Wrocław

BMW 740i E38 1997 – 95000 PLN – Wrocław

Takie rodzynki na rynku nie pojawiają się często. To BMW 740i E38 zostało wyciągnięte z garażu podziemnego, gdzie samochód schował pierwszy, wiekowy właściciel. Przejechał nim zaledwie 11 tysięcy kilometrów, dzięki czemu samochód zachował się w dziewiczym stanie, bez śladów eksploatacji. Gdziekolwiek i jakkolwiek na nie nie spojrzeć, wygląda jak auto nowe, z salonu, a ma przecież już ponad 20 lat. Luksusowe, ze wspaniałą V8-mka pod maską z pewnością może być wspaniałym dopełnieniem kolekcji aut ze śmigłem na masce.
Czytaj dalej BMW 740i E38 1997 – 95000 PLN – Wrocław

BMW 320 6/A E21 1982 – 89000 PLN – Poznań

Znalezienie takiego egzemplarza to dziś rzecz niemal granicząca z cudem. Wyjątkowa konfiguracja, prominentne pochodzenie, minimalny przebieg i doskonały stan zachowania. Wszystko to składa się w idealną opowieść, którą warto przechować we własnym garażu. To BMW 320 6/A E21 zostało zamówione przez ambasadora RPA we Francji. Zarejestrowane na tablicach dyplomatycznych, użytkowane było przez jego żonę. Zachowana została kompletna dokumentacja, razem z zamówieniem, rachunkami, korespondencją prowadzoną z konsulem włoskim z czasów, gdy ambasador po zakończeniu misji zdecydował się przeprowadzić auto do rodzinnej posiadłości swojej żony. Stan samochodu i sposób w jaki jeździ wręcz onieśmielają. Sześć cylindrów, zwarte zawieszenie, tylny napęd, znajdujące się na wyposażeniu wspomaganie kierownicy, klimatyzacja i automatyczna skrzynia biegów idealnie uprzyjemnią każdą weekendową przejażdżkę.
Czytaj dalej BMW 320 6/A E21 1982 – 89000 PLN – Poznań

BMW 750iL E38 1999 – 85000 PLN – Kraków

Już żadna późniejsza siódemka nie była taka jak ta. BMW 750iL E38 z roku 1999 to wersja polifowa, z kultowym silnikiem V12, przedłużonym nadwoziem i doskonałym wyposażeniem. W klasycznych kształtach zawiera wszystkie najlepsze geny marki i wolna jest od stylistycznych eksperymentów, którymi poczęstowała nas marka z Bawarii w kilka lat później. Ten egzemplarz spełni oczekiwania nawet najbardziej wybrednych miłośników marki. Przybyła do Polski z Japonii kilka lat temu, po czym została poddana pracom serwisowym, które nie miały kompromisu. Ci którzy spojrzą na listę wykonanych prac odkryją, że koszt takiego dążenia do perfekcji z pewnością był wyższy, niż zakup samej dobrej bazy. Tak to jednak jest – jeżeli chcemy mieć w garażu prawdziwy ideał, trzeba za to odpowiednio zapłacić.
Czytaj dalej BMW 750iL E38 1999 – 85000 PLN – Kraków

BMW 525e E28 1985 – 59000 PLN – Poznań

Dla obniżenia deklarowanego zużycia paliwa producenci stosują dziś coraz mniejsze jednostki napędowe, co sprawdza się niestety jedynie w laboratorium. W BMW 525e E28 zastosowano metodę dokładnie odwrotną. Silnik ETA miał 6 cylindrów i aż 2,7 l pojemności, w zamian popracowano nad sprawnością silnika, podniesiono moment obrotowy i obniżono maksymalne obroty, co przyniosło oczekiwane efekty. Kultura pracy stoi na najwyższym poziomie, 7-8 l/100 km w trasie robi wrażenie nawet dziś, a wówczas – było na poziomie najmniejszych 4-cylindrowych silników BMW. Co więcej? W tym egzemplarzu najlepsze kolory lat 80-tych, przepięknie utrzymane wnętrze, automatyczna skrzynia biegów, tylny napęd, szyberdach, kojąco miękkie zawieszenie i dwie pary drzwi – wszystko co trzeba, by w ładną pogodę zabrać rodzinę lub przyjaciół w relaksującą podróż w lata 80-te. Ten egzemplarz ma 150 tysięcy przebiegu i był zawsze w rękach jednego, szwajcarskiego właściciela. Prezentuje się wspaniale i jeździ wyśmienicie.
Czytaj dalej BMW 525e E28 1985 – 59000 PLN – Poznań

BMW 330Ci Cabriolet E46 2006 – REZERWACJA

BMW 330Ci Cabriolet E46 to propozycja dla ludzi lubiących bawarski styl z domieszką sportowego zacięcia. Ta czwarta generacja serii trzeciej, produkowana od 2000 do 2006 roku, odziedziczyła po przodkach najlepsze geny BMW. Wygładzone w porównaniu do poprzedników nadwozie jest spójne stylistycznie, narysowane łagodnie, ale zachowujące charakter monachijskiej marki. Egzemplarz z ogłoszenia pochodzi z ostatniego roku produkcji, wyposażony jest w m.in. w pakiet M “Aerodynamikpaket II” i 6-stopniową, manualną skrzynię biegów. Ten model BMW staje się nowym klasykiem i znalezienie podobnego bezwypadkowego egzemplarza w fabrycznym pakiecie “M” z udokumentowaną historią serwisową jest już dzisiaj bardzo trudne.
Czytaj dalej BMW 330Ci Cabriolet E46 2006 – REZERWACJA