BMW

BMW 735i E38 1998 – 39900 PLN – Bytów

BMW 735i E38 miało pod maską ośmiocylindrowy silnik i taki samochód oferuje mnóstwo przyjemności z jazdy, jeżeli tylko wybierzemy odpowiednio zadbany egzemplarz. Ten z prezentowanego ogłoszenia ma jedynie 121000 km przebiegu, potwierdzonego wpisami w bazie serwisowej BMW. Za taką sztukę zawsze warto zapłaci więcej niż średnia dla modelu.
Czytaj dalej

BMW M 635 CSi E24 1986 – 299000 PLN – Warszawa

Stworzone przez BMW Motorsport Gmbh BMW M 635 CSi wyróżniało się nie tylko bardziej muskularną sylwetką, lecz przede wszystkim rewelacyjnym prowadzeniem i zawsze wystarczającą dawką mocy. Jego silnik generuje 286 KM i jest to jednostka o rodowodzie wyścigowym, pochodząca wprost w kultowego modelu M1, wykorzystująca technologię czterech zaworów na cylinder, podwójnego wałka rozrządu w głowicy i sześciu indywidualnych przepustnic z krótkimi kanałami dolotowymi. Dodatkowo zastosowano manualną skrzynię Getrag i dyferencjał o ograniczonym poślizgu, nadwozie obniżono i usztywniono, wzmocniono hamulce i zastosowano głębiej profilowane fotele oraz zewnętrzny body kit, szersze felgi i opony. Między 1984 a 1989 rokiem zbudowano ich jedynie 5855 sztuk i jest to aktualnie jeden z najszybciej drożejących youngtimerów. Ten egzemplarz ma niespełna 73 tys. km przebiegu i w ostatnim czasie otrzymał wszystko, by mógł prezentować się i jeździć jak nowy.
Czytaj dalej

BMW 735iL E32 1989 – 39999 PLN – Kraków

BMW 735iL E32 pochodzi z drugiej generacji modelu, projektowanego z dużym rozmachem i naciskiem na zwiększenie komfortu, osiągów oraz poziomu bezpieczeństwa. 3,5-litrowy silnik R6 był początkowo większą z dwóch dostępnych jednostek, choć już w drugim roku produkcji zdecydowanie więcej zaoferował topowy model 750i z silnikiem V12. Wyróżnikiem 6-cylindrowych wersji były „wąskie” skrzela na atrapie chłodnicy, ten egzemplarz dodatkowo wyróżnia powiększony rozstaw osi, który pozwolił uzyskać ilość miejsca na tylnej kanapie odpowiednią do podróżowania w doskonałych warunkach. Ta niemiecka limuzyna na pokładzie ma również klimatyzację, bogate wyposażenie elektryczne i tempomat, a także welurową tapicerkę. Egzemplarz pochodzi z rynku japońskiego, ma niewysoki przebieg i prezentowany jest przez Joymile, firmę która wykonała pełną ekspertyzę samochodu, obejmującą kilkaset punktów sprawdzających.
Czytaj dalej

BMW 535i E39 1999 – 27500 PLN – Niemodlin

Szczęśliwie minęły już czasy, gdy samochody tego pokroju były wybierane jako sztandarowe wozy domorosłych drifterów. BMW 535i E39 odkrywane dziś jest na nowo, jak dwie dekady temu, jako elegancka limuzyna z dyskretnym sportowym pazurem. Znalezienie tego youngtimera w budzącym respekt stanie z roku na rok staje się coraz trudniejsze, choć szczęśliwie – wciąż jest możliwe. To uwodzi przepięknym zestawieniem kolorystycznym, ma szwajcarskie pochodzenie i niewysoki przebieg. Śmiało można taki egzemplarz uznać jako inwestycję na długie lata, a przyjemność z okazjonalnego użytku będzie miała inny smak, niż ta która płynie z jazdy nowoczesnymi wyrobami motoryzacyjnymi.
Czytaj dalej

BMW 530i E39 2002 – 36500 PLN – Niemodlin

Kolor Topasblau Metallic pojawił się w ofercie w 1998 roku, i na znajdującym się już w ofercie od 1995 roku modelu E39 prezentował się wyśmienicie. Za konfigurację tego BMW 530i E39 odpowiadała pierwsza i wieloletnia właścicielka, i trzeba przyznać, że również szarą skórzaną tapicerkę dobrała tu pierwszorzędnie. Na deser odrobina klasyki w postaci chromu – rezygnacja z powszechnie wówczas zamawianego pakietu „shadowline” oraz M-Pakietu po latach okazuje się być niebanalnym i trafionym wyborem. Pod maską największa sześciocylindrowa jednostka, dostępna od 2000 roku i oferująca solidną moc 231 koni mechanicznych. W zestawieniu z automatyczną skrzynią biegów otrzymujemy komfortową limuzynę, która nie tylko pięknie wygląda, ale i jeździ kompetentnie, gładko i przyjemnie. To BMW się nie starzeje, ono z latami tylko nabiera klasy.
Czytaj dalej

BMW 740i E32 1992 – 190000 PLN – Wrocław

Każdy samochód o tak niskim przebiegu ma swoją własną, ciekawą historię. Nie inaczej jest z tym BMW 740i E32, które brytyjski klient zamówił u niemieckiego dealera. Ten nietypowy geograficznie wybór podyktowany był chęcią skrócenia oczekiwania na odbiór samochodu, niestety zamawiający i tak nie zdążył go odebrać, odchodząc z tego świata. Samochód przechowywany był przez dealera w garażu przez 25 lat, na wypadek gdyby ktoś z rodziny zdecydował się zrealizować zamówienie. To jednak nigdy nie nastąpiło i dziś, z przebiegiem jedynie 482 mil, samochód z pewnością jest jednym z najlepiej zachowanych BMW serii E32 na świecie. W każdym zakamarku wygląda jak nowe, jest w pełni oryginalne i z pewnością może być ozdobą każdej kolekcji.
Czytaj dalej

BMW 728i E23 1980 – 21500 PLN – Gniezno

Było większe niż jakiekolwiek inne BMW w swojej epoce, lecz zachowało sportowy styl zawsze identyfikowany z tą marką. BMW 728i E23 to dzieło Paula Bracq’a, w swojej rekiniej sylwetce rozwijające koncepcję 6-tki serii E24. To pierwsze BMW flagowej serii 7, samochód który rządził na niemieckich autostradach przełomu lat 70-tych i 80-tych. 184-konny silnik o sześciu cylindrach i pojemności 2,8 l, wyposażony w układ wtryskowy Bosch L-Jetronic, oferowany był w latach 1979-1986. Prezentowany egzemplarz to model przedliftowy, zachowany w ponadprzeciętnym stanie blacharskim. Mimo potężnych rozmiarów i bogatego wyposażenia, obejmującego w tym przypadku m.in. klimatyzację, samochód waży poniżej półtorej tony i gwarantuje świetną dynamikę (pierwsza setka według danych fabrycznych pojawiała się tu na liczniku już po 9,5 s).
Czytaj dalej

BMW 328i Cabriolet E36 1995 – 44900 PLN – Radlin

W ogłoszeniu ciekawy egzemplarz, kabriolet, bogato wyposażony i zachowany w bardzo dobrej kondycji, z przebiegiem zaledwie 63700 km. BMW 328i Cabriolet E36 z tego ogłoszenia to propozycja dla amatorów szukających mocnego i ciekawego BMW w stanie możliwie mocno zbliżonym do fabrycznego. Jest w pięknej konfiguracji, w ciekawym kolorze Samoablau Metalli z jasnym, skórzanym wnętrzem. W ciepłe dni z pewnością zapewni wiele radości czwórce pasażerów, którym zapewnia pełnowymiarowe miejsca, wiatr we włosach i piękne brzmienie kultowej, rzędowej szóstki.
Czytaj dalej

BMW 318i E21 1982 – 77000 PLN – Poznań

BMW 318i E21 uznaje się za pierwszy model serii 3., doskonale łączącej sportowy charakter z wysoką jakością wykonania. Dostępny z silnikami cztero- i sześciocylindrowymi, niezależnie od silnika urzekał lekkością prowadzenia i dynamicznymi możliwościami. Ten egzemplarz pod maską posiada jednostkę M10, która zasilana jest nowoczesnym w owym czasie układem wtryskowym Bosch K-Jetronic. 105 KM gwarantowało tu przyspieszenie do pierwszej setki w 11,5 s, choć trudno przypuszczać, aby akurat pierwsza i długoletnia właścicielka często z takich możliwości korzystała. Ten samochód zachowany został do dziś w niemal fabrycznym stanie, z niskim przebiegiem. Na tak utrzymane, całkowicie oryginalne samochody zawsze patrzy się z największą przyjemnością, a jeszcze przyjemniej się nimi jeździ.
Czytaj dalej

BMW 740i E38 1997 – 55000 PLN – Wrocław

18-calowe felgi M-parallel, elektrycznie regulowane siedzenia sportowe z pamięcią, kierownica M i wykończenia nadwozia Shadowline. Niby niewiele, lecz gwarantuje temu BMW 740i E38 absolutnie fenomenalny i sportowy sznyt. Bez prężenia muskułów i krzykliwego tuningu. Bez zmiany zderzaków, dodatkowych progów i spojlerów. Prostota i najwyższy kunszt zawarte w jednym projekcie, do elegancji którego nie udało się już zbliżyć nigdy później. Taki wóz zachowany w perfekcyjnym stanie to nie tylko ozdoba garażu i fantastyczne wrażenia z jazdy, ale też gwarancja przyszłego wzrostu wartości.
Czytaj dalej