BMW

BMW Z3 ACS3 Roadster 1998 – 29000 PLN – Konstancin-Jeziorna

Miało więcej mocy i poprawioną aerodynamikę, oferując indywidualny styl, świetne osiągi i więcej wizualnej agresji. BMW Z3 ACS3 Roadster to mały niemiecki roadster zmodyfikowany przez firmę AC Schnitzer. Przygotowany w jedynie 200 sztukach, jest ciekawą alternatywą dla seryjnej wersji. Ten ładnie zachowany egzemplarz przebywa od 4 lat w Polsce. Gwarantuje świetne wrażenia z jazdy i poczucie, że drugiego takiego na drodze czy zlocie nie spotkamy.
Czytaj dalej

BMW 540i E39 1998 – 18700 PLN – Jawiszowice

BMW 540i E39 w hierarchii stało zaledwie stopień niżej od kultowego M5. Skrywając pod maską mocarne V8 o niebagatelnej pojemności 4,4 l, zapewnia doskonałe osiągi, brzmienie i kulturę pracy. Ten egzemplarz ubrany został w M-Pakietowe zderzaki i lampy z ringami, co dodało mu wiele wizualnej agresji. Wnętrze z czarną skórzaną tapicerką i skórzanymi fotelami zapewni świetną atmosferę kierowcy i pasażerom. Aż chce się jechać… Mimo, że to już pełnoletnie auto, niemal każdy ustąpi mu miejsca na lewym pasie.
Czytaj dalej

BMW 530i E60 2004 – 65700 PLN – Radlin

BMW 530i E60 to następca modelu E39. Zgodnie z filozofią marki pozwala na dynamiczną jazdę, bez rezygnacji z komfortu. Model był dużym skokiem technologicznym, wyróżniając się zawieszeniem wykorzystującym aluminiowe wahacze, stabilizatory o różnej grubości, regulowane amortyzatory oraz aktywny układ kierowniczy. Tradycyjnie dla marki, umieszczony z przodu silnik napędza koła tylne. Aluminiowe sześć cylindrów, 231 KM i 300 NM pozwalało na osiągnięcie pierwszej setki już w czasie poniżej 7 s. W kabinie „piątka” oferuje wiele przestrzeni i ascetyczny design, idący z duchem czasu. Ten egzemplarz gości na Giełdzie klasyków ze względu na wyjątkowy stan zachowania… zaledwie 18 tysięcy kilometrów przebiegu pozwoliło mu zachować niemal fabryczną świeżość.
Czytaj dalej

BMW 2002 Automatic 1969 – 18000 PLN – Rokietnica

BMW 2002 w latach 60-tych odmieniło wizerunek marki. Bawarska firma wraz z Alfą Romeo stworzyła nową klasę samochodów – małych sedanów o sportowym charakterze, wyposażonych w nowoczesne silniki i świetnie się prowadzących. Do dziś nie mają one problemu z utrzymaniem tempa miejskiego ruchu, przyspieszając przy okazji tempo bicia serca kierowcy. Dziś konkursowo odrestaurowane BMW 2002 są wyceniane już na ok. 80 tys. zł, choć wóz do remontu można kupić w rozsądnej cenie i co ważniejsze – dzięki wsparciu fabrycznych magazynów – jest on względnie łatwy w odbudowie.
Czytaj dalej

BMW M 635 CSi E24 1986 – 219000 PLN – Poznań

Już sama literka „M” wzbudza emocje wśród miłośników motoryzacji. Szczególnie, że tu znajduje się na pięknym, klasycznym coupe BMW serii 6, którego między 1984 a 1989 rokiem wyprodukowano jedynie 5855 sztuk. Oto BMW M 635 CSi E24 o maksymalnej mocy 286 KM, w najbardziej poszukiwanej wersji (bez katalizatora) i z symbolicznym przebiegiem 90.000 km. W tym wypadku jeszcze większe emocje może budzić rosnący popyt na zadbane „M-ki”: według katalogu Oldtimer Markt Preise wartość modelu w ciągu ostatnich 5 lat wzrosła o 189%.
Czytaj dalej

BMW 740iA E32 1992 – 55000 PLN – Ciechanów

BMW 740iA E32 to samochód uwielbiany za świetną jakość wykonania, fantastyczne prowadzenie, gładką pracę silnika, automatycznej skrzyni biegów i zawieszenia. To prawdziwa, niemiecka limuzyna z mocnym charakterem. Ma ładne proporcje i elegancką linię, co było zasługą jego włoskiego projektanta, Ercole Spada. Czterolitrowe V8 o mocy 286 KM może nieść sporo przyjemnych doznań, nie tylko akustycznych. Egzemplarz z ogłoszenia to auto zadbane i w dobrym stanie zachowania, a jego czarna skórzana tapicerka pięknie kontrastuje ze złoto-szampańskim kolorem lakieru. Gdy taki okaz trafi w dobre ręce, na wartości już nie straci.
Czytaj dalej

BMW 318i E21 1982 – 77000 PLN – Poznań

BMW 318i E21 uznaje się za pierwszy model serii 3., doskonale łączącej sportowy charakter z wysoką jakością wykonania. Dostępny z silnikami cztero- i sześciocylindrowymi, niezależnie od silnika urzekał lekkością prowadzenia i dynamicznymi możliwościami. Ten egzemplarz pod maską posiada jednostkę M10, która zasilana jest nowoczesnym w owym czasie układem wtryskowym Bosch K-Jetronic. 105 KM gwarantowało tu przyspieszenie do pierwszej setki w 11,5 s, choć trudno przypuszczać, aby akurat pierwsza i długoletnia właścicielka często z takich możliwości korzystała. Ten samochód zachowany został do dziś w niemal fabrycznym stanie, z niskim przebiegiem. Na tak utrzymane, całkowicie oryginalne samochody zawsze patrzy się z największą przyjemnością, a jeszcze przyjemniej się nimi jeździ.
Czytaj dalej

BMW 328i Cabriolet E36 1998 – SPRZEDANE

Mocny silnik i oryginalna powłoka lakiernicza po niemal 20 latach eksploatacji nieczęsto idą w BMW w parze. W ogłoszeniu ciekawy egzemplarz, kabriolet, bogato wyposażony i zachowany w stanie idealnym, z przebiegiem zaledwie 45 tys. km. BMW 328i Cabriolet E36 z tego ogłoszenia to propozycja dla amatorów szukających tego modelu w stanie możliwie mocno zbliżonym do stanu fabrycznego. W ciepłe dni z pewnością zapewni wiele radości czwórce pasażerów, którym zapewnia pełnowymiarowe miejsca, wiatr we włosach i piękne brzmienie kultowej, rzędowej szóstki.
Czytaj dalej

BMW 530i E39 2001 – 66000 PLN – Dębica

Pakiet M daje BMW właściwy wyraz. W przypadku modelu E39 to niby tylko inne zawieszenie, zderzaki, zmienione felgi, kierownica, oznaczenie na progach i parę pomniejszych detali, lecz w efekcie powstaje zupełnie nowe auto. Nobliwa limuzyna odkrywa inną twarz, sportowy charakter, który od początku był na jednym z najważniejszych założeń podczas projektowania pojazdu. To BMW 530i E39 pochodzi z końcowego etapu produkcji i przejechało dotąd jedynie 56000 km. Sprowadzone z rynku japońskiego, poszczycić może się nie tylko świetnym stanem i prezencją, lecz również ciekawym wyposażeniem, obejmującym doskonałą, welurową tapicerkę.
Czytaj dalej

BMW 840Ci E31 1994 – 150000 PLN – Wrocław

BMW 840Ci E31 to chyba najciekawsza wersja smukłego bawarskiego coupe. Cały projekt serii 8 był dużym przedsięwzięciem dla marki i pochłonął 1,5 miliarda marek niemieckich. Jego nadwozie zaprojektowane zostało przez Klaus’a Kapitza, który współpracował także z Fordem przy projektach Capri III, Escort’a i Sierry. Wyposażony w technikę zaczerpniętą z BMW serii 7 (E32) i silnik V8 lżejszy od topowej V12, prowadził się zauważalnie lepiej od droższego brata. Na sprzedaż trafił właśnie okaz w specjalnej wersji Calypsorot Colorline, wyprodukowany w zaledwie 97 sztukach. W kolorze Calypsorot Metallic z czerwono-czarnym skórzanym wnętrzem prezentuje się oszałamiająco, a świetny stan zachowania i niewielki przebieg kuszą, aby to idealne połączenie sportowego i luksusowego samochodu dołączyć do własnej kolekcji.
Czytaj dalej