Mercedes E55 AMG W210 ma napęd na tylną oś, mocarną, składaną ręcznie V8-mkę i aparycję łobuza w garniturze. Następca modelu E50 AMG otrzymał na koniec roku 1997 silnik M113, oferujący 530 Nm już przy 3000 obr./min. Takie serce pozwoliło mu szybko uzyskać tytuł „zdobywcy autostrad”. Możliwości dynamiczne tej limuzyny są zdumiewające. Hamulce zresztą nie ustępują ani o krok – droga zatrzymania ze 100 km/h poniżej 36 m to wynik, na który w owym czasie stać było jedynie Porsche i samochody wyczynowe. We wnętrzu jest przyjemnie dopracowany, gwarantuje sporo przestrzeni, a w wersji AMG otrzymał skórę, która potrafi zadziwić swoją miękkością. W ponadczasowym zestawieniu czarnego lakieru i z czarnym wnętrzem, z przebiegiem zaledwie 47000 kilometrów, wygląda jakby dopiero co opuścił bramy salonu.
Mercedes E55 AMG W210
Rocznik: 1997
Przebieg: 47000 km
Pojemność: 5439 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 354 KM
Wyposażenie:
– automatyczna klimatyzacja
– skórzana tapicerka EXCLUSIVE GRAPHITE/ANTHRACITE AMG LEATHER
– szklany, uchylno-przesuwny szyberdach
– elektrycznie regulowane fotele z pamięcią
– system multimedialny CNS
– podgrzewanie foteli i tylnej kanapy
– tylna roleta
– elektryczne szyby
– światła ksenonowe
– tempomat
– ski-bag
– felgi aluminiowe 18” AMG
Samochód sprowadzony w zeszłym roku z Japonii.
Poza dwoma elementami z drugą powłoką lakierniczą, lakier fabryczny.
Stan idealny, zarówno mechanicznie, jak i wizualnie.
Po sprowadzeniu do Polski przeprowadzony kompletny serwis w ASO M-B, obejmujący m.in. wymianę oleju w silniku i skrzyni biegów, płynu hamulcowego, przegląd klimatyzacji, wymianę filtrów oraz założenie nowego kompletu świec. Serwis potwierdzony fv na kwotę 3900 zł.
Założony nowy komplet opon (2200 zł).
Samochód zarejestrowany w Polsce i ubezpieczony.
Sprzedaż na podstawie faktury VAT 23%.
Podana cena jest kwotą brutto.
Samochód jest własnością i dumą prowadzącego stronę gieldaklasykow.pl.