Alfa Romeo 166 1999 – SPRZEDANA

O elegancji sylwetki Alfy Romeo 166 można by pisać dużo i kolorowo, ale nie mniej istotne jest, jak ona jeździ, szczególnie z odpowiednim silnikiem pod maską. 3-litrowa jednostka Giuseppe Busso urosła do rangi kultu i legendy. Obezwładniająca brzmieniem, zawsze chętna do wkręcenia na obroty, z charakterystyką pracy przywołującą jednostki motocyklowe, jest wręcz stworzona do współpracy z manualną skrzynią biegów. Stąd nawet w limuzynie, jaką jest Alfa Romeo 166 V6 3.0, jeździ się w taki układzie wyśmienicie. Skrzynia ma 6 biegów, działa precyzyjnie i zachęca do częstych redukcji. Choćby po to, by posłuchać co drzemie pod maską czy przejechać ulubiony fragment trasy nieco szybciej. Wielowahaczowe zawieszenie ładnie utrzyma auto na łuku drogi, a z kolei nierówności nie wyprowadzą jej z równowagi, jak w byle aucie sportowym. Jazda 166 z Busso to przyjemność i potwierdzi to każdy, kto miał okazję zasiąść za sterami ładnie utrzymanego egzemplarza. Ten sprowadzony ze Szwajcarii wygląda i jeździ tak, jak rzadko który dekadę temu, a ma już 22 lata. Tak, definitywnie można myśleć już o tym modelu jak o youngtimerze. Jeżeli marzyłeś kiedyś o takim samochodzie, ale nie starczyło Ci odwagi, by używać go na co dzień, teraz jest odpowiedni czas, by kupić go i używać weekendowo.

Alfa Romeo 166 3.0 V6
Rocznik: 1999
Przebieg: 128000 km
Pojemność: 2996 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 226 KM

Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna,
– skórzana tapicerka MOMO,
– elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele,
– komputer pokładowy,
– ICS (Integrated Control System),
– czujnik deszczu,
– tempomat,
– zmieniarka CD,
– roleta tylnej szyby,
– wykończone drewnem kierownica, gałka dźwigni zmiany biegów i środkowa konsola,
– 17-calowe felgi aluminiowe.

Auto sprowadzone ze Szwajcarii, od pierwszego właściciela, z kompletną dokumentacją serwisową i potwierdzonym przebiegiem.
Zawsze regularnie, ale niewiele eksploatowane.
Zachowane w doskonałym stanie wizualnym i mechanicznym, z częściowo oryginalną powłoką lakierniczą.

Po sprowadzeniu auto przeszło obszerne prace serwisowe, by wszystko funkcjonowało perfekcyjnie.
Prace objęły m.in.:
– wymiana mechanizmu napędu rozrządu,
– nowe świece,
– kompletny serwis klimatyzacji, wraz z nową sprężarką, przepłukaniem całego układu, nowy skraplacz i osuszacz,
– nowa chłodnica, zbiorniczek płynu i płyn chłodniczy,
– regeneracja pompy wspomagania,
– uszczelki pokryw zaworowych,
– nowy olej i filtry,
– naprawa mechanizmu podnoszenia szyby i wymiana wyświetlacza zegarów,
– wymiana głośników.

Samochód świeżo zarejestrowany w Polsce.