Seat Marbella Jeans 1991 – SPRZEDANY

Giorgetto Giugiaro podczas prezentacji Fiata Pandy w 1980 roku stwierdził, że Panda jest dżinsy – prosta, praktyczna, bez fanaberii. Słowa te dosłownie potraktowali Hiszpanie, tworząc dziesięć lat później wersję specjalną jego licencyjnej odmiany. Seat Marbella Jeans dostępny był jedynie przez dwa lata i oferował coś, co we wnętrzach samochodów spotkać możemy niezwykle rzadko… tapicerkę uszytą z dżinsu, wprowadzającą do jego wnętrza ciekawy koloryt. Samochód dostępny był jedynie w kolorze granatowym lub białym, oprócz wnętrza wyróżniał się lakierowanymi na biało felgami z małymi kapslami oraz odpowiednią grafiką. Ten egzemplarz przez lata był jedynie okazjonalnie użytkowany, co pozwoliło przetrwać mu do dziś w bardzo dobrej formie. Podobnie jak i ponad ćwierć wieku temu, tak i teraz może z powodzeniem służyć w mieście, jak i pojechać poza nie. Wysoki prześwit sprawia, że żadne bezdroża mu niestraszne, a malutki czterocylindrowy silniczek ma niewielki apetyt na paliwo. Seat w ostatnim czasie przeszedł pełen serwis i profesjonalną kosmetykę, i zarejestrowany już w Polsce, dzielnie przemierza pierwsze kilometry.

Seat Marbella Jeans
Rocznik: 1991
Przebieg: 36000 km
Pojemność: 843 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 34 KM

Wyposażenie:
– jeansowa tapicerka,
– ogrzewanie tylnej szyby,
– radiomagnetofon

Samochód sprowadzony z Niemiec, gdzie był użytkowany przez jedną właścicielkę, rocznik 1920.
Pani Anneliese zakupiła go w 1991 roku w wieku 71 lat.
Zawsze garażowany, wyrejestrowany został w 2012 roku.
Przez 21 lat eksploatacji przejechał jedynie 34 tys. km.
Posiada oryginalny lakier niemal na wszystkich elementach karoserii.

Zakupiony w styczniu 2017, przeszedł szereg zabiegów mających na celu przywrócenie go do fabrycznej świeżości.
Obecnie prezentuje się wręcz salonowo.
Lakier ma piękny połysk, wnętrze zachowane jest w doskonałym stanie.

Zakres wykonanych prac:
– nowy olej, filtry,
– nowa kopułka, palec, świece, przewody zapłonowe,
– wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów,
– nowe sprzęgło,
– nowe tarcze i klocki,
– regeneracja zacisków hamulcowych,
– nowe bębny hamulcowe,
– nowy płyn hamulcowy,
– nowe opony Barum Polaris 3 DOT3516
– wypiaskowane i polakierowane felgi,
– odświeżone wszystkie elementy plastykowe,
– lakier poddany pracom kosmetycznym i zabezpieczony powłoką kwarcową

Samochód jest już zarejestrowany w Polsce.
Ma wykupione ubezpieczenia OC do 2/2018, badanie techniczne ważne do 2/2018.