MotoClassic Wrocław – Podsumowanie edycji 2017

Wystawa MotoClassic Wrocław, która odbyła się w weekend 19 – 20 sierpnia 2017, to w naszej opinii najciekawsza w całym roku impreza plenerowa o tematyce motoryzacji klasycznej. Łączy wspaniałe otoczenie zamku Topacz z mnogością niecodziennych i czasami wręcz egzotycznych pojazdów. W tym roku zobaczyć mogliśmy śmigające po alejkach zabytkowe Bugatti, wspaniałą wystawę klubu Pagody, mieliśmy też okazję przyjrzeć się z bliska Lamborghini Espadzie. Na naszym stoisku zobaczyć mogliście na żywo samochody nie tylko ze stajni Giełdy Klasyków. Jeżeli nie było Was na Topaczu, zapraszamy na podsumowanie.

MotoClassic Wrocław 2017 to bardzo udany weekend ze wspaniałymi autami w niesamowitej atmosferze. Ciśnie się wręcz na usta porównanie, że to takie małe Concorso d’Eleganza Villa d’Este. Odwiedzających nasze stoisko nie brakowało, nie brakowało także pochwał dla naszych samochodów. Z resztą kto widział je chociaż raz na żywo potwierdzi 😉 Dwa samochody z naszej ekspozycji znalazły nowe domy, a my niewątpliwie powrócimy na Topacz w przyszłym roku!

BMW E30 po wystawie znalazło nowego właściciela:


http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-316-e30-1986-31000-pln-wroclaw/

Sprzedana została również srebrna strzała – jest już w nowych rękach naszego wiernego czytelnika:


http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-sl-320-r129-1994-wodzislaw-slaski/

Prezentowaliśmy także Jaguara XJS:

Jaguar XJS 2+2 Convertible 4.0 1995 – SPRZEDANY

tym razem jednak w towarzystwie naszego nowego nabytku, młodszego brata Jaguara XK8:

Jaguar XK8 Convertible 1997 – SPRZEDANY

Przepiękny Fiat Mirafiori w niesamowitym oryginalnym stanie:

Fiat 131 Mirafiori 1979 – SPRZEDANY

Potężny i luksusowy przedstawiciel S-klasy z gwiazdą na masce:

Mercedes S 320 W140 1995 – SPRZEDANY

Silnik tego BMW generuje 286 KM i jest to jednostka o rodowodzie wyścigowym, pochodząca wprost w kultowego modelu M1, a stan? Sami zobaczcie:

BMW M635CSi E24 1984 – SPRZEDANE

Srebrna potęga o prawdziwie luksusowym wnętrzu:


http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-s-320-w140-1994-wodzislaw-slaski-2/

Piękna konfiguracja BMW 840ci to tylko jedna z jego zalet:


http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-840ci-e31-1995-89000-pln-jaslo/

Żółte tablice tego Mercedesa 260E W124 są tylko wisienką na torcie 😉


http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-260e-w124-1988-27900-pln-jaslo/

To oaza luksusu w eleganckim nadwoziu:


http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-500-sec-c140-1992-wroclaw/

Jego nieśmiertelność już obrosła legendą:


http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-e200d-w124-1995-16900-pln-wroclaw/

Niesamowite BMW K1 zawsze przyciąga spojrzenia:

BMW K1 1989 – SPRZEDANE

W126 w pięknym kolorze 877 petrol z oryginalnym lakierem:


http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-420-se-w126-1986-55000-pln-kielce/

Pomysłodawcą i organizatorem imprezy MotoClassic Wrocław jest Towarzystwo Automobilowe Topacz, prowadzące na co dzień Muzeum Motoryzacji Topacz, które realizuje ideę budowania i pogłębiania świadomości motoryzacyjnej oraz skupia środowiska kolekcjonerów pojazdów zabytkowych. MotoClassic Wrocław powstaje dzięki wieloletniemu zaangażowaniu jego uczestników – kolekcjonerów i miłośników Motoryzacji, przy wsparciu władz samorządowych Województwa Dolnośląskiego, Miasta Wrocławia i Gminy Kobierzyce.

MotoClassic Wrocław to przede wszystkim zlot pojazdów zabytkowych z lat 1886 – 1980 z Polski oraz zza granicy. Ekspozycji zabytkowych automobili towarzyszy prezentacja samochodów większości współczesnych marek. Można zatem przyjrzeć się przekrojowo Motoryzacji – prześledzić jej historię i obserwować w jakim kierunku zmierza jej rozwój. Sobotnio – niedzielną imprezę otwartą dla publiczności poprzedzała piątkowa parada zabytkowych pojazdów ulicami Wrocławia, która w tym roku dotarła min. do „Centrum Historii Zajezdnia” oraz Wrocławskiego Rynku. Równolegle do parady odbył się rajd na orientację dedykowany młodszym pojazdom, którego trasa wiodła przez okolice Wrocławia w atmosferze konkursów i zagadek.