Volvo 240 GL 1988 – SPRZEDANE

Volvo 240 to nieśmiertelna szwedzka cegła. To auto, które będąc w sprzedaży od 1974 do 1993 roku, było pod koniec produkcji już żywym klasykiem, podobnie jak przykładowo Garbus dekadę wcześniej. Volvo zawsze wybierali Ci, którzy cenili rozwiązania sprawdzone, trwałe i ponadczasowe, nie poddające się zmieniającej się modzie. Przykładowo niemal przez dwie dekady 240-tką jeździł Ingvar Kamprad, założyciel firmy IKEA, którego przecież stać było na wybranie dowolnego samochodu na świecie. Jeżeli nie potrzebujesz nigdzie się spieszyć, poczujesz się w jego wnętrzu doskonale. Ma świetne i niezwykle ergonomiczne fotele, a jego benzynowy silnik zwany „red block” cechuje solidna pojemność i nadzwyczajna trwałość. Ten egzemplarz przejechał dotąd jedynie 109 tys. km, ale został solidnie przygotowany, by móc służyć nowemu właścicielowi.

Volvo 240 GL
Rocznik: 1988
Przebieg: 109000 km
Pojemność: 2316 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 115 KM

Wyposażenie:
– wspomaganie układu kierowniczego,
– centralny zamek,
– ogrzewana szyba tylna,
– radio,
– aluminiowe felgi.

Mamy przyjemność zaoferować do sprzedaży kultowe Volvo 240GL z 1988 roku. Auto wyposażone w w jednostkę napędową o pojemności 2300 cm3 z charakterystycznym blokiem w kolorze czerwonym (Redblock) spiętym z manualną skrzynia zmiany biegów. Niezwykle dobry stan zachowania w połączeniu z niskim przebiegiem sprawia, że mamy do czynienia z prawdziwym klasykiem.

Karoseria niemal w całości posiada oryginalny lakier, który po ponad 30 latach nosi naprawdę niewielkie oznaki eksploatacji. Brak jakichkolwiek nawet najmniejszych oznak korozji. Oczywiście karoseria jest w 100% bezwypadkowa.

Wnętrze sprawia wrażenie fabrycznie nowego. Szeroka dokumentacja zdjęciowa na pewno pomoże to dostrzec. Fotele w jasnoniebieskim odcieniu nie noszą najmniejszego znaku zużycia. Dodatkowo fabryczne dywaniki są zabezpieczone gumowymi. Wnętrze posiada dwie nieoryginalne części, tj. radio i kierownica. To pierwsze cechuje się retro stylem, ale posiada funkcję połączenia z telefonem na wypadek, gdyby ktoś zechciał używać auta na co dzień (kwestia bezpieczeństwa i wygody), a fabryczna kierownica została zastąpiona wersją firmy MOMO (fabryczna oczywiście jest w komplecie z Volvem).

Jednostka napędowa po pełnym przeglądzie i oczywiście z nowymi elementami eksploatacyjnymi (oleje, filtry, paski, płyny).
Układ hamulcowy to tak naprawdę rzecz, której poświeciliśmy najwięcej prac ze względów bezpieczeństwa. Zostały zregenerowane zaciski, wymienione przewody, tarcze i klocki.
Volvo jest zarejestrowane w Polsce i gotowe do sezonu.